Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

pääsiöinen näyttää mitä tuleman pitää ja kuin sekasin kierto on mennyt. No jos seukki testaus sitten tiistaina tai keskiviikkona jos ei oo täti yllättänyt. Luulen et pettymys iskee vasta sitten kun niagara oikeesti alkaa, siihen asti on muka toivoa...
 
Voi ei, miten olin aiemmin onnistunut ohittamaan Susannan uutiset? Olen tsi, tosi, tosi pahoillani. Paljon voimia murheeseen! :hug: :hug: :hug:


:hug: myös Adalle ja Unicolle. Ja :flower: postimestarille synttärin kunniaksi!

Hyvää pääsiäistä kaikille!
 
:hug: Adalle ja Unicolle. Millon unico sinulla se ovisplussa tuli? Jospa se vielä kuitenki muuttuis =) .

Meillä on nyt takana nt ultra. Kaikki oli hyvin. Turvotusta oli 1,3mm mikä on kuulemma normaali. Sielä se pikkunen potkiskeli ja heilutteli käsiään. Pienet sormetki nähtiin =) . Laskettu aika vaihteli erikuvakulmista riippuen 29.9 -1.10. Toinen on ihan vanhempiinsa tullu eikä millään meinannu antaa ottaa kuvaa vaan huito menemään :D .

Mites Pilvilinna? Päivät näyttää jo kovin hyviltä =) .

Nanna + Pippunen rv 12+1
 
nanna81 Ihania uutisia sulla =) Kateellinen olen..... mulla noi kp:t ei ihan pidä paikkaansa, ku kierto venyy taas ku ei tapahtunu ovista. Teroilla käynnistellään ja mennään ens kiertoon isommilla clomeilla. Viimeks tänään testasin vielä negan ku tarkotus olis illalla vähä irrotella.....

Aurinkoista pääsiäistä kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
jeee.... plussa.... jipiii.... :LOL: Ja tulikin sitten kerralla oikein kunnollinen, näyttää kuin testiviiva olisi imaissut puolet kontrolliviivankin väristä :D Ajoitus nyt oli vain viikon myöhässä.. :/ :whistle:

Meilailin "isällekin" aiemmin, että todella epätodennäköistä jotta tästä kierrosta nyt raskaaksi tulisin, johon pannahisen ulkomaan turjake vastasi:

Why did u have the feeling that u are unlikely to conceive now?
I will rather prefer now, and except u say otherwise, lets stay hopeful.


I will rather prefer now Jaa, ihanks tosi... :headwall: :headwall:

:flower: :flower: :flower: Rauhallista Pääsiäistä Kaikille :flower: :flower: :flower:
 
Ihania uutisia, Nanna!! :flower: Hyvällä mallilla pikkuinen siellä, voi kun joskus itsekin pääsisi tuohon tilanteeseen! :D

Toivotaan kovasti Unico, ettei iso vuoto ala. Ollenkaan. Vuoteen.

Me lähdetään tästä ajelemaan mökin suuntaan, palaillaan sunnuntaina tai maanantaina. Eli siihen asti oon nettipimennossa, huhhuijaa. Mitenköhän pärjään ilman teitä!

Ovisplussaa ei oo tullut, viiva haalistui eilisestä taas kokonaan pois, vaikka lämmöt eivät nousseetkaan, että tiedä sitten mitä tapahtuu. Koitetaan jatkaa harjoituksia maalla, eilen ei oikein jaksanut harrastaa. Alkaa tökkiä jos kauan joutuu joka päivä hommailemaan niin tuskimpa se kovasti haittaa jos joku päivä jää välistä...

Mukavaa pääsiäistä kaikille!! Ja paljon munia mut ei noita-akkoja!
 
