jumaliste että nordea on hankala pankki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivittäispalvelut on ilmaisia. (Päivittäispalveluihin kuuluu visan ja masterin kk-maksut).
Ei meilläkään ole avainasiakkaina ollut koskaan mitään ongelmia Nordean kanssa.

no ehkä vika oli sitten siinä etten todella ollut avainasiakas, nordeaa en ole koskaan suosinut
koska niillä mättää mm lainalaskurit pahasti.. niiden laskujen mukaan meille olis jäänyt 14€/kk rahaa elämiseen.. mutta vikahan oli laskutavassa, eli harvemmin maksaa 600€ vuokraa samalla kuin maksaa lainaa pois..
ja tosissaan olis pitänyt ottaa liki 400€/kk lainaturvia ja lainaa oltais saatu max 120000€ ja sekin ihan vain suurena myönnytyksenä..
(tästä siis aikaa useita vuosia ja sen verran nihkeää palevlua ja asennetta sieltä tarjoilivat ettei kyllä ole käynyt mielessäkään avain asiakkuus :D)

se pankki on kyl pas***pankki mitä voi olla olemassa.Törkeää palvelua ja yrittää vedättää selvissä asioissa. Ilmankos ovat aina pisut sukassa ja huonoo mainosta tulee joka paikkaan.

Ööh, jos mulle olis käyny samalla lailla kuin ap:lle (eli kortin lopetus ei olis onnistunu puhelimitse) niin tottakai olisin mennyt pankkiin. Jos korttia ei kerran ajoissa lopetettu, onhan ihan päivänselvää että silloin siitä tulee vuosimaksu myös jatkossa! Siitä on nyt ihan turha nurista.

Enkä tässä nyt lähtisi Nordeaa syyttämään, sillä kaikissa pankeissa on samanlaiset käytännöt. Asiakas on pakko tunnistaa. Luultavasti muutkin pankit olisivat toimineet samoin eli olisivat laskuttaneet vuosimaksun, jos korttia ei kerran ole lopetettu ajoissa. Ei voi ajatella, että asia on niin vähäpätöinen ettei sen vuoksi viitsi lähteä keskustaan. Kyllä joittenkin asioitten on ihan pakko nostaa se takamus ylös penkistä ja toimia, että asia saadaan kuntoon.

P.s. Oliskohan avain asiakkuus ja verkko pankki tunnukset yhdys sanoja? ;)

[QUOTE="hmm";23471453]Ööh, jos mulle olis käyny samalla lailla kuin ap:lle (eli kortin lopetus ei olis onnistunu puhelimitse) niin tottakai olisin mennyt pankkiin. Jos korttia ei kerran ajoissa lopetettu, onhan ihan päivänselvää että silloin siitä tulee vuosimaksu myös jatkossa! Siitä on nyt ihan turha nurista.

Enkä tässä nyt lähtisi Nordeaa syyttämään, sillä kaikissa pankeissa on samanlaiset käytännöt. Asiakas on pakko tunnistaa. Luultavasti muutkin pankit olisivat toimineet samoin eli olisivat laskuttaneet vuosimaksun, jos korttia ei kerran ole lopetettu ajoissa. Ei voi ajatella, että asia on niin vähäpätöinen ettei sen vuoksi viitsi lähteä keskustaan. Kyllä joittenkin asioitten on ihan pakko nostaa se takamus ylös penkistä ja toimia, että asia saadaan kuntoon.

