Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Kaa
Alkoholikeskusteluun; edellisessä raskaudessani (km) olin tipaton monta kuukautta (ennen ja jälkeen plussauksen). Nyt olen hellittänyt jo senkin suhteen, eli olen ottanut silloin tallöin siiderin tai kaksi. Pääsiäisenä join ruuan kanssa viiniä, mutten yhtä tai kahta lasia enempää. Käytän siis alkoholia, mutta vähäisissä määrin. Sitten kun plussa tulee (huomatkaa optimismini!), lopetan kokonaan.

Muuten sitten; fiilikset on täällä ihan normaalit, ei oireita oikein mihinkään suuntaan. Kävin "varulta" ostamassa pari testiä, herkän ja normaalin. Luulen vaan, että kohtalo leikkii sen verran, että menkat alkaa huomenaamuna. tarkoitus kun olisi silloin testata. :| Noh, huomenna olen viisaampi sitten. Toiveet ovat melkoisen matalalla, ei oikein päästy oviksen aikoihin yhdessä petiin...
 
Kaa: Pidetään peukuja et tulee se positiivinen tulos, tohon positiiviseen asenteeseen :)

Iines: Se onkin salapoliisin hommaa bongata ovis, kun kierrot heittelee...

Tänne nyt tällä hetkellä, uni maistus, mut ei enää viittis toisia päikkäreitä ottaa et nukkuu sitten yön yli suht koht. Juu nyt vaan pitäs keksiä tai saada tohtorit uskomaan et tää jatkuva väsymys ei oo kivaa, tahtoo isompaa annosta kilpparia... ( sen syyksi laitan tän olotilan)
 
Tervetuloa myös Iinekselle!

Kaa, tule sitten heti kertoilemaan aamusella eikös? d :D b

Mä sain eilen melkein tasavahvat viivat taas ovistestiin (toista kertaa tässä kierrossa...) ja tänään ei taas toista viivaa ollenkaan. Alkaa pikkuhiljaa nyppimään tämä kierto! No, mukavampaa sitten matkoilla kuukauden päästä jos baarissa voi ostaa muutakin kun kokista (ja siis tästä alkoholinkäytöstähän just puhuttiin... :p ). Eli molempi parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
KÖ, mie voisin melkein jo kertoa sen tuloksen, olo on hyvin epävarma. Mutta aamulla sitten. Jos muistan testata unenpöpperössä... :D
Hih, mulle kävi kerran niin, että olin päättänyt aamulla testata ja sitten aamuyöstä oli niin kova vessahätä, että oli pakko unenpöpperöisenä mennä. Siinä pöntöllä istuessa sitten muistin että mitä sille pissalle pitikään tehdä. Testasin sen negan sitten myöhemmin :/

Toivottavasti sulla parempi onni matkassa! :hug:
 
MOI!

Kiitos kun poistit mut plussauslistalta. Turha siellä on tosiaan enää roikkua, tulee vaan paha mieli... Kohta pääsen keskenmenon jälkeiseen lopputarkastukseen, ja toivotaan että kaavinta on onnistunut. Suurimman surun yli ollaan jo päästy, tosin iltaisin mielipaha ajoittain vielä iskee. Mutta kaikesta tapahtuneesta huolimatta emme aio lannistua. Uskon tän kaiken keskellä kuitenkin vakaasti siihen, että kaikella tapahtuneella on tarkoituksensa. Siksipä olen päättänyt palata tänne palstalle, kunhan vain ekat menkat kaavinnan jälkeen tulee ja pystyn sanomaan kiertoni pituuden ja kp:ni listalle. (Okei myönnän, että tuntuu hullulta kirjoittaa teille, että odotan menkkoja ja INNOLLA!)

Kaalle peukkuja!

Ja tervetuloa munkin puolesta Iines ja Citrus
 
Susanna, mäkin odotin innolla niitä ekoja menkkoja keskemenon jälkeen! Hyvä, että mieli alkaa sulla parantua. Kyllä siinä aikaa menee, mutta eiköhän näistä yli pääse joskus :/ Mulla tulee vieläkin joskus juuri iltaisin noita surupuuskia, mutta ovat kyllä vähentyneet paljon tässä parin kuukauden aikana.

Tsemppiä lopputarkastukseen ja toivotaan, että kohta pääset jo innolla uuteen kiertoon! :hug:
 
Ada
Heippa ja tervetuloa uudet :flower: !

Alkoholikeskusteluun oma periaatepäätökseni on säilyttää kaikki ne mukavat tavat, jotka vähentää stressiä. Alkoholihan nyt sinänsä ei vähennä stressiä, mutta ihmisten tapaaminen hyvän ruoan ja siihen kuuluvan viinin kera kyllä rentouttaa. En oikeastaan tykkää humalan tunteesta, mutta joskus, oikeassa seurassa ja mielentilassa onnistuu vielä vanhakin juomaan useampia alkoholiannoksia ilman alkoholin tuomaa raskasta oloa. Joskin ikääntymisen huomaa valitettavan monessa, niin turnauskestävyydessä eritoten.

