Tupperin tuttipullo

  • Viestiketjun aloittaja Ulalla
  • Ensimmäinen viesti
Ulalla
Kertokaapa minulle miten tuota tupperin tuttipulloa pitää käyttää? Mitä virkaa sillä vihreällä "renkaalla" on? Meiltä löytyy pullo, muttei ohjeita. Yritin syöttää vauvaa sillä, mutta pullo valskasi ja vauva sai maidot rinnuksille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ulalla:
Kertokaapa minulle miten tuota tupperin tuttipulloa pitää käyttää? Mitä virkaa sillä vihreällä "renkaalla" on? Meiltä löytyy pullo, muttei ohjeita. Yritin syöttää vauvaa sillä, mutta pullo valskasi ja vauva sai maidot rinnuksille.
Rengas (meillä punainen) laitetaan sinne väliin, jotta ei maito valu välistä. Saatiin muutama pullo lahjoituksena, enkä kyllä otra kaapista jos muita puhtaana. Kamalan hankalaa kun pitää laittaa montaa osaa kiinni. Muuten hyvä, kun vauva saa siitä hyvin itse kiinni...
 
OmituinenOtus
pysyykö teillä se suojakorkki kiinni, vai onko vain koriste niinku meillä?

tyyliin, korkki päälle ja kassiin, niin ihan taatusti korkki irtoaa samantien...

en ole tykännyt, kallis hökötys kun käytettävyyttä miettii..
 
meillä toimi hienosti. se vihreä rengas tekee niin että ilmakuplia ei mene sinne... vähän kuin kolikki pullo.

meilläkin eka falskas aika pahasti kunnes tajuisin että se rengas pitää olla siinä alla.

mutta kaikkilla on omat mielipiteet.
 
tupperisti
No se rengashan toimii tavallaan kuin "tiivisteenä", eli pitää sen tutin paikoillaan tiiviisti. Kyllä se rengas kuuluu laittaa sinne väliin tai muuten se falskaa ihan taatusti! Ei se tutturengas edes pysy siinä, jos sitä vihreää ( tai minkä värinen se sitten onkaan kenelläkin ) rengasta ei ole. Ja samoin se pitää olla siellä tutturenkaan alla, jos käytätte sitä nokkamukina. Mutta jos kuljetatte juomiset ja pistätte sen umpinaisen kannen tuttirenkaan alle, niin siihen väliin ei enää sitä reikärengasta laiteta. Ja oletteko muuten tietosia, että siihen sopii myös ainakin ainun tutit... ;) Ei tarvi tilata kalliita varaosatutteja. :whistle:
 

Yhteistyössä