clearbluen digitesti (ovis)

Heippa vaan =)
Mulla on ollut nämä digitaaliset käytössä ja olen todennut ne todella mukaviksi ja helppolukuisiksi! Eli siinä paketissa on 7 testiliuskaa + itse se aparaatti, johon testiliuska kiinnitetään. Näyttö on todella selkeä, ei tarvitse tulosta arvuutella! Suosittelen lämpimästi, vaikkas aika tyyriitä ovatkin...

 
Moi,

Mulla on ollut ongelmia oviksen kanssa ja klinikka suositteli kuitenkin kokeilemaan tota clearbluen testiä, koska se on niiden mukaan hyvä ja varma. M

un ainoa kokemus siitä on ollut se, että sain sillä bongattua LH-huipun eli testi näytti plussaa, mutta verikokeen mukaan mulla ei todellakaan ole ovista ollut siinä(kään) kierrossa. Eli täytyy sanoa, että mun usko ovistesteihin noin yleensä meni siinä sen siliän tien, mutta olen kyllä kuullut paljon hyvääkin. Ja tottakai ymmärrän, että vaikka hormonitaso nouseekin niinkuin oviksessa kuuluu, aina munasolu ei vaan irtoa. Mulla sellasta ei kyllä ole ilmeisesti kunnolla edes kehittynyt, ettei sen puoleen. Mutta tässä siis mun kokemus siitä testistä.

Helppohan sitä oli käyttää ja ei tarvinnu tulkita vaan katsoa selkeä tulos. Siinä mielessä kyllä tosi hyvä.

 

Yhteistyössä