Elisan laskutuksesta - Onko muillakin??

Tuli lasku, ei varsinainen maksukehoitus, vaan lasku johon oli lisätty entisen laskun summa +nykyinen lasku- mie luulin, että olen dementiassani jättänyt maksamatta edellisen laskun ja juoksin koneelle maksamaan sen laskun |O |O |O

Ukko vielä sanoi, että ei ne turhan takia laita laskuja (siis puhelinlaskuja, muita ehkä voivatkin?), joten en alkanut tarkistelemaan, maksoin vaan.

Revin aina sellaiset laskut maksamisen jälkeen, joita en voi verotuksessa vähentää ja vähennyskelpoisiin kirjoitan koska olen maksanut, joten ......

Tänään tuli tekstiviesti, että laskut on tulostettu ennenkuin edellisen laskun eräpäivä on ollut eli olen nähtävästi maksanut turhaan kaksi kertaa saman laskun |O |O |O
 
Meillä ihan sama juttu, mutta mielessäni ajattelin, että edellinen maksu on maksettu. Tarkastin verkkopankissa ja kun huomasin saman summan menneen...muutama päivä myöhässä kuitenkin...niin vähensin sen vaan uudelta laskulta. Katsotaan nyt sitten seuraavassa laskussa onko kirjanpitomme yhtenevät. Aika ihmeellistä touhua.
 
mää vaan
laskun mukana kirje jossa kertoivat laskutus-järjestelmänsä uudistamisesta ja siinä oli vielä maininta että uuden systeemin käyttöönottovaiheessa saattaa tulla just tollasia "mokia"

musta se uudistus oli ainakin hyvä, nyt mun ja lapsen lasku tulee samassa, ennen tuli suotta kaksi laskua samalla viitenumerolla eri kuorissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
laskun mukana kirje jossa kertoivat laskutus-järjestelmänsä uudistamisesta ja siinä oli vielä maininta että uuden systeemin käyttöönottovaiheessa saattaa tulla just tollasia "mokia"

musta se uudistus oli ainakin hyvä, nyt mun ja lapsen lasku tulee samassa, ennen tuli suotta kaksi laskua samalla viitenumerolla eri kuorissa!
Arvaa kuka ei lue mitään "joutavia lappuja" mitä laskujen mukana tulee??? :whistle: :whistle: :whistle:

Meillä on muuten lapsilla prepaid-liittymät, vaikka se ei nyt asiaan kuulukaan...
 

Yhteistyössä