Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Heipä hei. Sympatiat Gilmorelle :hug:

Memmuliina : Jouduin puhumaan englantia haastattelussa, mutta kai se meni ihan hyvin. Olin myös soveltuvuustesteissä ja tänään pyydettiin tulemaan huomenna uuteen haastatteluun! Hui :eek: Alkaa toiveet nousta, mutta ei pidä toivoa liikoja....

Kultukimallus: Olen syönyt Diane Novia ja sama homma takana kuin sulla. Kierrot ihan mitä sattuu pillerien lopetuksen jälkeen (lopetin ne toukokuun lopussa). 3 kk Terolut-kuuri ei auttanut, kierto oli niiden jälkeenkin yli 40 päivää. Olen menossa niihin verikokeisiin, niitä ei ole vielä otettu. Mitä sulla selvisi niissä kokeissa?

Mä olen kokeillut ovistestejä ja yhdessä kierrossa tikutin varmaa melkein 3 viikkoa, kun sekin siis venähti pitkäksi. Mulla ne tikut näytti aina sellasta ihan haaleeta kunnes sain tasavahvat viivat jotain kp 28. Eli se haalea viiva ei ainakaan mulla kertonut mitään, mutta onhan niissä testeissä erojakin, että voi riippua merkistä. Ja sekin vaikuttaa mihin vuorokauden aikaan testaa, onko ollut kauan juomatta ennen testiä jne. Joten luulen että pitää vaan testata kunnes saa tasavahvat viivat ja niitä haaleita ei kannata sen tarkemmin yrittää tulkita.

Toivottavasti saat pian joko plussan tai sit menkat. Mutta olet nyt löytänyt minusta ainakin kohtalotoverin :)
 
(.)... Elelen tässä toivossa, että nyt kun on sen puolikkaan greipin aamuisin kitusiinsa kiskonut, niin ovislimat olisit huomattavan selkeät ja ilmoittelisivat itsestään vakavasti vasta aikaisintaan torstaina... Huomannut tänään pientä ennakointia(toivottavasti), mutta mitään ei ole voinut testailla, kun niitä pimpulan testejä ei ole vieläkään näkynyt...
Ketuttaa armotta, kun eivät ole vaivautuneet babyplussaltakaan mitään vastaamaan...
 
Kiitos Hazel noh on ainakin tehty asian eteen jotain. Tosin en ole mitään limoja havainnut.
Mulla käytössä myös clomit viime kierrossa oli 1 ei saatu ovista aikaiseks ja täs kierros oli kaks ja eilen siis tuli selkee plussa. Noh huomenna ultraan katsoon onko siellä mitään.
 
Gilmore :hug:

Hazel, tuohan kuulostaa oikein lupaavalta! Minut kun nykyiseen työhön hakiessani kutsuttiin soveltuvuustestin jälkeen uuteen haastatteluun, niin se tarkoittikin käytännössä työsopimuksen kirjoittamista! Eli peukkuja sen suhteen!

Toivottavasti Pigletiltä löytyy oikein onnistunut ovis!

Täällä kipuilu jatkuu samanlaisena, tätiä lähinnä odottelen että ratkeaisi tämä tilanne!
 
Peukkuja Hazel sulle huomiselle! Mäkin ajattelisin, että jos ne ei sua nyt ottaisi, niin miksi vaivautua enää haastattelemaan? Eli ne on soveltuvuustesteissä havainneet sut kaikkein soveliaimmaksi =)

Ja eiköhän se murphyn laki sitten toteudu, että kun saat uudet mielenkiintoiset haasteet niin eiköhän oo aika keskeyttää ne vauvan ajaksi :D

Hammy, kuukautiskivut voi hyvinkin enteillä raskautta! Toivotaan parasta!

( . ) Laihis tokaa päivää menossa eikä mitään ongelmaa ole vielä ilmennyt. Kohta taas siis ).( :D

Negat testattu tänään ovis- ja r-testiin. Oon ihan vainoharhainen niin testasin, vaikka siis menkat tuli ja meni ja menossa kp 10!! No nyt ei tarvi enää tuota viime kiertoa miettiä ja voin keskittyä tähän kiertoon sekä hiivan häätämiseen. Onkin oikein ripustautuva tapaus! Mutta siis ovista odotellessa..

Kivaa viikkoa kaikille!
 
