Hakutulokset

  1. vattuli

    seuraako kukaan jääkiekkoa - mikä tilanne Tampereella?

    Odottelen kotijoukkoja kotiutuvaksi ja mietin joko peli loppu?
  2. vattuli

    Mä haluan tällasen !!!!!!!!

    Kuvaa en nää, mut sivun ylälaidassa syy miks maksaa..esprit
  3. vattuli

    Mikähän mulla on?

    mulla ollu kuparikierukka vuoden alusta lähtien. Ja samanlaista kipuilua olen havainnu. Ennen menkkoja ja niiden jälkeen ja yleensä välissäkin. Inhottavaa on ja mietinkin jo luopuvani koko jutskasta...katson kuitenkin jos tasaantuis...menkat oli aluks ihan valtavat, mut ne on jo vähän helpottanu!
  4. vattuli

    onko 5 lasta perheessä liian suuri määrä?

    Juurikin meinasin vastata että minusta jo kahdessakin on aikasta paljon työtä!
  5. vattuli

    n.11 kk, millasia ruokamääriä annatte?

    Meillä neiti syö hieman vähemmän...aamulla velliä lounaaksi ja päivälliseksi n. purkin verran ja illalla 2 dl puuroa. Välipala jää usein väliin unien vuoksi. Neidillä ikää 11 kk ja painoa 11,5 kg. Ihana pallero on enkä ole huolissani painosta/ ruokailiusta...toisilla tuo ruuansulatus toimii...
  6. vattuli

    miten eroon 7,5kk yösyötöistä

    meidän neiti oli 10,5 kk ennenkuin raaskin tuon lystin lopettaa. Viikon verran valvoskeltiin..toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän. Jos ei tutilla ja kyljen kääntämisellä rauhottunut niin vein vierashuoneeseen nukkumaan (menin sinne siis itsekin). Jos ei maate ollu hiljaa niin nostin välillä...
  7. vattuli

    Olimme likkipuistossa siinä kuuden aikaan tänään

    Käypi hyvin myös alkkikseen. Jospa isä oli lastansa tapaamassa...ei voi tietää koko totuutta...
  8. vattuli

    Elisan laskutuksesta - Onko muillakin??

    Meillä ihan sama juttu, mutta mielessäni ajattelin, että edellinen maksu on maksettu. Tarkastin verkkopankissa ja kun huomasin saman summan menneen...muutama päivä myöhässä kuitenkin...niin vähensin sen vaan uudelta laskulta. Katsotaan nyt sitten seuraavassa laskussa onko kirjanpitomme...
  9. vattuli

    Bona/pilttietikettien lähetys, meneekö yhdellä 1 lk postimerkillä...

    Onko muilla tietoo kuinka monta merkkiä tarvitaan täyden sdatsin lähettämiseen?
  10. vattuli

    Bona/pilttietikettien lähetys, meneekö yhdellä 1 lk postimerkillä...

    Kun sain kerättyä pisteet kolmeen kirjaan. Näyttää vaan niin suurelta nipulta, että mahtaako yksi postimerkki riittää. En viitsisi sen vuoksi postiin lähteä tarkistelemaan. Kiitoksia teille jotka jo etiketit lähetitte :)
  11. vattuli

    Hillan ja Pihlan pikkusiskolle nimi?

    Minttu?
  12. vattuli

    Vapaa ilta luvassa, jees

    Ihania te olette!!!!! Mieli maassa mutta kyllä hieman piristi kun jaksoitte tsempata. Kyllä se maailma taas hymyilee...viimeistään huomenna...
  13. vattuli

    Vapaa ilta luvassa, jees

    ja paskaksi meni sekin ilta. Oli odotukset hiukka korkeemmalla. Porukat katteli jo kymmenen aikoihin kelloa ja tuumi, että kotiin on mentävä. Tulin sitten kotiin ja laittelin lapsoset nukkumaan kuten tavallisesti. Ketuttaa. Onko liikaa pyydetty että edes joskus saisi sitä omaa aikaa...
  14. vattuli

    Vapaa ilta luvassa, jees

    Vapaa ilta tiedossa!! Vapaata aamua en saanut neuvoteltua samaan pakettiin, mutta olen toki iloinen tästä ip-ilta-yö vapaastakin. Käyn ehkä kaks kertaa vuodessa, joten on aika mahtavat fiilikset. Mites te muut. Saatteko yleensä aamulla vie nukkua jos ootte ollu yön menolla? Nyt laittautumaan!!! :p
  15. vattuli

    HEI!Voitteko vastata äkkiä pliis,tosi tärkeää

    Voi värjäyttää/ varjätä!
  16. vattuli

    Löytyisköhän netistä semmoisia kuvia joita pitkään tuijottamalla näkeekin jotain ihan muuta kuin päällisin puolin arvais?

    just noi stereogrammit on metkoja. Tuntuu metkalta kun kuva hahmottuu...
  17. vattuli

    Onko jokin läheisten "suuri asia" pysynyt pitkään sinulta salassa?

    Samoin minä. Meillä töissä kylläkin eri toimipisteessä. Kyllä työyhteisössä kummasteltiin ja puhuttiin :)
  18. vattuli

    Tupperin tuttipullo

    Rengas (meillä punainen) laitetaan sinne väliin, jotta ei maito valu välistä. Saatiin muutama pullo lahjoituksena, enkä kyllä otra kaapista jos muita puhtaana. Kamalan hankalaa kun pitää laittaa montaa osaa kiinni. Muuten hyvä, kun vauva saa siitä hyvin itse kiinni...
  19. vattuli

    libero-kerho

    Onkohan kerhosta kuulunut mitään? Täällä olis kanssa läjä merkkejä valmiina...aikoja sitten viimeksi saanu niillä jotain, kun neiti oli vastasyntynyt. *kärsimättömänä odottaa*

Yhteistyössä