Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Tiistai 18.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 8/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 22/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Drömma..............29............kp 5/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 7/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 8/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 12/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 12/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 17/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 18/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 18/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 18/25-26..................yk 5
Postimestari........29...........kp 20/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 23/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 24/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 31/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 33/25-30-?...............yk 15
MemmuLiina........26...........kp 34/28-32..................yk 4
Kultukimallus.......27...........kp 62/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
kultukimallus: Kysytään sulla hermoja. Toivottavasti johonkin suuntaan ratkeaisi tuo kierto ;) Tietenkin aina siihen plussaan...
Mut hei eihän täällä muita testejä tehäkkään kun raskaus ja ovis ;) Muista ei puhutkkaan niin testeihin plussia :D:D:D

Hazel: Onnea lääkäriin! Mitä kaikkea ne nyt sitten alkoivat?
 
Höh kaikko luuhaa jossain ja omistavat elämän :D
Tää täällä jännää ja jännää, nyt alkaa olemaan fiilikset ettei housuissaan meinaa pysyä, huoh, muka niin jännää, vaikka toisaalta syvällä sisällään tietää et kyllä ne menkat alkaa. Muka mahaakin välillä kipuilee ja muuta, mut plääh.sekoiskos vai ei, vai odottasko vielä :LOL:
 
Ada
Unico, musta tuntuu että kaikki jotka "omistaa elämän" ei todellakaan itse omista omaa elämäänsä. Tässä päivän yhteiskuntakriittinen osuus :D .

Pidän sulle kovasti peukkuja!!! Ja tätimuuria!!!
 
Ada: Niinkö, miten ei voi omistaa elämäänsä jos sitä on ;) Päivän pohdintaa taasen. Ja juu oikeesti mulla on hirmu tylsää... Olis paljon helpompi kun olis jotain oikeaa tekemistä mikä olis pakko tehdä, niin sais ajatuksia pois, ettei putois niinkorkealta. Jotenkin van tuntuu kun on niin kauan odottanut et ei se koskaan onnistu, ainakaan nyt itekseen... ja kun kaikkea taustalla et alakasko vai ei ja plääh... Mä oon sekaisin, mut haitanneeko tuo nyt niin hirveästi...
 
Ada
:hug: Unico! En osaa antaa mitään neuvoa tuohon niin tuttuun piinailutunteeseen. Toivon vaan että se päättyy riemuun :heart: . Jo tässä kierrossa!

Kärvistelen täällä loman aloitus päänsärkykohtauksessa.
 
Ada: Ei toikaan kiva aloitus oo, mut toisaalta, siitä on suuntana vain parempaan...

Tää vaan pelkää et joutuu pääsiäisen yli piinailemaan et mitä tulee. No jos to mennessä ei mitään näy eikä kuulu ja testi on nega niin kai sitten täytyy varustautua pääsiäismatkaan sillä asenteella et alkaa. Mut sit joutuukin odottamaan ja jännäämään. No ei pitäis ajatella niin pitkälle kun sinne torstaihin nyt ensin pääsis :) Mulla on hieman taioumusta spekuloida asioita muutaman päivän päähän ;) kukaanhan ei ole sitä vielä huomannut :D Mut toisaalta jps se näyttäkin plussaa, niin miten sitä pitää mölyt mahassaan ja naaman peruslukemilla :D Vaikee pääsiäinen tulee joka tapauksessa :LOL: menee asiat niin tai näin...
 
Hei kaikki!
Tulin kertomaan teille ikävät uutiseni. rv 11+6 kärsin todella kivuliaan keskenmenon. Sikiö oli ilmeisesti kuollut jo hiukan aiemmin, mutta kehoni tajusi asian vasta muutamaa viikkoa myöhemmin. Ensimmäinen ultra olisi ollut eilen. Kaavinnan jälkeinen lopputarkastus on muutaman viikon päästä. Elämä on ollut viimeiset viikot surua, mutta aika vissiin parantaa... En viitsi nyt täällä kuumeilla ainakaan hetkeen. Toivon teille oikein paljon plussatuulia ja parempaa onnea!!!
t.Susanna78
 
