Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Ada: Niin niin mut mun pitäs olla samassa aikataulussa sun kaa ;) Katotaan mihin asti hermo kestää ;)

ai juu teinäsken löydön kaapista ;) sinne oli jäänyt kaakkelehtimaan yks raskaustesti :D eli nyt mulla onkin niitä 1 enemmän kun luulin et periaatteessa 2 tähän kiertoon ja 2 ens kiertoon (juu juu ja se plussahan tulee vielä joskus). Tää vaan tuo sen tilanteen et on muka sallitumpaa menetttää ne hermonsa aikaisemmin kun on vielä toinen testi varalla :D No katotaan... Maanantaihin ainakin menee kun ei oo tilaisuutta kätkeä testattua testiä mihinkään :) ja meillä on vieraita niin ei pysty. Mut katotaan jaksaako loppuviikolle... Ja onko edes tarvetta... Jotenkin vaan outo olo kun muka mahassa nipistelee ja pyörittää ja tuhruttaa ja ja ja ja ja ja ja vaikka mitä omituista :LOL: juu tiedetään mä oon jo hyvää vauhtia tulemassa kunnon vainoharhaiseksi, tän asian suhteen ja tän asian salailun suheen...
 
Lauvantai 15.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 5/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 19/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Drömma..............29............kp 2/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 4/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 5/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 9/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 9/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 14/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 15/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 15/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 15/25-26..................yk 5
Postimestari........29...........kp 17/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 20/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 21/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 28/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 30/25-30-?...............yk 15
MemmuLiina........26...........kp 31/28-32..................yk 4
Kultukimallus.......27...........kp 59/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Ada
:heart: heh, höyrypää Unico =) . Kyllä mäkin tästä kohta taas hurahdan. Vielä ei ole mitään merkkejä joista voisi vetää kaikkia järkeviä johtopäätöksiä ;) .

Hyvää yötä kaikille!
 
Ada: Kun niitä merkkejä ei tarvii niin silti höyryää, varsinkin nyt kun on pitkä kierto, mut toisaalta hyvä et se ovis löyty, muutenhan mä kiipeisin jo kovaa vauhtia seinille :D Kohta päästää höyryämään kunnolla...

Yötä
 
Kiitos Unico ja Ada. Kyllä tuo viime viikkojen ruljanssi vei pahimman terän vauvapiinailulta, mikä on ollut ihan mukavaa. Viime kierrossa kun aloin tikuttamaan ovista jo varmaan kp 10 alkaen, kun meinasin että jos se vaikka Terolutien jälkeen tuliskin aikaisin. Hermohan siinä meni! Nyt en edes muista mikä kp, mutta jos kierto yli 40 päivää, niin ei vielä lähelläkään ovisaikoja. Ensi viikolla on aika omalääkärille lähetteen saamiseksi kokeisiin. Ihan kiva, että saa ne, vaikka ei nyt ole mikään kiire. Mutta onpahan tehty.

Tosi monella on listan mukaan jo päivät pitkällä. Onko Piip unohtanut tyystin raportoida meille tilanteesta?! huhuu! Unico: toivon kovasti että saisit plussan!!!! kuinka pitkä se sun kierto olis siis oviksen mukaan?
 
Moikka! Poikkean vaan pikaisesti kertomaan tilanteeni ja luen teidän juttujanne sitten paremmalla ajalla. Mulla on menossa nyt 5/29-30. Kuukautiset olivat clomien vuoksi pienentyneet (normaaleiksi?) niukemmiksi kuin koskaan. Kestivät vain kaksi päivää ja tuhrut molemmin puolin. Se oli hyvä, koska olin just häämatkalla. Kivaa oli!


:heart: piip (rouvana)
 
Hazel: Onnea matkaan ja testeihin.
Piip: :hug: Ja onnea rouviintumisesta!

En mä nyt oikeesti tiiä koska pitäs alkaa. Kun ekaa kertaa bongasin oviksen testeillä. Ja se oli kp 20 tienoilla. Kai ne ens viikolle menis sitten. Katotaan mihin asti riittää hermo olla testaamatta.
 
Onnea Piip rouviintumisesta!! :flower: Ja hyvä etteivät jättimenkat pilanneet matkaa! Vaikka harmi että tulivat ollenkaan. Missäpäin lomailitte? Etkä mitään kertonut aiemmin, että alttarille on matka..?

Unicolle toivon kovasti sitä plussaa nyt!

Täällä ovista edelleen odottelen... Ei tuu haamuakaan testiin, paitsi sitten kun testitikku on kuivunut niin joku haalea homma näkyy. Eli odotella saa vielä.. Huooh.

