Vapaa ilta luvassa, jees

Vapaa ilta tiedossa!! Vapaata aamua en saanut neuvoteltua samaan pakettiin, mutta olen toki iloinen tästä ip-ilta-yö vapaastakin. Käyn ehkä kaks kertaa vuodessa, joten on aika mahtavat fiilikset. Mites te muut. Saatteko yleensä aamulla vie nukkua jos ootte ollu yön menolla? Nyt laittautumaan!!! :p
 
ja paskaksi meni sekin ilta. Oli odotukset hiukka korkeemmalla. Porukat katteli jo kymmenen aikoihin kelloa ja tuumi, että kotiin on mentävä. Tulin sitten kotiin ja laittelin lapsoset nukkumaan kuten tavallisesti. Ketuttaa. Onko liikaa pyydetty että edes joskus saisi sitä omaa aikaa...
 
vieras
Voi harmi! Olisi varmaan ollut tosi kiva päästä tuulettumaan vähäksi aikaa. Välillä tuntuu, että kaikki ovat koko ajan menossa ja kun itse sitten vihdoin pääsisi niin kukaan ei loppujen lopuks lähdekään mihikään.
 
Mya
Mulla oli kanssa vapaailta viime viikolla ja ketuksi meni sekin ilta kun heti baariin päästyämme porukka alkoi nuokkua ja kaks kaveria äityi tappeluun.... Uskon että sua harmittaa...mulla oli sentään kiva alkuilta.
Mutta huomenna on parempi olo ja ensi kerralla lähdet kestävämpien kavereiden kanssa!
 

Yhteistyössä