Hakutulokset

  1. N

    Huono synnyttäjä?

    Onkohan muilla samanlaisia "tyhmiä" tuntemuksia kuin mulla, synnytyksestäni on jo aikaa muutama kuukausi ja nyt ajatuksissani on pyörinyt sellainen juttu, että olinko huono synnyttäjä kun sain epiduraalipuudutuksen enkä pärjännyt luomusti???? Ja toisaalta on taas tullut sellainen kova halu...
  2. N

    lopetin imetyksen!!!

    olen siis lopettanut imetyksen tossa viime sunnuntaina. aluksi lypsin parit pisarat pois rinnoista kun olivat niin tukalat mutta en ole enää sitäkään tehnyt. oma äitini sitten mulle heitti tälläisen kysymyksen että mihis ne maidot sitten nyt sieltä rinnoista menee kun en kerta imetä ja lypsä...
  3. N

    kauheeta piinaa

    Siis on tää odottelu ihan kauheeta. Inssi tehtiin 19.1 ja tässä nyt vaan odoteltu ja piinailtu. kauheeta kun on oireita vähän joka suuntaan. Alavatsakivut on ihan kun just olis kuukautiset alkamassa ja parina päivänä tullut pientä rusehtavaa tuhruvuotoa vessassa käyntien yhteydessä, mutta ei...
  4. N

    Pregnylin pisto ajankohta

    Hei kaikki! Meillä eka inssi edessä tammikuussa, ehkä menee tuonne viikolle 3. Pregnyl odottaa vielä apteekissa. Mikä tuon Pregnylin otto ajankohta suunnilleen on? (Käyn kyl kp 10 tai 11 ultras jossa katotaan munasolujen koko ja soitan sitten omalle lääkärille ja katotaan tuo ajankohta...
  5. N

    Synarela ja vuoto?

    Hei, tietääkö joku että myöhästyttääkö Synarela kuukautisia? Jos niin kuinkahan monta päivää? Huomenna pitäisi kuukautisten alkaa, mutta mitään perinteisiä menkkaoireita ei ole. Jos kovasti myöhästyy niin ei taida tulla hoidosta mitään koska joulupyhien aikaan klinikka on suljettuna. Nyyhkis...
  6. N

    clearbluen digitesti (ovis)

    Heippa, Käyttääkö joku tuota clearbluen ovistestiä? Minkälaisia kokemuksia on ollut? Montako kertaa sitä voi käyttää eli ilmeisesti se yksi testi on käytössä koko kierron..?
  7. N

    kellään tietoa tälläisestä rodusta...

    lenkkipolulla tuli vastaan aivan upea iso koira, omistajaa jututin sen verran että kuulin koiran olevan broholmer, juttu jäi siihen kun kaverini pieni koira ei oikein sulattanut noin isoa juttukaveria.... siis moisesta rodusta tietoa kellään???? googlettamalla löytyi tanskalaisia sivuja....
  8. N

    Mitä syitä käynnistykseen?

    Ittee vain nyt kiinnostaa millasia käynnistys syitä muilla on tai on ollut? Ja miten käynnistettiin? Ens viikolla mulla oksitosiini(?)käynnistys...Ja syynä lapsen hidastunut kasvu ja vähäinen lapsivesi. No jospa pääsis jouluksi kotiin =)
  9. N

    Laihduttaminen raskauden aikana

    Laihduttamistahan ei raskauden aikana suositella, paitsi joissakin poikkeustapauksissa. Löytyykö täältä ketään, joka olisi ollut laihiksella raskauden aikana?? Kokemuksia? Itselläni sellainen tilanne saattaa pukata päälle ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia asiasta.
  10. N

    Kauanko limatulpasta synnytykseen?

    Eli miten pitkään meni limatulpan irtoamisesta siihen kun vauva syntyi?
  11. N

    Millainen rintapumppu????

    Kuumeisesti mietin rintapumpun hankintaa eikä kokemusta ole. Luulisin ettei liikatuotantoa ole vaan päinvastoin tuotantoa saisi tehostaa. Onko kokemuksia miten avent rintapumppu sopii pienille rinnoille ja millainen on imuteho jos esim. ei hyvin heru? Ja onko kokemuksia Ainun sähkökäyttöisestä...
  12. N

    kantokoppa vai duopussi

    Olen kierrellyt kauppoja katselemassa.. yllätys ylätys emmaljunga vaunuja. Tiedän suurinpiirtein minkälaiset vaunut tarvitsen, mutta tämä kantokassi vai kantokoppa päätös on vaikea. Kantokassi kestää pitempään, mutta voiko sitä käyttää kesällä pienelle vauvalle, jos vauva nukkuu siinä esim...

Yhteistyössä