Keskiviikko 12.3.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesästä 2006
Gilmore...............29..........kp 2/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 16/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Hammy................28...........kp 1/29........................yk 4
Kevätesikko........28...........kp 6/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 6/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 11/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 12/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 12/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 12/25-26..................yk 5
Postimestari........29...........kp 14/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 17/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 18/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 25/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 27/25-30-?...............yk 15
Drömma..............29............kp 27/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 28/28-32..................yk 4
Piip......................29...........kp 32/32-33.........syksystä 2006
Kultukimallus.......27...........kp 56/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Siirsin Gilmore sut samalla yk:lla yläkertaan.. ok? :hug:
 
Ada
Illan gynegologinen pohdinta:

Tunteeko joku teistä tuotetta nimeltä Lactal? Se on alakerran ph:n tasapainottaja. Sitä ei suositella naisille jotka toivovat raskautta. Saattaa olla vihamielistä simppoja kohtaan. Voi käyttää myös tädin aikana (7pv:n kuuri). Saa käyttää raskaana tai imettäessä.

Kysymys: voikohan sitä huoletta kokeilla oviksen jälkeen ja kuinkahan kauan vihamielinen vaikutus säilyy? Yritän tässä pähkäillä, miten kuurin ajoittaisi. Vai kannattaisikohan jättää koko juttu. Gyne kirjoitti mulle viimeksi antibiootit bakteeritasapainon pieneen vinksahtamiseen. Sanoi, että voin hakea kuurin jos siltä tuntuu, mutta tilanne tasoittuu itsekseenkin. En hakenut lääkkeitä silloin ja hukkasinkin myöhemmin reseptin. Se on jäänyt kuitenkin pikkuisen mietityttämään, ja ajattelin, ettei tuosta lactalista varmasti mitään haittaakaan olisi. Vai olisikohan sittenkin
;) ?!

 
Hazel: ihanaa ku joku on samassa tilanteessa! Tai siis ei ihanaa, että sullekin on käynyt näin, mutta että tiedät mistä puhun. Näyttää kyl kammottavalta tuolla listassa toi kp 55...
Mulla ei verikokeissa ilmenny mitään outoa, papa-kokeessa oli joku juttu (en tiedä mikä), jonka takia meen nyt toukokuussa kontrollikäyntiin. Papa otettiin joulukuussa.

Mä kans tilasin netistä ison tukun ovistikkuja ja niillä tikutin pitkän aikaa, en sit tainnut tarpeeksi pitkää... nyt vain odottelen, josko ne menkat alkaisi niin vähän tietäisi tän kierron pituutta. Kuukautiskipuja on ollut aina välillä ja sit oon miettiny josko oliskin raskausoireita mutta ei ne ikinä ole.

Greippi-asiaa Mikä tuo greippimehun juontijuttu on? Siitä oon lukenut jossain muuallakin, mut en oo ikinä tajunnu mihin se auttaa :whistle:
 
kultukimallus: ihan nyt vain minun tulkinta asiasta, mutta minun käsityksen mukaan parantaa ovisliman määrää ja koostumusta, jota pitkin simpat luistelee päämääräänsä, eli helpottaa siittiöiden liikkumista.

Minun greipit taitaa olla pilaantuneet tai jotain, kun oma eilinen oireilu tuolla saralla on kirjaimellisesti kuivunut kasaan.. :/ Muutoinkin alkanut menettää toivoaan, kun niin moni on viime päivinä joutunut karvaasti pettymään...
Se minun kiukuttelu vastaamattomuudesta yhteydenottoon testien saralta osoittautui sitten omaksi mokaksi... On ennenkin suomi24:n kanssa käynyt niin, että lähettäessä viestiä se tallentuukin kaikessa hiljaisuudessa vain luonnoksiin, eikä ilmoita lähetetyksi tai tallennetuksi, mutta se oli mennyt itseltä ohi viestiä lähettäessä... Luonnoksista sen sitten tänään laitoin matkaan... :ashamed:
Vaikka testit nyt uudestaan matkaan laittaisivt, niin eipä niistä ehdi olemaan mitään iloa ennen kierron loppua, enkä silloinkaan jaksa uskoa niitä tarvittavan...

Mutta juu, siivoamaan tästä täytyy hilppaista, kun yli kaksi tuntia olen nyt onnistunut koneen ääressä vetkuttelemaan... jipiii... :x
 
Gilmore: :hug: :hug: :hug:
Hazel: Miten kävi?
Kvart över: Onnea oviksen metsästykseen!
Hammy: :hug: :hug: :hug:
JuneGrace: On sulla ollut huonoa tuuria noitten testien kanssa, Toivotavasti paranee...
Kultukimallus: Tosta greipistä, sanotaan että parantaa oviksen huomaamista lisäämällä limoja, siis että juua menkkojen alusta ovikseen säännöllisesti lasi-pari en nyt muista joka päivä.

