Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Unico: Postin mukana, vieläpä ylimääräisten testien kanssa :D Ja kiitos :)
Testaamaan pääsen vasta vähän myöhemmin, kun tuli höräistyä vettä reippaammin testaamisen hetkeksi unohduttua... :whistle:

pilvilinna: Kiitos :)

Toivottavasti nuo ylimääräiset testit ei meinaa sitä, että niitä tarvisi pidempään.. :/ :LOL: Noh, jos nuo jäävät minulta toimettomiksi, niin eiköhän ne jollekkin kelpaa!
;)
 
JuneGrace: Ei mullakaan tää nyt tässä kierrossa ollut hirveen vahva kontrolli. Sillon alku päivinä kun testailin niin kontrolli oli vahvempi. Mut sit kun ne sain suurinpiirtein saman vanvuisiksi niin ei kontrolli helottanut kirkkaana :D mut otin sen sitten plussaksi koska koskaan aikasemmin ei oo ollu samaa vahvuutta. Toivotaan että ajoistus onnistuu.
 
Huomasin muutes semmoisen jutun, että noiden one step-testien käyttöohjeiden mukaan vasta tänään kp 13:sta olisi testailu pitänytkin aloittaa.. :eek: Muutoin olen lukenut, että 28 päivän kierrolla kp 11:sta.. Eli mitään vahinkoa ei sitten olisikaan tapahtunut :D ;)
 
Unico: eli pannaan toivo siihen, että keväällä tuo päivänvalo niin kirkasta, että väritkin haalenee.. :D ;)
Ja "isä" tulossa tuossa kuuden pintaan.. Mie olen ihan pimee, mutta minnuu jopa vähän jännittää :ashamed: :LOL:
 
Onkohan se sit sama vaikka söis ihan vaan greippiä? Vai pitääkö olla just mehua :eek:
Greippi menee hedelmänä just ja just jossain rahkan seassa :D Paljon sokeria mukaan!

Ei voi olla totta, että jo kp 57 menossa! Tää on ihan järjetöntä... Onko mitään vinkkejä saada menkat alkamaan?? No tietty plussaus olisi vielä kivempi, siihen nyt taitaa olla vain yksi konsti :)
 
kultukimallus: Mie söin ihan hedelmänä, ja kyllä tuo ainakin tänään on näyttänyt olevan tehonnut... :whistle: ;)
Ite kuorin ensin sen kuin appelsiinin, huutaisen sen saadakseni kuoresta tarttuneen maun pois, ja sitten pikaisen kuivauksen jälkeen ääntä kohti :p Jos on kuidun tarvetta, niin voi natustella niine sitkeine nahkoineen, mutta mie vielä kuorin sen lohkonkin, mikä onnistuu loistavasti greipin kohdalla. :)
 
Perjantai 14.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 4/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 18/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Hammy................28...........kp 3/29........................yk 4
Kevätesikko........28...........kp 8/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 8/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 13/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 14/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 14/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 14/25-26..................yk 5
Postimestari........29...........kp 16/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 19/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 20/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 27/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 29/25-30-?...............yk 15
Drömma..............29............kp 29/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 30/28-32..................yk 4
Piip......................29...........kp 34/32-33.........syksystä 2006
Kultukimallus.......27...........kp 58/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Täällä ei kummempaa, mutta jos arvattaskin niin mun päivät venyis sinne 34 asti ennen ei varmaan oo täällä mitään mieltä ees ajatella päivien täyttymistä, vaikka ne tuossa muka täytyy. Ja jotenkin tuntuu ettei sinne asti päästä. Outoa tuhruilua koko ajan, mut suojaa ei tarvi, no ehkä yöllä vois, kun aamulla nousee ylös niin jotain valahtaa enemmän. Mut katotaan katotaan miten kierto venyy...
 
