mörkötys voi kurja, voimia ja :hug: toi on niin epäreilua ja hirvittävää.. :'(
kno, fiia ja cava tervetuloa ja onnittelut plussasta. :flower:
Neela mulla on varmaan menny ohi, mutta varasitko ajan "väliultraan"? Mä oon taas ite suunnitellu meneväni, tuntuu, että joka viikko pitäis olla niin pysyis rauhallisena..
täällä neuvolassa on siis nt-ultra viikolla 11 ja sit rakenneultra vko 20. Käytiin ekstratsekkauksessa vkolla 15 ja nyt on taas semmonen olo, että tohon rakenneultraan on vielä kolme viikkoa.. mikäs olo sulla on ollu muuten?
Toivorikas onko väsymys yhtään helpottanu? joko oot saanu dopplerilla äänet kuulumaan?
Mollis samoin, joko dopplerilla on huristeltu?
vieläkö sulla on ollu menkkakipuja? mulla alkoi menkkakivut jo ennen plussausta ja on ollu sieltä asti tasaisesti koko ajan. Viimeksi kun kerroin neuvolassa, että supistuksia on tosi paljon, niin neuvolan täti sanoi, että ei tarvi huolestua jos ei niihin liity kuukautiskipuja. Noh, sanoin, että niitä on ollut koko ajan.. ilmeisesti on kuitenkin melko yleistä ja tuntuu vaan samalta kuin menkkakivut kun kuitenkin tuolla samalla "alueella" tapahtuu..
AdAstra kiva, että reissu sujui hyvin, tunnistan kyllä ton "löntystelyn", mä ainakin suorastaan laahaudun paikasta toiseen, kaupassa käyntikin on välillä melko raskasta.. mitähän se on sitten loppuvaiheessa..
oliskos niin, että säkin olet ammatiltasi kansankynttilä? oikein ihanaa ja rentoa lomaa sinne!
Hoppis isot onnittelut tuplista! vau!
joko mies on tokeentunut?
koskas teidän lomareissu alkaa?
DQ kiitos tervetulotoivotuksista, tosiaan tämän vuoden puolella pitäisi saada pikkuinen maailmaan jos kaikki sujuu edelleen hyvin.
vatsa on kasvanu ihan järkyttävää vauhtia, tosin nyt on muutaman viikon ollut vähän rauhallisempaa. Mutta siis ihan kasiviikolta asti vatsa on ollut esillä ja silloin ostin ekat äitiysvaatteet.. (tosin itkin koko kotimatkan kun pelkäsin, että jos kuitenkin jotain tapahtuu..)
minkäslainen on sun vointi?
plastex ootpa saanu ihanaa kohtelua neuvolasta, voi kun täälläkin olis samanlaista. =) mulla on ollut nyt kolme neuvolakäyntiä, joka kerta on ollut eri ihminen. Ja jos sinne yrittää soittaa niin voi mennä viikkokin ettei kukaan vastaa.
he ovat olleet koulutuksessa tai lomilla... mun ystävä asuu eri paikkakunnalla ja on kans tällä hetkellä raskaana ja hänelle oli neuvolassa sanottu, että tuu ihan koska vaan jos haluat kuunnella sydänääniä. Rauhallinen äiti kun on parasta pienelle.. noinhan sen just pitäis olla.
Uttinen mä komppaan sua tossa vuoristorata-meiningissä..
ei tosiaan tarvi lähtee mihinkään power parkiin harhailemaan kun ihan oman pään sisällä mennään ylös ja alas ja huimalla vauhdilla.
ON: täällä alkaa kohta vko 18 ja nyt on muutaman viikon ollu jotenkin rauhallista ja seesteistä eli ei oo tarvinnu enää suuremmin oksennella ja tuntuu, että kaikki muutkin oireet on jääny pois. No tietysti sitä sitten ajattelee, että mahtaako tuolla vatsassa enää ketään ollakaan..
liikkeitä ei oo vielä tuntunu tai en ainakaan oo niitä tunnistanu. Supistuksia on ollu tosi paljon ja ajattelin yrittää ens viikolla soittaa neuvolaan ja kysyä, että onko ihan ok. "väliultrakin" taas kyllä houkuttelis, mutta jos nyt yrittäis jaksaa odotella kolmisen viikkoa sinne rakenneultraan asti.
Ihanaa ja aurinkoista sunnuntaita kaikille ja oikein hyviä vointeja! :hug: