kultukimallus: ihan nyt vain minun tulkinta asiasta, mutta minun käsityksen mukaan parantaa ovisliman määrää ja koostumusta, jota pitkin simpat luistelee päämääräänsä, eli helpottaa siittiöiden liikkumista.
Minun greipit taitaa olla pilaantuneet tai jotain, kun oma eilinen oireilu tuolla saralla on kirjaimellisesti kuivunut kasaan.. :/ Muutoinkin alkanut menettää toivoaan, kun niin moni on viime päivinä joutunut karvaasti pettymään...
Se minun kiukuttelu vastaamattomuudesta yhteydenottoon testien saralta osoittautui sitten omaksi mokaksi... On ennenkin suomi24:n kanssa käynyt niin, että lähettäessä viestiä se tallentuukin kaikessa hiljaisuudessa vain luonnoksiin, eikä ilmoita lähetetyksi tai tallennetuksi, mutta se oli mennyt itseltä ohi viestiä lähettäessä... Luonnoksista sen sitten tänään laitoin matkaan... :ashamed:
Vaikka testit nyt uudestaan matkaan laittaisivt, niin eipä niistä ehdi olemaan mitään iloa ennen kierron loppua, enkä silloinkaan jaksa uskoa niitä tarvittavan...
Mutta juu, siivoamaan tästä täytyy hilppaista, kun yli kaksi tuntia olen nyt onnistunut koneen ääressä vetkuttelemaan... jipiii... :x