Stressistä tuli mieleen, että tällä viikolla selviää jatkuuko mun työt. Olen stressannut asiaa niin tunnollisesti etukäteen, että tuntuu pelkästään hyvältä saada joku tieto vihdoinkin. menee sitten elämä vähän eteenpäin ja ehkä se vauvakin ymmärtää tulla. Olen salaa haaveillut uudesta työpaikastakin. Ja oikeastaan myös salaa hakenut sellaista. Mutta katsotaan nyt.

Huomenna menen ostamaan sellaisen digitaalisen ovismittarin... olen kyllästynyt tulkitsemaan noita liuskoja.

Oi, tulisipa Postarilta ja Kaalta hyviä uutisia!!! Pidän peukkuja!!!
 
Heippa! Tervetuloa uudet! Täällä sitä on taas palattu (harmaaseen) arkeen rentouttavan pääsiäisen jälkeen. Oli ihanaa olla mökillä! Olisin voinut jäädä sinne!

Sen verran uutta että nyt ollaan jo 2 kertaa hommailtu ilman kumia keskeytetysti tosin mut kumminkin, elokuusta ollaan menty kumilla. Ja kummallakin kertaa miestä ei edes tarvinnut suostutella, taisi olla omasta halusta ilman. Uskallettiin olla ilman mitään kun menkat pitäis olla ihan ovella.

En malta millään odottaa odottamisen odottamisen alkamista (saiko joku selvää heh) kun taas 3 kaveria oli laittanut sähköpostiin pienestä vauvasta joka juuri syntyi kuvia ja töissä on yhdellä työkaverilla ihana vauvamaha ja yks työkaveri esitteli kuvia vastasyntyneestä lapsenlapsestaan tänään. Ja lähipiirissä 3 ihmistä saa vauvan kesällä! Käsittämätön vauvabuumi lähipiirissä! Koska on mun vuoro?!?

 
Ihanaa, en ole siis ainoa, joka ottaa silloin tällöin rentoutuslientä. Oon itsekin ajatellut, että vähentää stressiä jos hieman napsailee :)

Tervetuloa Iines! Taidan olla melko samassa tilanteessa kuin sä, yritystä vaan useampi kuukausi takana ja kierto taitaa tulla olemaan melko piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä. Mut siis sen suhteen, että itsekin kuvittelin, että tulisin heti raskaaksi ku pillerit jätän pois. Nyt ärsyttää kun oon ollut ihan kauhuissaan jos on unohtunut joskus yksi pilleri ottamatta. Ihan niinkuin sillä olis ollut jotai väliä.
Mut siis mulla kans sisko, joka odottaa nyt toista lastaan. Ensimmäinen sai alkunsa EKALLA yrityksellä (siis todellakin ekalla!) ja toinen oli melkein yhtä helppo. Myös oma äitini on ollut sikiävää sorttia. Pitäähän sitä olla yksi musta lammas perheessä.

Toivo, mulla hieman sama. Että tuntuu miinkuin kaikki sais vauvoja ja olis ympärillä isoine mahoinensa. Itse sit kärvistelee siinä, kun ei halu oikeestaan omasta tilanteesta kauheesti puhua ja kuitenkin pitää olla iloinen muiden onnesta. plääh. No tietty olenkin iloinen muiden puolesta, ei se ole multa pois. mut Milloin on meidän vuoro!!!!

Taidan mennä nukkumaan.
 
Kaa
En sitten testannut. Karma puuttui peliin. Eilen ostin testit, tänään aamulla lämmöt oli pudonneet 0,5 astetta ja vessassa käydessä tuhruaa. Eli huomenna sitten on odotettavissa uusi kierto alusta taas. Ihan jees, ei mitään. Ensi kierrossa sitten.

Nyt lähden väistelemään vatsatautipöpöjä... mies ei päässyt autoa pidemmälle aamulla kun jo kääntyi takaisin. Toivottavasti ei meikäläiseen tartu. :/
 
Huomenta ja tervetuloa uudet! Kaa: jospa täti ei tulisikaan...No, eipä sen puoleen, en jaksa itsekään olla kovin positiivisella asenteella omasta tilanteesta. Täällä kp26/25-26. Ei tuhrua, ei mitään. Alavatsaa juilii toisinaan ja kiukkuinen olen. Malttamattomana tein tänään clearbluen digitaalisella raskaustestillä negan aamuvirtsasta. Jään odottamaan menkkoja. Mutta jos haluaa edes vähän olla positiivinen ja kuvitella, että olisikin raskaana, niin voisiko olla mahdollista, että plussa ei vielä näkyisikään, koska kierto niin lyhyt eikä "raskausviikkojakaan" ole vielä tuota 4, vaan 3 + jotain??? Joo, mä menen nyt aamukahville ja miettimään, mitä laittaisin päälle - se on aina mun suurin huoleni heti aamusta :LOL:
 
Kaa: toivotaan vielä parasta!