Voi ei Susanna!!! :'( :'( Oon niin pahoillani!!! Ihan liikaa näitä nyt käy täällä! En voi sinua oikein mitenkään lohdutaa kun että tämä kuulostaa todella kliseiseltä, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että aika parantaa! Välillä tulee tosin vieläkin niitä huonompia päiviä, mutta eteenpäin mennään kuitenkin ja huonot päivät vähenee koko ajan. Muista antaa itsellesi lupa surra menetystä kunnolla! IIIISO HALAUS! :'(

Palaa sitten kun siltä tuntuu ja paljon voimia suruun! :hug:
 
Pahoittelut Susanna ja voimia katsoa eteenpäin :hug:

Minulla oli eilen tk-lääkäri ja kävin tänään niissä labroissa. Kyselin lääkäriltä kaikkea, mutta hän vastaili vain että ei osaa sanoa, ei ole oikein yleislääkärin heiniä. Onhan se ihan ymmärrettävääkin. Se oli yllätys, että mies ei saakaan teettää sitä siemennestekoetta samalla lailla yleisellä puolella, vaan se on teetettävä omalla kustannuksella yksityisellä. Täällä on pari yksityistä klinikkaa, jotka se lääkäri mainitsi. Toisessa se koe maksoi yli 100 euroa, toisessa jotain 60 euroa!
 
No johan on Hazel outoa, ettei simppatutkimus kuulu kunnalliselle puolelle! Tuntuu tosi kummalta, että teetätetään yksityisellä, kun kuitenkin on selkeästi saman asian tutkimista... Ja eihän noiden laitosten välillä edes tieto automaattisesti liiku, eli sitten pitää olla ite kiikuttamassa jotai lausuntoja julkiselle lääkärille. Ihme homma kyllä musta!

Mä oon menossa terkkariin kohta antamaan verikoetta. Ottavat kilpirauhasarvot, jos vaikka jokailtaisen turvotuksen ja nivelkipujen syy selviäisi. Kilpirauhasen vajaatoiminta vaikeuttaa myös raskaaksi tuloa, joten jos tuollainen löytyisi, on se suhteellisen helppo lääkitä ja toivottavasti tää homma olisi sitten helpompaa..
 
Keskiviikko 19.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 9/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 23/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Ada.....................29............kp 1/26-30.......toukokuusta 2007
Drömma..............29............kp 6/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 8/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 9/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 13/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 13/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 18/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 19/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 19/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 19/25-26..................yk 5
Postimestari........30...........kp 21/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 24/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 32/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 34/25-30-?...............yk 15
MemmuLiina........26...........kp 35/28-32..................yk 4
Kultukimallus.......27...........kp 63/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Kvart över: Juu voihan tuo kilpirauhanen hankaloittaa ;) mut täällä ei ainakaan oo auttanut et se on kunnossa pillereillä, otappa selvää. Mut toivottavasti olis kunnossa ;) ei tarvii vetää nappia naamaan ikuisesti... Ja muista pyytää ne tulokset sitten numeroina :D Ja kai sää ehdit sinne ennen kymmentä antamaan sen kokeen?

Hazel: Aika outoa, ettei mies pääse samaan. Miten ne sit jatka ajos sä oot kunnossa ja syytä ei tiiä, jos ne ei tutki miestä? Voihan tutkimuksessa käydä mut tietoja ei oo pakko luvata liikuttaa, pitäshän niitten kokonaisvaltaisesti kattoa tilanne, kun se ei oo vain yhden kauppa.
 
Unico, en ehtinyt ihan kymmeneksi (mulle ei sanottu muuta kun aamulla...), mutta se sanoi että voi hyvin ottaa kokeen silti. Enkä joo tietenkään tajunnut kysyä mitään numeroita, mutta ehkä ne saa sitten kun kokeen tuloksenkin. Ei oo kyllä hajuakaan noista että mikä on normaali ja mikä ei.. Toivottavasti ei löydy mitään, mutta kaipa se pitää toi sulkea pois kuitenkin kun meillä on suvussa sitä ja mulla jotain siihen viittaavia oireita.
 