Pitäisi mennä kaupoille, mutta en mitenkään jaksa sitä Itäkeskuksessa olevaa vaunumerta ja pömppömahoja! Kai se on kuitenkin pakko mennä että saa bikinit matkaa varten, lähdetään Portugaliin kolmen viikon päästä ja EHKÄ myös Thaimaahan huhtikuun lopulla. B)
 
Onnea Hazelille työpaikasta!!!!
Itsekin sellaista etsin, alkaa sijaisuuksien tekeminen kyllästyttää...
Niin, tuosta stressistä. En itsekään siihen usko, mutta kaikki aina sanoo, ettei esimerkiksi vauva voi tärpätä jos sitä kauheesti ajattelee.. Itseeni kyllä ärsyttää ne jotka tuota mulle hokee, mut kai siihen alkaa sit pikkuhiljaa uskoa. En kyl tiiä voisko se mihinkään kuukautisten poisjääntiin vaikuttaa. Ovista testailin Terojen jälkeen kp 11-jotain 30 :LOL: Ei löytyny. Raskaustestin tein itse asiassa juuri äsken :( Alkaa silmät harittaa niiitä tehdessä ja luulen aina näkeväni toisen viivan, vaikkei sitä ikinä ole.
 
Piip: onnittelut rouviintumisesta!

: eiköhän se ovis sieltä ole tuloillaan, kun vaan jaksat odottaa. Täällä on sama juttu IdeaParkissa, että siellä on aina laumoittain odottavia ja lastenvaunuja kärrääviä äitejä. Tuntuu että kaikki on raskaana. Sulla on ihanat matkasuunnitelmat!

Kultukimallus: Mua välillä ärsyttää just noi jutut "kyllä se vauva sitten tulee, kun ei ajattele koko asiaa... ja plää plää " Ja sen uskon, että jos on todella kova stressi, jolloin alkaa oireilla fyysisestikin, esim. työperäinen stressi, joka voi muuttua masennukseksi, niin johan sellainen varmaan naisella vaikuttaa hormooneihin. Mutta kyllähän multakin meinas hermo mennä, kun kierto lähenteli 70 päivää ja pohti, että koske ne nyt alkais, mutta en koe tuota stressiksi samassa mielessä! Tuskin kukaan täällä palstoilla ainakaan raskautuisi, jos jo asian ajatteleminen vaikuttaisi negatiivisesti ;)
 
kultukimallus: :hug:
piip: Onnea! :flower:
Hazelil: Onnea! :flower:

( . ) Löysin sitten itseni vertailemasta yhdistelmävaunuja ja pinnasänkyjä... :headwall: Ei taas niin millään lailla asioiden edelle menemistä, ei... :headwall:

Toisaalta on ihana tunne kun on taas mahdollisuus ilmassa, mutta toisaalta karmii... Olisi niin ihanaa voida vain pikakelata kaksi viikkoa eteenpäin ja ottaa se pettymys nyt vastaan, kun haaveksia ja turhan tarkkaan seurailla kroppansa toimintoja loputtomalta tuntuvan ajan, vain pettyäkseen jälleen kerran... Jooh, en ole negatiivinen, en ollenkaan :saint: ;)

Vielä kiukuttelen siitä, että sain itseni vakuutettua tämän kerran olevan jotenkin erilainen, eikä mikään järjen ääni sitä ole sitten saanut enään järkytettyä, kun "tuntuu siltä" :headwall: :headwall: Ei olekkaan koskaan aikaisemmin "tuntunut siltä" :kieh: :LOL: :LOL:
 
Tosta stressistä tässä asiassa oli tälläinen hermoja löysäävä artikkeli:

http://www.vau.fi/templates/Article____76021.aspx

Hazel, joo pitää vaan sitkeästi testata. Mittaan noita lämpöjä samalla, että niistä ainakin tolla uudella mittarilla viime kierrosta näki selvästi oviksen. Että ainakin jälkikäteen sitten selviää, olis tietty ihan kiva että ennenkin... ;)

Ja niin, unohdin onnitella uudesta paikasta! Eli onnea kovasti! Mähän sanoin, että ei ne enää uudelleen haastatteluun kutsu kuin sen kaikkein soveliaimman :D

JuneGrace, se kahden viikon pikakelaus olisi kyllä ihan mahtava homma! Säästyisi monelta harmilta. Ja sitten joskus kun tullaan kaikki raskaaksi, olisi kätevää kelata ne ekat 12 viikkoa ohi niin säästyisi isommilta riskeiltä :D
 
Hyvä artikkeli, täytyypä laittaa talteen;)

Täällä on toi lämpöjen mittailu ollu muka jonkin laista no ensin oli mittari rikki B) Sit kun sai uudn niin no en mä siihen oo logikkaa saanut, mut varmaan sekoittaa toi panadoli ja kuumeilu koko pakan ihan sekaisin, mut on se muka silti hauskaa puuhaa unessa kokeilla :D paljonko on, siksi unessa kun yleensä on ihan tokku pois kun herää ekoja kertoja mut silti yrittää katoa ennen lääkkeitä joss olis muka logikkaa, mut ei niin ei.
 
