Hakutulokset

  1. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Moi!!! sinäkin täällä taas..Onnea!! Oltiin 2007 Joulumasuissa samaan aikaan!! Kurjaa kun on menny noin sukset ristiin sun äidin kanssa, mä antaisin ehkä ajan kulua ja pitäisin vähän välimatkaa.. :hug:
  2. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Voi surkeus näitä huonompia uutisia tuntuu tässä pinossa riittävän voimahali Hupu07 :hug: Omaa napaa: täällä kans nälkä vaivaa, ja varsinkin yöllä jus ennen kun nukahtaa pitää vielä käydä haukkaamassa jotain. Joudun kans siihen sokeri rasitukseen, esikosta en käyny, neukun täti sano et siinä on...
  3. P

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Moi, kaikille, mut vois lisätä listaan.. la 22.02.2009 Pmmj...29...............tays...................toinen Olot on ollu mahtavan huonot, kokoajan (yötäpäivää) Nyt tuntuu et alkaa elämä viimein voittaan, :D ...jaahas, ja mun siukkukin on sit listautunu tänne, moi vaan :heart:
  4. P

    Nyt on "piru" irti

    Todella mautonta!!! :/
  5. P

    Vakuutusyhtiön vaihto

    Ota huomioon myös kuinka korvaustoiminta sujuu.. ainakin Tapiolassa on asiaan panostettu! Toki hintaakin kannattaa vertailla, mut tärkeintä on et jos joskus jotain sattuu nii saat sitte korvaukset nopeasti ja oikein. Eli Tapiolaa kannatan!!!
  6. P

    Vauvan kanssa kotiin, mikä yllätti eniten?

    Se kun oletti et pikkuinen emimmäkseen nukkuu ja syö.. Meillä poitsu heti syntymästään lähtien oli aluksi hereillä useita tunteja putkeen, öisinkin saatto valvoa jopa 4 tuntia!! sit tunnin unet ja taas pitkään hereillä.. Oli kyl tosi raskas alku, mut kyllä siittä selviää. Mulla onneksi ihana...
  7. P

    Seuraa Tampereelta

    olipa kiva löytää teidät täältä.. jos muistatte nii oltiin joulumasuissa! Oletteko käyneet yhdessä kahvittelemassa?? Vosin joku kerta liittyä seuraan jos sopii.. ??? meillä oli hiukan hankala alku nii jäi kirjoittelu, eikä nyt tunnu olevan yhtään enempää aikaa vaikka arki sujuu jo hyvin =)...
  8. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    pikaisesti ilmoittelen et meille syntyi 9.12. suloinen poika vauva. on ollu vähän hankala alku, kun saatiin molemmat sairaalasta joku vatsa pöpö.. mut palailen myyöhemmin kirjoittaan lisää. :hug: :heart: :xmas: vauvan mitat 3670g 53cm.HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!! :)
  9. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    onnee suzyco :hug: :hug: Ihanaa!!!
  10. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Onnea Pipare!!!! :hug: .. ja Maukkiksellle tsemppiä!!!! toivottavasti kuullaan pian sun vauva uutisia, mä olen täällä täysillä hengessä mukana.. :heart: :heart: :heart: (.)täällä jännitetään kovasti huomista käynnistystä.. pelottaa!!! :| toivottavasti synnytys lähtee nopeesti...
  11. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Kääk!!! kävin äske kontrollissa äippäpolilla vauvan kokoarvio tällähetkellä on 3700g!!se on mulle aikas paljon,(lisäksi rr taso kokoajan kohollaan vaikka on lääkitys.) lääkäri oli samaa mieltä ja sain sit käynnistys ajan perjantaille. Jännää!! :xmas: voi tietty olla et vauva syntyy jo ennen...
  12. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Onnea MM =) :hug: :D Minttuliina oon sun kans samoilla linjoilla... =) Lapsiluvusta: ehdottomasti toivoisin enemmän kuin yhden, mut ollaan mietitty myös tulevaisuudessa ottaa pitkäaikais sijoitukseen lapsia.. se on meillä vähä sukuvika eli "omia" ei välttämättä tule kuin tämä yksi...
  13. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Liityn kans unettomien kerhoon. Uni tuli vasta tossa kahden aikaan ja siittä sit vessaan aina tunnin välein. sit viideltä heräsin kun mikään asento ei tuntunut hyvältä.. :headwall: Porsche täällä kans aamupahoinvointia... :kieh: No kyllä tän kestää kun tietää mitä tulee palkinnoksi...
  14. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    .. lilleriina.. ei oo kyllä kiva!! kannattaisko tehdä poliisille rikos ilmoitus?? kannattais tosiaan yrittää selvittää kuka tommosta tekee. :kieh: mä varmasti kyttäisin ikkunassa.. mut jaksuja, toivottavasti asia selviää!! :hug:
  15. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Onnea vauvan saaneille!!!! :hug: :flower: Onpa tullu hurjati tekstiä!!!! hyvä hyvä. luin kyllä kaikki mut ei osaa nyt kommentoida ihan kaikkii.. joku(Maukkis?)kyseli limatulpasta, mä olen omani bongannu jo yli viikko sitten eikä vielä oo mitään tapahtunu, siskollanikin meni 2 viikkoo...
  16. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Taysista kotiutetaan 1 vrk:n jälkeen synnyttäjät, jos ja kun irtisanoutumiset toteutuu. Törkeetä!!! Mä en ensisynnyttäjänä aio hievahtaakaan sieltä. Sopii tulla sitten vaikka poliisivoimin hakemaan mua ja kirppua . Senkin takia todella toivoisin, et kaikki olis huomenna kunnossa ja kirppu...
  17. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    hulivili toivotaan tosiaan et ei pukkaa mitään myrkytystä.. ei mul kyllä ole mitään kovin pahoja oireita pää on hiukan ollu kipeenä ja turvotusta vain vähän (sormukset ei enään irtoo) sit on kyl sitä ylävatsakipuu myös, mut kun en tiedä johtuuko se siit et kohtu painaa kylkiluihin vai mistä...
  18. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    ihna kiinostais tietää kun itsellä pahimmillaan 171/106 ja nytkin 155/100.. et vissiin aika korkeet.. soitin äsken synnärille ja sanoivat et voin käydä siellä näytillä jos tuntuu siltä :headwall: just kävin siellä maanantaina ja käskivät vaan edelleen seurata paineita ja ottaa sinne...
  19. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    heippa taas kaikille!! Liinuli!! mukavaa kuulla sinusta kiva et jaksat kirjotella :hug: täällä supistukset jatkuu ja kävinkin taas sairaalassa kääntymässä ku on rr taso vähä kohollaan, mut kaikki oli ok. Kohdunkaula edelleen pitkä ja suljettu, tää ei siis synny koskaan B) sit...

Yhteistyössä