Vihdoinkin taas yksin... :| Oli kyllä mielenkiintoista nähdä miten romanttiset tunteet ovat kuolettuneet, eli jos sitä nyt raskaaksi tulisi, niin rikkinäisessä kodissa joutuisi raukka pieni varttumaan.. :'( :kieh: :LOL:
Ikävämpi juttu kyllä on se, että toinen taitaa edelleen elätellä unelmaa yhteisestä tulevaisuudesta.. :/

Toinen tyhmä juttu on se, että siinä aktin(jotenkin passeli sana kuvaamaan tapahtunutta..) jälkeen lantio tyynyllä möllötellessä onnistuin kehittämään sen joidenkin kertoman välittömän tunteen "että nyt nappasi"... :headwall: :headwall: :headwall:
Ensinnäkään en usko moisen olevan edes mahdollista, hedelmöitys kun ei tapahdu sillä hetkellä ja mie olen saanut aikaiseksi vain korkeintaan haamuja testeistä.
Ja toiseksi minä olen niin totaalinen haka kehittämään näitä "tuntemuksia", että mitään painoa en niille voi antaa... :headwall:
 
Kp 1. :kieh:
Ei ollut kyllä mitään muuta odotettavissakaan. Kun täti kerran tuli tänne, se ehkä jättää jonkun muun väliin, toivotaan ainakin niin :). Olisi korkea aika saada plussia meidänkin pinoon!
K-kimallus: mullakin kierto venyi ehkäisyn lopettamisen jälkeen, sain avuksi 3 kk:n kuurin Primolutia (joka on siis Terolutia vastaava lääke). Kuuri on nyt ohi ja nyt sitten katsotaan, miten pärjään "omillani" eli pysyykö kierron pituus kurissa. Eli noilla teroilla/primoilla saa menkat alkamaan, jos ei muu auta.
Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia tietysti!
 
Unico: Sie se jaksat olla kannustava, vaikkei omakaan tilanne ihanteellinen ole.. Pikkuvarpaatkin ristissä toivon sinulle toivottua tulosta :hug:
Ja kiitos :)

Kaksi viikkoa tuntuu kyllä ikuisuudelta.. Vielä kun on nippu erikoisherkkiä raskaustestejä ja paali ovistestejä(niilläkin kun voi kokeilla), niin tiukkaa tekee pidättäytyä purkkiin lirittelystä siihen asti.. :D ;)
 
JuneGrace: Hermoja peliin :LOL:
Onhan mulla niitä huonoja hetkiä mut onneksi saa ne aina välillä enimmäkseen työnnettyä pois jos ton paremman fiiliksen päälle. Mut se on hyvä välillä käydä pohjalla niin jaksaa iloita pienestäkin :)
 
Drömma Joo olen tuota Teroa syönyt sen 3 kuukauden satsin, mutta ei se auttanut mitään. Tai sitä syödessä oli kierto 20-25 päivää, mutta heti lopetettua sen jäi taas pois. Eli tässä odotellaan :whistle:

Täällä tuntuu olevan paljon erilaisia elämäntilanteita, toivotan kaikille omiinsa paljon jaksamista ja iloakin! :hug:

Mulle mies sanoi tänään, että teen liikaa töitä ja että stressikin voi olla syynä menkattomuuteen ja tärppäämättömyyteen. Se voi kyllä olla totta. Että teen siis liikaa. Miten sitä osais vähentää :headwall:
 
Heips kaikki. Sain sen työpaikan! Aika mennyt viime viikot melkein kuin kahdessa työpaikassa, kun on pitänyt juosta haastatteluissa, testeissä ja tänään olin labrakokeissa lääkärintarkastusta varten... Ihanaa, että saa tänään nukahtaa tietäen ettei herätys ole klo 6.

Kultukimallus: itse en kyllä usko että "normaali" stressi vaikuttais menkkoihin. Ootko testannu ovista tai raskautta milloin viimeksi? Mulla ei terot kanssa auttanut ollenkaan :(
 
Hazel: Onnea kovasti :flower: :flower: :flower:

Täällä olotila että kierto ei koskaa oo tuntunut näin pitkältä. Mikse se muka on näin pitkä tai ainakin tuntuu hirvittävän pitkältä. Okei no tää on eka kierto missä terstillä löysin sen oviksen et johtusko siitä.
 
Ada
hug: tätihali tädin riivaamille! Turhan ahkera tuo täti tulemaan... ja laiska haikara!!!

:flower: Jee, paljon onnea Hazelille työpaikasta!!! Hieno juttu! Toivotaan, että uusi työ vie pahimman terän piinaavilta vauvahaaveiluita, niin että sitten ihan itsestään järjestyisikin se plussa.

Koitahan Unico jaksaa piinailua. Sanoo täällä yksi, joka ei koskaan itse meinaa jaksaa :D .
 

Yhteistyössä