Voi itkujen itku
Mörkötys!!!
Voimia, ei siinä kyllä aina noin tule käymään. Meillä nyt toivotaan, että tämä kolmas kerta toisi toivotun tuloksen. Voi kun saisi tietää, että oliko se tuulimunaraskaus vai mistä oli kysymys. Meillä johtui eka keskenmeno tuulimunasta ja toka kohdun ulkopuolisesta. Kummallakaan kerralla ei hcg noussut kunnolla vaan cb digitesti jäi 2-3 viikkoon. Toivon sinulle kovasti onnea syksyyn ja tervetuloa silloin takaisin odottajien puolelle!
Cava, toivottavasti kaikki vuodot ovat kokonaan loppuneet! Ei meistä kukaan tuollaisia ylimääräisiä jännitysmomentteja kaipaa. Ilmankin hermostuttaa riittävästi.
Tervetuloa
kn071 ja
Fiia69 :heart:
Kn071, minä olen laskenut LA:n hedelmöityspäivästä eli siirtopäivä-2, koska meillä alkiot olivat kaksipäiväisiä.
Fiia69, toivottavasti veritestin tulos on hyvä. Tule huomenna kertomaan tulokset. Pidän kovasti peukkuja!
Postimestari, minulla myös oireena väsymys. Voisin nukkua 14-16 tuntia päivässä. Nukkumaan menen minäkin ennen kymmentä. Vähän ikävää, kun kesä on kauneimmillaan... Vähän olen koittanut liikkua, mutta melkein pyöräily töihin ja takaisin päivittäin (yht. 12 km) riittää nyt. Paljon muuhun ei ole paukut riittäneet. Me muuten asutaan tässä välissä, eli Ruotsissa =)
Tsemppiä sairaslomalaisille. :wave: Ihanaa, että sairaslomaa saa, vaikka mielummin tietysti olisi "terveenä raskaana".
Uttinen, me lähdetään sinne Sloveniaan ja samat asiat pyörii mielessä ruoan suhteen... Saako syödä vaiko eikö... Saako muuten kylpylään mennä vai onko siinäkin riskejä? Niin, tai ehtiikö sitä muuta kun nukkua...
Huominen ultra jännittää! Toivottavasti kaikki on hyvin, jottei maailma romahda! Meillä neuvolan ensikäynti ylihuomenna - haluavat tehdä terveystarkastuksen ennenkuin lähdemme lomalle torstaina. Meidän on ollut tarkoitus mennä vaeltamaaan, mutta nyt mietityttää, kuinka paljon sitä uskaltaa rasittaa itseään päivässä ja jaksaako sitten reitin loppuun... Äh, vaikken kyllä tätä raskautta pois mistään hinnasta antaisi. Välillä nippailee vatsasta ja se pelottaa. Välillä ei nippaile ja sekin pelottaa :kieh: Dementiaoireita ei ole vielä ilmennyt!