Ainiin ja mun piti vielä sen verran omaa napaa raportoida, että eilen ei taaskaan tullut mitään ovistestiin, mutta selkeitä ovislimoja oli kyllä havaittavissa. Oon juonut greippimehua ja syönyt niitä helokkikapseleita, että pitäisi huomata limat jos niitä on tullakseen. Ja tuli, jee! Et ehkä se sieltä saapuu vähän myöhässä. Ja mennään huomenna pääsiäiseksi maalle niin siellä on ainakin aikaa hommailla ;) Tosin mun perhe tulee myös eli se voi vähän haitata harjoituksia, mutta meillä on kyllä oma talo nukkua.. B)
 
Kvartti: Ne on ne tulokset numeroina :) älä tyydy vastauskseen ok. Niin mullekkin sanottiin ja oireet puhu puolestaan ja arvot oli ala rajoilla, normaalit kylläkin, mut oireet korjaantui lääkkeellä. Ovis onnea! Ja harjoituksia vaan kehiin ;) hauskaa se on kuitenkin.
 
Heippa pitkästä aikaa ja :heart: sydämelliset kiitokset :heart: kaikille onnitteluista! Olen kyllä ollut ihan pakahtua, kun vihkiminen oli niin kaunista, ystävät ja sukulaiset olivat ihania ja matka meni tosi hyvin. kyseli matkan päämäärästä - retkeilimme reipashenkisesti ja rauhallisesti kotimaassa.

Olinkin vähän palstatauolla - en ihan heti loman jälkeen osannut siirtyä nettiriippuvuuteeni takaisin. Toivottavasti se ei ihan samassa mittakaavassa palaakaan, vaikka nyt palasinkin ja luin uudet ja vanhat kuulumiset.

Paljon onnea uudesta työpaikasta Hazelille! Minäkin laitoin eilen yhden hakemuksen ja tänään pitäisi hakea lisää paikkoja. Se on tosi rankkaa!

Paljon tervetuloa uusille!

(.) Kävin äskön gynellä. Olen ottanut tässä kierrossa 2 clomia/pv ja tämä oli siis annoksen suurennuttua uusi puolivälitarkastus. En vaan saanut sitä kovin hyvälle päivälle - tänään on vasta kp 9. Yksi munasolu oli kuulemma kuitenkin kp:hen nähden iso ja vasen munasarja aristi selvästi tunnusteltaessa. Kannattaa kuulemma tikuttaa ovista ja sitten oviksen jälkeen menen vielä verikokeeseen.

Se miehen mahdollinen eturauhastulehdus vielä aiheuttaa päänvaivaa. Lääkäri otti siltä vain verikokeen ja sanoi, että se oli puhdas, ei tarvita toimenpiteitä. Minun gyneni kuitenkin sanoi, että siellä voi olla pitkäaikainen ja piilevä tulehdus, joka ei näy veressä, ja käski vielä koiteltavaksi. Näin arvasinkin. Mua ÄRSYTTÄÄÄÄÄ lääkärit, jotka eivät yhdellä kertaa tutki kunnolla vaan ravauttavat usein saman asian vuoksi tutkimuksissa! :kieh:
 
Vitsi mä Unico toivon, että toi myöhästynyt ovulaatio olisi merkki että nyt on kaikki valmiudet raskauden alkamiseen! Olis niin hienoa!

Mulle tuli vihdoin edes joku haamun tapainen ovistestiin. Toi on kyllä kai jotenkin vioittunut tuo testi kun väri ei pyyhkiydy kunnolla pois ruudulta, mutta kyllä siinä se toienkin viiva jotenkuten näkyy. Pitää varmaan illalla testailla uudelleen toisella testillä niin saan jotain tolkkua. Huomisen jälkeen ei tarviikaan tässä kierrossa sitten testata kun maalla on vaan ulkohuussi niin en varmasti ala keräillä siellä virtsaa mihinkään kippoihin. :LOL:
 

Yhteistyössä