Onko jokin läheisten "suuri asia" pysynyt pitkään sinulta salassa?

Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Sain muutama kuukausi sitten vasta kuulla, että mun sisko ja veli oli pienenä pöllinyt meidän lähibaarista aina yhdessä karkkia... Järkkyä, minä kun olen aina pitänyt niitä niin kiltteinä ja rehelisinä! Vielä järkympää, että minä en ole tiennyt aiemmin asiasta mitään, hitto olivat pitäneet salaisuuden ihan itellään... :eek: :D
(Nykyään ovat oikeasti rehellisiä!) ;)

kuis sä voit elää tuon tiedon kanssa? kai sulle kriisiryhmää tarjottiin ;) :D
En tiedä, kyllä mun maailma horju hetken aikaa... :D Oikeesti vielä seuraavana päivänäkin ihmettelin juttua äidille ja äiti kerto sisaruksilleni, että kyllä oli "Lumiinalle" liian iso järkytys kuulla teistä jotain tuollaista :D

Meillä oli itseasiassa silloin "kriisipalaveri" sisarusten ja äidin kanssa, isä kun oli kuollut silloin aamulla ja sitten illalla/yöllä muisteltiin kaikkia juttuja ja siinähän tuo suuri salaisuus sitten minulle paljastui...
 
mää vaan
nimittäin isovanhempieni itsemurhat. Enpä niitä aimmin olisi halunnu tietääkään, turhaa olis ahdistanut nuorempana. Mut kieltämättä olinkin josku ihmetellyt kuin ne nii nuorina oli kuolleet kumpainenkin -tosin tuota en osannut epäillä ollenkaan. Pikkusisko ei tiedä vieläkään, ehkäpä sille voi koht kertoo kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun hyvä ystävä soitti helmikuussa ja kertoi, että poika synty.
en edes tiennyt että raskaana :D
olivat salanneet kaikilta tosin.
miten voi salata raskauden? jos se olikin adoptoitu??
Mä tiedän erään joka onnistui salaamaan kaikilta raskautensa. Ilmoitti vain laitokselta työpaikalleen, että en pääse töihin kun oon synnyttänyt...
Samoin minä. Meillä töissä kylläkin eri toimipisteessä. Kyllä työyhteisössä kummasteltiin ja puhuttiin

:)
 

Yhteistyössä