kauheeta piinaa

Siis on tää odottelu ihan kauheeta.
Inssi tehtiin 19.1 ja tässä nyt vaan odoteltu ja piinailtu.
kauheeta kun on oireita vähän joka suuntaan. Alavatsakivut on ihan kun just olis kuukautiset alkamassa ja parina päivänä tullut pientä rusehtavaa tuhruvuotoa vessassa käyntien yhteydessä, mutta ei mitään selvää verivuotoa.
Tämän viikon olen palellut ja makoillut viltin alla töiden jälkeen. Nukun 9h yöunet ja kuitenkin päiviksetkin vielä maistuu. Rintojakin kihelmöi.

Enpä ole vielä uskaltanut testiä tehdä, aion kyllä perjantaille asti piinailla, joskos kuukautiset alkais.... tai jos ei ala niin sitten kait jo uskallettava testailla. Toivetta on, mutta eipä uskalla liikaa uskoa onnistumiseen, ettei sitten tuli niin kovaa pettymystä.

Ikuinen pessimisti kun olen luonteeltani....
 
sitäpä se juurikin on tuo inssipiinailu. toivottavasti onnistuu :xmas: mulla oli viimekierrossa kanssa kaikki maailmaan oireet suuntaan ja toiseen.. nyt olen yrittänyt olla ajattelematta koko inseminaatiota. Käynyt jumpassa ja touhuillut ihan normaalisti kaikkea. Ehkä osaksi tippu niin korkealta viimeksi, että nyt sitten tietää että eipä se välttämättä onnistu. mutta ainahan on sekin mahdollisuus että onnistuu. historia tietää tapauksia joita näkyy täällä palstoillakin, ja muiden onnistumiset antaa sitten se pienen pienen toivonmurun että ehkä sittenkin... mutta totuushan se on, ettei muuta voi kun odottaa riittävä aika ja sitten tehdä testi.

plussamerkkisiä tulevaisuuden tuulia sulle :hug:
 

Yhteistyössä