Nyt on "piru" irti

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
En mäkään lapselleni pirunsarvia laittas päähän! Niinkun en myöskään pukis pääkallo vaatteisiin tms! Että aika tyhmä kuva kyllä. Onhan niitä oikeesti lehmänsarvi hattujakin,miks ei oo sellasia ostettu jos jotkut sarvet on pakko päähän saada?!?
no mun mielestä ainakin pääkallot on kivoi kenellä vaan ja aion kyllä laittaa tytölleni sellasii vaatteita missä pääkalloja jos vaan jostain löydän ;) mut oonki tällänen outo, mut eiks se oo vaan hyvä että ihmiset on erilaisia...
 
siis voiko olla todellista miten pikkusielusija ihmiset voi olla!!!! huh huh!! en laittaisi omalle lapselle plaa plaa.. no älkää laittako!! :LOL: kiva kuva minusta ainakin =) (enpä usko että pikkuselle sarvista tuskin mitään traumoja jäänyt!!)
 
ehkä
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:
siis voiko olla todellista miten pikkusielusija ihmiset voi olla!!!! huh huh!! en laittaisi omalle lapselle plaa plaa.. no älkää laittako!! :LOL: kiva kuva minusta ainakin =) (enpä usko että pikkuselle sarvista tuskin mitään traumoja jäänyt!!)
Palstamammat pelkää että paholainen pääsee sydämeen.. tai aivoihin muoovisarvia pitkin..?
 
:(
ja kuka on väittänyt että vauvalle tuosta jotain traumoja jää? laitatte sanoja meidän muiden suihin, jotka ei näe tuossa kuvassa mitään repsahtelemisen ja kopsahtelemisen arvoista.

ihmisillä on vain erilaiset huumorintajut, miksi teillä on niin vaikeaa hyväksyä se että kaikkien mielestä tuo kuva vain ei ole hauska?
 
Ainii, mie teen pikkupaljastuksen; Mie välttelen pääkallovaatteita, tummia, tummansinisiä ja tummanvihreitä vaatteita kaikilla lapsistani. Yleensä ovat hyvin iloisesti puettuja, vaikka esiintyvätkin sarvet päässä näissä kyseisissä kuvissa. :D
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
ja kuka on väittänyt että vauvalle tuosta jotain traumoja jää? laitatte sanoja meidän muiden suihin, jotka ei näe tuossa kuvassa mitään repsahtelemisen ja kopsahtelemisen arvoista.

ihmisillä on vain erilaiset huumorintajut, miksi teillä on niin vaikeaa hyväksyä se että kaikkien mielestä tuo kuva vain ei ole hauska?
Tätä minäkin jäin oikein miettimään. Minäkään en ole sanallakaan moittinut tai arvostellut ap:ta enkä hänen ottamaansa kuvaa. En myöskään arvostellut kuvassa jotain hupaisaa ja hauskaa nähneitä palstalaisiakaan. Heillä kyllä taas oikeus on moittia ties vaikka millä nimellä meitä, jotka emme yltäneet samaan huumoriin heidän kanssaan. En vain yksinkertaisesti näe mitään hauskaa kuvassa ja en voi sille mitään. En siis repsahdellut, enkä kopsahdellut, hih ;)
 
Minulle henkilökohtaisesti nuo sarvet ovat ihan saman "laatuista" kamaa kun keijukaissarvet tai pupukorvat, eli en koe niitä mitenkään sen ihmeellisempinä. Mut miepä oonkii mie ja ilmeisen vapaamielinen ihminen noiden suhteen.

*lisäys* Meiltä poikien leikeistä siis löytyy keijukaiskamaa ja pupunkorviakin. :D
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mut miepä oonkii mie ja ilmeisen vapaamielinen ihminen noiden suhteen.
Niin olen minäkin. Ne on minulle yhtä neutraalit kuin hatullinen paskaa naapurin laatikossa. Mutta siltikin kuva ei herättänyt minussa hilpeyden tunnetta. Ne sarvet ovat niin neutraalit, että yhtä paljon olisi naurattanut vaikka päässä olisi tavallinen kypärälakki ollut. Eli kuva ei ollut puhutteleva millään tavalla siinä mielessä, että olisin naurahdellut :)
 
Miksi taas tällainen pakko tykätä ja ihastella -ketju? Miksi keskustelupalstalla ei saisi ilmaista eriävää mielipidettään? Musta ne sarvet vauvalla oli mauttomat ja toisella vielä niin tukala ilmekin - en vaan tykännyt otoksesta. Ja tämän kun ilmaisen, niin heti on tiukkapipo ja ties mitä... tässä on asia, joka ei mulla mee jakeluun...
 

Yhteistyössä