Vadelmaunelma: Eikös sulla se ois ollu myöhään, et vielä saat varrota ja odottaa :D jos vaikka tulos vielä muuttuisikin :D

Toivo79: Niinhän se menee joka paikassa muka pursuaa vauva uutisia ja mahoja. Sitä vaan odottelee et millon olis itellä. Mut eiköhän se vielä joskus.
 
Keskiviikko 26.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 16/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 30/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Iines80...............28............kp 2/26-35...................yk 2
Unico..................28............kp 4/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 8/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 8/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28...........kp 12/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 13/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 14/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 16/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 20/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 20/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 25/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 26/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 26/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 26/25-26..................yk 5
Postimestari........30...........kp 28/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 31/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 39/28.......................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 70/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Kertokaa jos tuli virheitä niin korjataan...
 
Mulle on pompsahtanut yksi kiertopäivä ylimääräistä, eli päivässä 14 mennään vasta!

Ihmettelen omaa kehoani, ihan älyttömän selkeät ovislimat havaitsin jo päivillä 10 ja 11 ja silti kierto on ollut ainakin tähän asti se 28 tai 29 päivää. Miten noin aikaisin on ovis, tällä kierrolla en osaa muusta bongailusta sanoa, sillä kipuja ei ole läheskään niin paljon kuin aikaisemmin... No, pitää kai olla tyytyväinen niin kauan kun kiertopäivät pysyy samoina, silloinhan kaiken pitäisi olla ok, eikö?

Tsemppiä kaikille tuuleen ja tuiverrukseen!
 
Keskiviikko 26.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 16/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 30/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Iines80...............28............kp 2/26-35...................yk 2
Unico..................28............kp 4/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 8/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 8/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28...........kp 12/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 13/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 14/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 16/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 20/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 20/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 25/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 26/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 26/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 26/25-26..................yk 5
Postimestari........30...........kp 28/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 31/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 39/?.......................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 70/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)


Heipsan. Otin nyt vaan iteltäni ton kierron pituuden pois. Alotin eilen terot kun verestä todettiin että raskautta ei nyt tullu, eli tätiä odotellaan vielä piiiiitkään. Johan mä ehin kaks kiertoa nauttia lyhyestä kierrosta :headwall: No ei muutaku etiäpäin, sano mummo lumessa. Ja nyt sitä lunta piisaa!!!!
 
Keskiviikko 26.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 16/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 30/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Iines80...............28............kp 2/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 3/23-28..................yk 13
Unico..................28............kp 4/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 8/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 8/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28...........kp 12/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 13/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 14/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 16/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 20/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 20/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 25/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 26/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 26/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 26/25-26..................yk 5
Kaa.....................29............kp 31/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 39/?.......................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 70/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Vaikka tati oli vaan "tulkinnallisesti" kylassa, paivitin itselleni kp 3, luulen etta menkat alkoivat maanantaina. Teen testin huomenna kun meen ja ostan ne clomit. mites te muut clomien syojat? onko teilla ollut minimenkkoja niita popsiessa?
Tervetuloa Citrus ja Iines! Kaalle
:hug: tadista! samassa veneessa taas ollaan..
hyvia uutisia: auto meni tanaan katsastuksesta lapi ilman mitaan huomautuksia ja ulkona paistaa aurinko ja on KEVAT! B)
 
Voi itku Kaa ja Postis!! Jospa ne tulkinnanvaraiset tulokset vielä muuttuisivat...

Ja Pilvilinnalle myös hali, neganhan se sinäkin sait. Toivotaan että nuo terot nyt auttaisivat, ei oo kivoja tollaset järkkypitkät kierrot.

Mulle iski tänään kamala stressi kouluhommista ja rahatilanteesta kun se Thaimaankin matka varmistui. Yhtä reissaamista nyt näköjään koko kevät, yli kuukauden oon maasta poissa. Ja niitä töitäkin pitäisi jossain vaiheessa ehtiä tekemään että rahaa tulisi ja kouluhommat saada ennen kesää alta pois.. Apua! Melkein toivon, että en olisi nyt raskaana! Ei tarvitsisi matkalla pelätä keskenmenoa ja vahtia joka suupalaa listeriakauhuissa. Ja pubissakin tosiaan voisi juoda vähän vettä vahvempaa... No, en tietenkään pistä vastaankaan jos sellainen sattuma nyt kävisi että plussa pärähtäisi mutta tässä kuussa ei ehkä harmittaisi ihan niin paljoa.
 

Yhteistyössä