Hei vaan! Ja tilanne jatkuu edelleen samanlaisena: tein taas ovistestin ja samantien pärähti selvät viivat sekä kontrolli- että testialueelle ovat yhtä vahvat. Olen oikeasti hämilläni ja vähän huolissani. Nyt kp20/25-26. Onko mun keho mennyt sekaisin vai onko alkamassa vaihdevuodet? Viime kierrossa ovisplussa kp 14 ja luteaali ok., nyt ei mitään kunnollsia ovisoireita ole ollut kierrossa - jotain epämääräistä vain - ja nyt 4 päivää vahvaa plussaa...Munarikasta pääsiäistä itse kullekin ;)
 
Vadelmaunelma: Toivottavasti se luteaali kuitenkin tulee ok pituisesti ja saatte pääsiäisenä alulle pikkuisen :D oli shyvä tarina ...

Nanna: Voi kun säkin oot jo pitkällä :D

JuneGrace: No höh. Ens kiertoa varten toivottavasti tulee hyvää tietoa ja saatte sillon napsahtamaan :D

Täällä se ovis plussa oli siinä kp 20 tienoilla. No eipä näy vielä mitään muutakaan et alkas isosti tapahtumaan.

Pääsiäistä... Kaiken laista...
 
Perjantai 21.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 11/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 25/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

MemmuLiina........26...........kp 3/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 3/26-30.......toukokuusta 2007
Drömma..............29............kp 8/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 10/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 11/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 15/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 15/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 20/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 21/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 21/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 21/25-26..................yk 5
Postimestari........30...........kp 23/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 26/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 34/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 36/25-30-?...............yk 15
Kultukimallus.......27...........kp 65/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
hyvia pyhia ja kiitos synttarionnitteluista :) mulla taalla sen verran tuhruttaa etta taitaapi tati paukata kylaan nain paasiaisen harmiksi. Tassa kuussa tipuin viela ehka normaalia korkeammalta, kun oli ne clomit.. no ei tassa auta vaan eteenpain se on taas yritettava menna, tallakin kertaa..
 
Pääsiäistä!

Tuli vähän teitä virpomaan :flower: pois tuolta toisen sivun alennustilasta ja lukemaan samalla kuulumisia.

Susannan puolesta olen ihan hirveän pahoillani! :hug:

Postimestarille tätipahoittelut :hug: ja rutkasti synttärionnea :flower:

Unicon puolesta peukutan raivokkaasti, pahoittelut kuitenkin negasta :hug:

Tuo Junegracen miehen kommentti aiheutti pyrskähdyksiä, toden totta, indeed, I would rather prefer now. Samaa mieltä! :LOL: Puhutteko te muuten keskenänne vallan englantia vai kuinka?

).( Oma napa on kuumeilulomalla, ja kieltämättä voi tehdä ihan hyvää. En ole mitannut lämpöjä, laskenut päiviä, syönyt enkä juonut mitään kummempaa, pyörinyt FF:ssä enkä tutkaillut kn:ää. Laskin tuossa yksi päivä, että saan tässä kuussa nukkua noin puolitoista tuntia pitempään (5 min per päivä), kun en mittaa aamulämpöjäni! Ehkäisyä ei siis ole käytössä, mutta kaikki aktiivisempi yrittely on tauolla. Ehkä sitten taas ensi kierrossa palataan asiaan, kun on nyt löytynyt taas se vähän rauhallisempi mieli ja vaihde. Ja eipähän perillisestä tule jouluvauvaa (ainakaan tämän vuoden).

Käyn taas joku kerta kurkkimassa teidän plussatulvaanne!
 
Mulla tänään kp 23/25-26. Ovisplussailu jatkuu siinä mielessä, että ma-to tuli siis tosi vahvat plussat, tasavahvat viivat Aconin kasettimallisella testillä. Perjantaina ja launtaina sitten haaleammat. Olen vähän ihmeissäni tämän jatkuvan "viivailun" kanssa. Pelkään, että ovis on oikeasti ollut loppukierrosta, mikä ei tosiaankaan ainakaan edistä tärppiä kun luteaali jää auttamattomasti liian lyhyeksi :( . Harmittaa, kun ovistestit nyt loppui niin ei voi kattoa, että vieläkö tänään näytti. Kaikkiaan tilanne siis se, että jotain viivaa tullut kp 13 lähtien. Ihmeellistä...Parasta toivoen ja pahinta peläten tässä pääsiäistä vietetään...
 