Tänne: Menkkoja odotellessa (tai ei odotellessa), pientä tuhrua edelleen mut ei edes pikkuhousun suojan tarvetta. Otappa nyt sitten selvä. Jos vaaan jaksais ens viikolle odotella ennen kun alkaa edes suunnittelemaan testailua, jos nyt ei sitä ennen epämiellyttävää yllätystä ilmaannu. Täällä alkaa olla päätöksien paikka, jos ens kierron (jos sitä nyt tulee ;)) Yrittäs ja sitten ottas aika lisän tarvii miettiä vakavasti... Mutta toivon et se plussa sieltä napsahtas niin ei tarttis miettiä asiaa ollenkaan. Onneksi on aikaa pyöritellä ajatuksiaan. Mahassa nipistelee, et kai tuo pluss aon turha toivo, varsinkin noitten tyuhrujen kanssa. Mut toisaalta nuo tuhrut on olleet pienempiä kun yleensä, juu juu pitää muka elätellä toiveita ja yrittää aivopestä itseään tippumaan korkeammalta.
 
Voi Unico, kumpa olisi vaan ollut jotain kiinnittymisvuotoa, kun sulla se oviskin oli niin myöhään! Että eihän vielä mitenkään olisi menkkojen aika edes.. Toivotaan kovasti, että plussan saisitte! Ei tarvitsisi tutkimuksiinkaan hakeutua =)
 
Kvart över: Niinpä niin helpottas kumasti päätösten tekoa jos tulis plussa. No josnyt hermot kestäis ens viikolle ja sillon vasta alkaa leikkimään testeillä jos enää tarvetta. ps. sulle on postia ;)
 
sympatiat Gilmorelle! Täällä ollaan ihan usimman harry potterin lumoissa. Sain sen vasta eilen ja vielä ois muutama sata sivua lukemista. Ovis on parhaillaan ja harmittaa niin vietävästi kun joutuu noiden kumiukkojen kanssa pelaamaan. Ihanaa onneks on pääsiäinen ja pidempi "loma". Millaisias pääsäisperinteitä teidän perheissä on? Ja miten sitä aiotte viettää? Me mennään koko ajaks mökille rentoutumaan. Yleensä meidän perheessä on syöty su pääsiäisateira jonka mun äiti laittaa. Lammasta yms. ja pashaa ja mämmiä niille jotka siitä tykkää. Henk koht en pidä. Ja tietty suklaamunia.
 
kiitos greippivinkeistä! Ehkä jos tässä pääsisi järkevämpiin kp-lukuihin, voisi kokeilla. Mies juur laskeskeli, et pitäis olla jo toiset menkat käynnissä viimosten jälkeen. Vielä pitäis oppia pitämään greipin mausta! :kieh:
 
Kaa
Heips!

Meikäläinen lopettaa taustailun tällä erää (jaksoinkin jopa kolme viikkoa!!) ja palaa ruotuun. Ihan ekaksi omaksi muistutukseksi:



Mie Itse sitten: ovulaatio on hukassa, ihan totaalisesti. Eilen päästiin pitkästä aikaan yhtäaikaa petiin ja siitä toivotaan onnenkantamoista. Seuraavaan kertaan kun saattaa taas mennä useampi päivä. Aikataulut ei passaa yhtään yksiin... :( Mutta Toivossa on hyvä elää, sanoin lapamato. :D

Palaan kommentoimaan sitten myöhemmin. Oikein hyvää viikonjatkoa kaikille!
 
Torstai 13.3.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 3/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 17/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Hammy................28...........kp 2/29........................yk 4
Kevätesikko........28...........kp 7/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 7/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 12/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 13/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 13/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 13/25-26..................yk 5
Postimestari........29...........kp 15/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 18/30-32..................yk 3
Ada.....................29............kp 19/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............29............kp 26/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 28/25-30-?...............yk 15
Drömma..............29............kp 28/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 29/28-32..................yk 4
Piip......................29...........kp 33/32-33.........syksystä 2006
Kultukimallus.......27...........kp 57/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
JuneGrace: Kuulostaa pikkusen hyvältä :D Onnea matkaan!
Kaa: No niin ihania nuo janat. Piristävää :D Nykytilanteessa ei enää ite voi sitä käyttää, kun heittelee nin paljo. Mut kiva katella. Toivottavasti ovis löytyy ja ehdit vielä hyödyntämään!
Kultukimallus: Mut sehän on hyvää :LOL:

Tänne eipä uutta, mut eipä oo menkat vielä tullu päälle, no eipä niitten kyllä pitäskään kun ovis oli millon oli. Mut nuo päivät kyllä kiitettävästi hämää itteäkin. No tuhruilu jatkuu mut ei pahana :) nää vimpat päivät on hermoja raastavia. Varsinkin nyt...

Mites muut?
Plussatuulia!
 

Yhteistyössä