Hillan ja Pihlan pikkusiskolle nimi?

  • Viestiketjun aloittaja Kohta poksahtava
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
Hauska huomata että tulee paljon nimiä mitä oon ite aatellu!
Kaisla laitettiin mm. jo hätäkastenimeks! Viola, Kanerva ja Lilja on kans kiinnostaneet, mut aina jotain miks ei voi laittaa... :/ Joko jollain jo on, tai miehelle ei kelpaa...

Kaisla Aurora on tällä hetkellä ainoa mitä ollaan mietitty mikä vois sopia, mut silti sitä tahtois muitaki vaihtoehtoja makustella. Saattais joku ihana tulla vielä eteen...

muoks. Ihania nimiä tulee teiltä koko ajan! :) Aura, Lilja, Meri, Taika. Iiristä en oo ees miettiny; ei paha sekään...
 
vieras
Mulla olis muuten tässä sellainen uusi etunimikirja kuin Aadasta Yrjöön, voisin sieltä katsoa jotain nimiä jos kiinnostaa. Kun ei mulla tässä muutakaan tekemistä ole :) Ilmeisesti luontonimet on ne mistä pidätte?
 
aloittaja
Inka ei kuulemma kelpaa, ja Varpu ois vaihtoehto ellei sellanen ois jo naapurissa...
Vieras siellä jolla on nimikirja: Luontonimet ja tän suuntaset mitä täällä ihmiset on jo ehdotelleetki. :)
 
aloittaja
Aino ois todella suloinen nimi. Muistaakseni mies ei vain sillekään oikein lämmennyt... :/
Vuokko...sitä en ole aatellukaan. Ehkä kuiten tulee liikaa mieleen 5-kymppinen täti... ;)
 

Yhteistyössä