KÖ: Juu, riskien puolesta olisi kiva kelata ne ekat 12 viikkoakin, mutta toisaalta olisi sääli menettää se aika jolloin voi halutessaan pitää omaa pientä salaisuuttaan.. :heart:

Vihdoinkin sitten rupesi rakko täyttymään siihen malliin, että pystyi tekemään testin. Eilen tuli tyhjää haamun jälkeen ja tänään haamun haamu :/ Valitettavasti huolimatta runsaista limoista "oikeina päivinä" taitaa meikäläisen ovis vihellellä jossain ihan muualla... Vaikka nyt tulisikin se plussa, niin silti siinä on vielä se 24-36h odotus itse ovikseen, eli ei taida simpat kestää sinne asti :(

Positiivista on se, että keksin vihdoinkin tavan jolla tuo punkku menee enemmän kuin hyvin alas :D Huulet rullalla olen sitä maistellut, selkeästi kaivaten siihen makeutta, mutten nyt ihan kehdannut makeutusnestettä(karppaan, eli ei sokrua kiitos) ruveta sinne sekoittamaan. Sitten muistui mieleen jonkun kauhistelu punkku-keskustelussa siitä, että joku kertoi sekoittavansa siihen cokista.. NAM! :p Tuoksuu ihan simalta, eikä makukaan kaukana ole, puuttuu vain hiivan häivähdykset jne..
 
JuneGrace: Mielenkiintoista punkkua ja cokista :) Täytyy laittaa korvan taakse jos jossain välissä sattuu olemaaan molempia yhtä aikaa :) Osa punkuista on kyllä juotavia. Voi tota sun ovista, toivottavasti se nyt on kuitenkin. Miten kauan ajattelit jatkaa testausta? Onko sulla mahis saaha isä vielä toiselle visiitille jos se venyykin pitemmälle? Peukkuja sinne!
 
Unico: Kiitos :) Ajattelin vielä ainakin pari päivää jatkaa, kun on noita testejä vielä ihan tapeeksi, 23kpl jos ihan tarkkoja ollaan... Saattaa siitä kuitenkin olla hyötyä sitten seuraavassa kierrossa edes jotenkin suuntaa antavana.
Isää ei ole mahdollista saada enään tähän hätään uusintaan :/

Kokeilin tuota punkku-colaa vielä toisella viinillä, ja selkeesti eri makuista siitä tuli. Pelkilleenkin toinen on paremmin alas menevää, eli kyllä niiden merkkien välillä on eroja... Oli kyllä sellainen oivallus tuo yhdistäminen, että pientä huolta on punkun riittämisestä loppu kierroksi, tapani mukaan kun ostin etukäteen vain sen tarvittavan.. :whistle: Mistä mie olisin voinut tietää ;)
 
Ovistesteistä, niin mustakin oli epäilyttävää, kun ensin tuli haalea toinen vioiva ja sitten se katos ja tuli vasta olikohan viikon päästä niin et ne oli tasa vahvuisia. Minusta himpun outoa kun välissä siis hävis se viiva kokonaan. No piti testata kun niitä oli ja muuten vaan. No ihan hyvä tai mä kiipeilisin nyt seinillä.
 
JuneGrace ja muut ovistestaajat: Kuulostaa niin turhan tutulle tuo ovistikkujen käyttö.. ite oon saanut vaan sellaisia vaaleita viivoja / ei viivaa ollenkaan. Mulla on vielä kaapissa joitai kappaleita jäljellä ja oon kyllä aatellu alkaa testata kunhan alkaisi kierto. Pitäs kai tilata lisää, mut ovat niin penteleen hintavia mun mielestä. Siis verraten siihen, että sitten se upotetaan.. :kieh:
Nyt on päätös, että raskaustestit jätän rauhaan, vaikka niitä vielä on jäljellä, tilaan aina ison satsin kerralla :LOL: Tulee joskus melkein syyllinen olo tilatessa, että nauraakohan ne siellä pakatessaan, että taas tämä sama akka tilaa testejä.

Terveisin, himotestaaja kultukimallus
 

Yhteistyössä