Hakutulokset

1. P

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

kiitos kaikille osanotosta. Toiveena kyselit raskausoireista: mulla oli ihan normit raskausoireet, tissit kipeet, hirvee nalka ja jano koko ajan ja vatsa tosi turvoksissa. Ainoa, jota vahan kummatelin oli se, etta oireet ei missaan vaiheessa pahentuneet, vaan koko ajan oli semmoinen "sama" olo...
  2. P

nyt on mun vuoroni poistua taalta. Olin eilen ultrassa (7+0) ja siella nakyi vain tyhja sikiopussi. Eli kyseessa on tuulimuna seka keskeytynyt keskenmeno, koska en ole vuotanut lainkaan. Olo on kuin lapsella, jolle on ensin annettu tikkari ja sitten se on otettu pois. Sain laakkeet tyhjennykseen...
  3. P

Fiialle :hug: huonoista uutisista. Ja Hoppikselle ja Mollamaijalle onnittelut hyvista uutisista! Joo, kylla ma tiedankin etta liikuntaa saa harrastaa ja mita liikuntaa saa harrastaa, en meinannut yrittaa mun jalkakyykkyenkkoja parannella, ihan vaan semmoista sopivan raskasta ilman mitaan...
  4. P

Voi Mörkötys :hug:. Mutta tunnut olevan sisukas tapaus, eli viela jaksat yrittaa, tsemppia siis syksyyn. Viikonloppukin taas vierahti. Ma olen huomannut, etta olen voimissani aamulla ja aamupaivalla ja iltaa kohden tulee sitten armoton vasymys ja semmoinen "tuun kipeeksi" -olo...
  5. P

Tervetuloa Cava minunkin puolestani :flower:. Neela Naranja, kyselit etta mista pain maailmaa kirjoittelen, no kirjoittelen Norjasta. Nyt varmaan kaikki mun kaverit, jotka kay vakoilemassa taalla tietaa kuka on kyseessa :D. No, ei se haittaa.. Olen kaynyt lukemassa myos helmikuisten palstalla...
  6. P

Dancing Queen: kylla on aika ihme fiilis, kun VIHDOIN hoito onnistui, vielakaan en tahdo uskoa todeksi! kahden viikon paasta on eka ultra. Janskattaa, etta liitynko Hoppiksen ja Engelin kanssa saman klubiin :wave: Muuten tassa ei kummempia ole tapahtunutkaan. Turvottaa ja ei oikein saa...
  7. P

:flower:Tervetuloa uusille ja suuret pahoitteluni Kaarnelle. En oikein osaa mitaan sanoa, niin surullista se on. Mukavaa Mollis, etta olet saanut hyvia uutisia! Voi kun makin olisin jo siella asti, odottavan aika on pitka:D Mörkötys, todellakin on meilla maaginen LA seka hauska sattuma...
  8. P

moikka kaikillle! Vielako mahtuu mukaan? Olen seurannut keskusteluanne taustalta tuolla lapsettomuuspuolella, mutta kun se plussa parahti, en voi olla liittymatta joukkoonne :) Historiasta sen verran, etta lapsettomuutta takana 4 vuotta, joista kahden viime vuoden aikana tehty 5...
  9. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Moikka! Taalla ei ole enaa kovin montaa tuttua sitten viime nakeman (mukavaa heille) mutta lueskelin tuossa etta Unico oli mut maininnut vahan aikaa sitten :) kivaa, kun joku oli kaivannut, samoin vadelmaunelma olet viela taalla :wave: (ei tosin varmaan ole hirveesti juhlimista siina...
  10. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Keskiviikko 26.3. Janis...................30 Hazel..................28 Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006 Gilmore...............29..........kp 16/.............................yk 6 Toivo79...............28...........kp...
  11. P

moikka! Ja kiitos kaikille synttarionnitteluista =) Mulla on hieman omituiset tunnelmat taalla, kuten viimeksi kirjoitin oli tuhru alkanut ja kaikki viittasi tatiin. Mut eipa sita vielakaan nay! vatsaa valilla aina jomottaa silleen menkkamaisesti, otin jo yhden Buranankin sita varten eilen...
  12. P

hyvia pyhia ja kiitos synttarionnitteluista :) mulla taalla sen verran tuhruttaa etta taitaapi tati paukata kylaan nain paasiaisen harmiksi. Tassa kuussa tipuin viela ehka normaalia korkeammalta, kun oli ne clomit.. no ei tassa auta vaan eteenpain se on taas yritettava menna, tallakin kertaa..
  13. P

heipparallaa! makin olen viela elossa.. en ole yksinkertaisesti ehtinyt kirjoittelemaan tanne, olen kaynyt lukemassa kuulumisianne aina valilla. Susannalle :hug: ja toivottavasti selviat taman yli ja tulet sitten taas tanne kun silta tuntuu. Unicolle paljon tsemppia ja kunnon muurit! kylla...
  14. P

piti lukea 3 sivua etta paasin ajantasalle, huh kun olette olleet aktiivisia! Tervetuloa Lilla My :flower: seka :hug: tadin yllattamille ja mukavaa oli kuulla sustakin Novelle. Te olette keskustelleet niin paljon kaikesta etta en mitenkaan ehdi perehtya kaikkeen, mut Ada jutteli tasta...
  15. P

Torstai 28.2.2008 Janis...................30 Hazel..................28 Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006 Kvart Över..........28...........kp 37/40.....................yk 10/ 1 Toivo79...............28...........kp 3/27-34.......aloitus...
  16. P

kiitos tsempeista Kvartti, Piip ja Unico :flower: Ymmarsit Kvartti vaarin mun hopinan; ma uskon ihan mihin vaan laakari mulle tarjoaa mut se oli laakari joka oli vahan epailevainen tosta laakityksesta, kun se epailee et vika on ihan toisaalla.. Piip kyselit mun historiaa, mun vatsa on...
  17. P

laakari otti kayttoon suunnitelman B. Tosin han on edelleenkin sita mielta, etta mulla on roorit tukossa mut ajatteli ihan kokeilumielessa maarata clomit ensin, kun on toi kierto lyhyenlainen ja vahan epasaannollinenkin. sitten se otti lajan verikokeita, kaikki mahdolliset hormomaaritykset...
  18. P

Plaah! Mulla on semmoinen flunssa etta oksat pois, joka reika taynna rakaa.. :x MemmuLiinallahan nayttaa olevan hommat putkessa, nyt vaan lottoamaan kanssa ;) Ikavaa Ada etta tati tuli ja etta Unico olet sairaana, mun ei pitais valitella tata tukkoisuuttani kun siella ollaan ihan OIKEASTI...
  19. P

Unico, Kaa ja Ada :attn: :attn: laitoin teille muurin tanaan.. katsotaan, saanko loitsuillani pysymaan sen poissa.. Mulla on samat fiilikset taalla, tuntuu etta olisin vilustumassa, paata jomottaa, kurkku kipeena ja vasyttaa niin ettei ajatus kulje. Ja naa paivat vaan matelee, vaikka mun nyt...
  20. P

tervetuloa JuneGrace ja :hug: kaikille listalla liian ylos nousseille :ashamed: Ja onne Kvartille kesatyopaikasta :flower: Gilmore, sa kirjoitit tasmalleen mun ajatukset! vaikka kuinka ollaan jo kauan yritetty, mietin ihan samaa etta toivottavasti tarppais tassa kuussa tai sitten vasta...

Yhteistyössä