P.s. Oliskohan avain asiakkuus ja verkko pankki tunnukset yhdys sanoja? ;)[/QUOTE]

hei, oliko suurin ongelma nyt se vuosimaksu, vai mahdollisesti se laskutus.. ei voi mennä kovin hyvin jos se tammikuun lasku tulee maaliskuussa :O
eli sen vuosimaksun teoreettisesti ymmäärrän, mutta en sitä että laskua ei tule, vaan peritään jotain hämärää summaa (laskussa ei siis lue että vuosimaksu) eikä sitten osata edes asiakaspalvelusta kertoa mikä tuo summ aon.. se selvisi vasta kun sinne konttoriin sitten menin sen huomautuslaskun kanssa lopettamaan sekä tiliä että korttia..
se tunnuksista vänkääminen ärsytti, siis sen jälkeen kun olen kertonut ettei tunnuksia ole niin vielä vängätään että miten niin ei ole jne.
p.s yhdyssanat on mulle ongelma, enkä enää jaksa siitä välittää

Eipä oo meillä ollu mitään ongelmia Nordean kanssa,kaikki on sujunut hyvin.
Totta kai asiakas täytyy tunnistaa,ennen kuin voi puhelimitse hoitaa asoita,jokaisessa pankissa sama juttu.Olis kannattanu hoitaa tuo kortin palautus heti pankkiin.

Nordean toiminta on vähintäänkin erikoista. Itse sain aikoinaan paikallisesta konttorista tirehtöörin allekirjoittaman kirjeen, jossa toivotettiin kovasti tervetulleksi noutamaan minulle varatut verkkopankkitunnukset, joilla pankkiasioiden hoito ym. on jatkossa helppoa ja vaivatonta. Minulla vaan kun ei ole tiliä Nordeassa, ei ole koskaan ollutkaan. Lienee tarpeetonta sanoa, että tällä tempauksella eivät tähän päivään mennessä ole saaneet minusta asiakasta, eivätkä tule saamaankaan.

Tota...tulipa mieleen ketjusta, että nyt juuri siis maaliskuussa, 2011, on miehen postit nordeasta lakanneet tulemasta kotiimme.
Ne on sen sijaan lähetetty hänen vanhempiensa osoitteeseen.

Syy lienee jossain automaattipostituksissa, tai postitusautomaateissa.
Hupaisaa, kuitenkin.
Pikku moka.

[QUOTE="vieras";23469897]Näin mullakin. Ei mitään pahaa sanottavaa Nordeasta.[/QUOTE]

Myös meillä näin. Aina ollut tilit Nordeassa ja muutama vuosi sitten vaihdettiin OP-pankkiin vakuutusten takia. BIG MISTAKE. Nyt taas Nordeassa ja tyytyväisiä ollaan.

Meillä on vuosikaudet ollu tilit nordeassa. Lukuunottamatta paria vuotta kun siirrettiin Sampoon.
Meillä on aivan ihan oma pankkineuvoja, joka oli jossain vaiheessa pitkällä sairaslomalla, jonka aikana me sit vaihettiinkin pankkia kun ei saatu kunnon palvelua muilta neuvojilta.
Haettiin lainaa (reilusti alle 100 tuhatta), molemmilla vakityöt ja lisäks mä tein keikkahommia.
Nordea ilmoitti että lainaa ei tipu ilman NELJÄÄ takaajaa. Vuosikaudet meillä oli ollu tilit ja lainat siellä. Sampon tarjous oli että laina saatiin mukisematta ja ilman yhtäkään takaajaa.

No sit alko Sampolla ne kuukausien ongelmat. Ei pystyny edes verkkopankissa maksaa laskuja, lainan lyhennys meni kahteen kertaan ja tili miinuksella tästä syystä ja muut laskut sit maksamatta.
Taas kierrettiin paikkakunnan pankit ja kyseltiin tarjouksia.
Tällä välin oli se mein henkilökohtainen pankkineuvoja jo palannut takaisin töihin ja Nordealta saatiin laina ilman takaajia.
Ja sen jälkeen ollaan taas oltu tyytyväisiä.
Käännyn nykyään ihan kaikissa pankkiasioissa tämän oman neuvojan puoleen (itseasiassa joo on se joskus mun rahoja laittanu tilillekkin kun olin muissa asioissa pistäytyny hänen kopillaan, niin mun ei ole sit tarvinnu jonottaa tiskille.

Yhteistyössä