Nyt on "piru" irti

:(
Henkilökohtaisesti mielipiteelläni ei ole mitään tekemistä oman uskoni kanssa. Kuulun kirkkoon vain siksi, että lapseni saavat käydä rippileirin kavereidensa kanssa. Muuten olisin eronnut siitä jo ajat sitten. En kuulu enkä tunnusta mitään valtavirran uskontoa, lahkoa tai muuta vastaavaa.

Ja silti, en näe kuvassa mitään hauskaa. Ja se johtuu kuvan "kokonaisilmeestä" eikä pelkästään sarvista vauvan päässä (joilla kieltämättä kuitenkin on osuutensa tässä asiassa silti)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miksi taas tällainen pakko tykätä ja ihastella -ketju? Miksi keskustelupalstalla ei saisi ilmaista eriävää mielipidettään? Musta ne sarvet vauvalla oli mauttomat ja toisella vielä niin tukala ilmekin - en vaan tykännyt otoksesta. Ja tämän kun ilmaisen, niin heti on tiukkapipo ja ties mitä... tässä on asia, joka ei mulla mee jakeluun...
peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kenen noi sarvet on? mihin tarkotukseen ostettu :whistle:
Ne on joskus opiskeluaikaan teekkaripippaloissa pyörineet ihmisten päässä, oiskohan vapun aikoihin silloin muinoin..Ja ovat sitten jääneet kuljeksimaan ja esikoinen joskus niitä pitänyt halloweenina jne.. Ovat siis jo ties miten vanhat. =)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miksi taas tällainen pakko tykätä ja ihastella -ketju? Miksi keskustelupalstalla ei saisi ilmaista eriävää mielipidettään? Musta ne sarvet vauvalla oli mauttomat ja toisella vielä niin tukala ilmekin - en vaan tykännyt otoksesta. Ja tämän kun ilmaisen, niin heti on tiukkapipo ja ties mitä... tässä on asia, joka ei mulla mee jakeluun...
Aivan. Itselläni ei henkilökohtaisesti ole mitään sarvia vastaan, mutta kuva ei sytyttänyt. Ei millään tasolla. Ei naurattanut, eikä huvittanut sitten pätkän vertaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miksi taas tällainen pakko tykätä ja ihastella -ketju? Miksi keskustelupalstalla ei saisi ilmaista eriävää mielipidettään? Musta ne sarvet vauvalla oli mauttomat ja toisella vielä niin tukala ilmekin - en vaan tykännyt otoksesta. Ja tämän kun ilmaisen, niin heti on tiukkapipo ja ties mitä... tässä on asia, joka ei mulla mee jakeluun...
Peesi...
 
Ihana kuva,, Meillä käytetäänkin oikeen urakalla kakkea tummaa ja pääkalloa, värikästä pääkalloa ja taitaa muutama piru vaatekkin löytyä lapsilta kaapista...

Juu ja meillä myös löytyy prinsessa, keiju ja enkeli vaatteita joita jopa pojat pitää leikeissään.
 
Mä en oo edes tajunnu aatella että ois jotain pahaa siinä että lapsella pirun sarvet päässä. Meilläki on sellaset ja niissä vilkkuu valot. Ja profiiliin vaihdoinki juuri kuvan meidän omasta pikku pirusta. Eihän kaikkien tarviikaan tykätä mut pitääkö se saatanaki sit vetää joka väliin. Tuskin tiimarin sarvet nyt mitenkään saatanaan liittyy tai muutkaan tollaset hupivälineet... Että sikäli osa vois kyllä relatakin, niinku joku jo kehotti. :eek: :headwall: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kenen noi sarvet on? mihin tarkotukseen ostettu :whistle:
Ne on joskus opiskeluaikaan teekkaripippaloissa pyörineet ihmisten päässä, oiskohan vapun aikoihin silloin muinoin..Ja ovat sitten jääneet kuljeksimaan ja esikoinen joskus niitä pitänyt halloweenina jne.. Ovat siis jo ties miten vanhat. =)
JA meidän sarvet on ostettu ihan lapsen naamiaisia varten. Enkä oo sen kummemmin mitään paholaisia tms ajatellu... mä oon jo itessään niin paha paholainen että tuskin mun elämään muuta tarvii... :xmas: B) :saint: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kenen noi sarvet on? mihin tarkotukseen ostettu :whistle:
Ne on joskus opiskeluaikaan teekkaripippaloissa pyörineet ihmisten päässä, oiskohan vapun aikoihin silloin muinoin..Ja ovat sitten jääneet kuljeksimaan ja esikoinen joskus niitä pitänyt halloweenina jne.. Ovat siis jo ties miten vanhat. =)
JA meidän sarvet on ostettu ihan lapsen naamiaisia varten. Enkä oo sen kummemmin mitään paholaisia tms ajatellu... mä oon jo itessään niin paha paholainen että tuskin mun elämään muuta tarvii... :xmas: B) :saint: :kieh:
Hauska sarvipää teilläkin!
 
:(
Kuka täällä on saatanaa vetänyt yhtään mihinkään?
Ja olen ihan rentoutunut, kiitos vaan huolenpidosta. Silti kuva ei ole minusta hauska, ja tasa-arvoisessa maassa minulla on oikeus mielipiteeseeni ilman että sen takana olisi mitään sen suurempaa pointtia.
 
minusta tuo eka kuva ei ollu mitenkään hauska,kuten jotkut sanoi että hauska kuva.
en usko mihinkään piruihin ym, mutta ei hauskan tuosta tekee varmaan tuo lapsen itku :( VAIKKA ap sano että poika hymyili vielä sekunti ennen kuvaa ja heti kuvan jälkeen sarvet otettiin pois, niin se ei silti näy näy tuossa kuvassa. vaan tuossa kuvassa näkyy surkeasti itkevä pieni vauva jolle on laitettu päähän jotain joka hälle ei kuulu. vanhemmista ollu tosi hauskaa mutta vauvasta epämielyttävää. sen minä näen tuossa kuvassa, vaikka asia ei varmaan niin ole, pidän nimittäin ap:n perhettä ihan asiallisena ;)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
minusta tuo eka kuva ei ollu mitenkään hauska,kuten jotkut sanoi että hauska kuva.
en usko mihinkään piruihin ym, mutta ei hauskan tuosta tekee varmaan tuo lapsen itku :( VAIKKA ap sano että poika hymyili vielä sekunti ennen kuvaa ja heti kuvan jälkeen sarvet otettiin pois, niin se ei silti näy näy tuossa kuvassa. vaan tuossa kuvassa näkyy surkeasti itkevä pieni vauva jolle on laitettu päähän jotain joka hälle ei kuulu. vanhemmista ollu tosi hauskaa mutta vauvasta epämielyttävää. sen minä näen tuossa kuvassa, vaikka asia ei varmaan niin ole, pidän nimittäin ap:n perhettä ihan asiallisena ;)
Kiitos! Tässähän tämä on sanoiksi puettu :)

 

Yhteistyössä