Maanantai 24.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 14/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 28/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Unico..................28............kp 2/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 6/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 6/26-30.......toukokuusta 2007
Drömma..............29............kp 11/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 13/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 14/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 18/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 18/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 23/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 24/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 24/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 24/25-26..................yk 5
Postimestari........30...........kp 26/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 29/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 37/28.......................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 68/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Huh kun oli vaikea laskea kolmeen :D
 
Vadelmaunelma, mulle on sanottu, että ovis on silloin kun eka ovisplussa tulee. Vaikka sen jälkeen tulisi joka päivä plussa, on ovis kuitenkin jo ohi.

Pilvilinna, vieläkö kierto jatkuu?

(.) tämä ruumis on kyllä varmaan ihan sekaisin. Lämmöt ei oo juurikaan nousseet, limat loppui ja alkoivat uudelleen eikä mitään muita tuntemuksia oo oviksen suuntaankaan, paitsi että eilen alkoi kuukautiskipu alavatsassa... Mökillä ei pystynyt sekstailemaan kun siellä oli niin paljon porukkaa, eli oli sitten niin tai näin oviksen kanssa, tämä kierto taisi mennä ohisektoriin. Ensi kierrossa mä oon matkoilla oviksen aikaan (siis jos se nyt yhtään noudattaa minkään valtakunnan kalenteria) joten olisi varmaan parempi olla silloin tulematta raskaaksi... ;) On tää elämä kyllä yhtä ODOTTAMISTA. Ja kärsimätön olen. Huhhuijaa.
 
No niin munat on tuhottu ;)

Kvartti: Voi harmi kun ei onnannut. toivotaan et e ois hseh verran viirannut et kotona touhut rittäis :D

Tällä kp 2/25-37
Ja laskutoimituksia tehty, mitä kaikea voi vielä tehdä. Kaippa se tän kierron voi vielä aika reippaasti yrittää ja sit tauolle vasta jos on pakko täytyy haistella, mutta pysyn vielä listoilla :D Ja onhan noita ovis testejä vielä jokunen jäljellä, nyt vaan pitäs päättää millon alkaa testailemaan jos toi kierto kerran noin paljon heittelee...
 
Heips tyttäret! Olen taas ollut kadoksissa. Mulla piti olla kp 12 munatorvien aukiolotutkimus, mutta saman päivän aamuna soitettiin, että se peruuntuu kun lääkäri on sairaslomalla. Iski aivan tajuton ketutus, olin jännittänyt ja odottanut ja pelännyt sitä, ja sitten ei tarvinnutkaan mennä. :headwall: Meillä ei ole tässä kierrossa yritystä, haluan huilata henkisesti. Ensi kierrosta sitten taas uudella vimmalla. ;)

Nannan raskaus on jo noin pitkällä, ihanaa. Ihan aidosti olen iloinen puolestasi, sinäkin keikuit niin pitkään täällä palstoilla odotuksen odottamisen tunnelmissa. :heart:
 
moikka!
Ja kiitos kaikille synttarionnitteluista =) Mulla on hieman omituiset tunnelmat taalla, kuten viimeksi kirjoitin oli tuhru alkanut ja kaikki viittasi tatiin. Mut eipa sita vielakaan nay! vatsaa valilla aina jomottaa silleen menkkamaisesti, otin jo yhden Buranankin sita varten eilen. Mut normaalisti vuodan kuitenkin sen verran etta menkoilla on selva alkupaiva. Nyt on vaan tuhruttanut ja nyt askarruttaakin et jos naa vaan oli tammoiset minimenkat, niin minkahan paivan mahdan laskea kierron ekapaivaksi? kun se uusi clomikuuri pitaisi aloittaa kierron neljas paiva.. pidin taktiikkapalaverin itseni kanssa; keskiviikkona on kp 28 jos sinne asti paasen hanojen aukeamattomuuden kanssa, meen apteekkiin ja ostan seka testin etta clomit. Ensin testaan ja sen jalkeen alan pahkailla niiden clomien kanssa, eikos kuulosta hyvalta? omituista, taas toive plussasta nostaa paataan, vaikka ehka itsensa saastamisen kannalta pitais viela ihan relaksoitua tan asian kanssa :/
 

Yhteistyössä