heipparallaa!
makin olen viela elossa.. en ole yksinkertaisesti ehtinyt kirjoittelemaan tanne, olen kaynyt lukemassa kuulumisianne aina valilla.
Susannalle :hug: ja toivottavasti selviat taman yli ja tulet sitten taas tanne kun silta tuntuu.
Unicolle paljon tsemppia ja kunnon muurit! kylla nyt olis jo mun mielesta sun vuoro onnistua, janskaa!
Mulla oli muuten 30-vuotissynttarit tassa just etta jos joku teista on paivittamassa listaa niin vois mun ian korjata siihen vahan mummomaisempaan suuntaan
Oman navan seudulta ei ole paljon raporttia. Mulla oli varmaan superovis, siihen malliin turvotti ja jomotti alavatsaa oviksen aikoihin, joka oli kp 13 tai 14. JuneGrace taalla skitsoilee ovistestien kanssa; kerron vaan sun paatasi lisaa sekoittaen et mulla tulee ovisoireet esim. lima jo paria paivaa ennen kuin testi nayttaa positiivista. Olen bongannut oviksen testilla nyt kaksi kertaa perakkain ihan selkeasti.. etta otappa siita selva!
Nyt sitten vaan odotellaan etta onko niista clomeista jotain hyotya. Vahan on kylla semmoisen tatiin taipuvainen olotila, tieda sitten.
Mukavaa paasiaista! taalla Norjassa vietetaan paasiaista ihan kunnolla: kaikki ottaneet lomaa toista alkuviikon, taalla on myos kiirastorstai pyhapaiva ja tanaan kaikki joilla normaali tyoaika (siis ei me vuorotyolaiset..) ovat lopettaneet tyonsa puoliltapaivin. nyt on Norja siis suljettu ja kaikki matkustaneet vuorille
(norjalaisvitsi)