Alkoholikeskusteluun; edellisessä raskaudessani (km) olin tipaton monta kuukautta (ennen ja jälkeen plussauksen). Nyt olen hellittänyt jo senkin suhteen, eli olen ottanut silloin tallöin siiderin tai kaksi. Pääsiäisenä join ruuan kanssa viiniä, mutten yhtä tai kahta lasia enempää. Käytän siis alkoholia, mutta vähäisissä määrin. Sitten kun plussa tulee (huomatkaa optimismini!), lopetan kokonaan.
Muuten sitten; fiilikset on täällä ihan normaalit, ei oireita oikein mihinkään suuntaan. Kävin "varulta" ostamassa pari testiä, herkän ja normaalin. Luulen vaan, että kohtalo leikkii sen verran, että menkat alkaa huomenaamuna. tarkoitus kun olisi silloin testata. :| Noh, huomenna olen viisaampi sitten. Toiveet ovat melkoisen matalalla, ei oikein päästy oviksen aikoihin yhdessä petiin...
Muuten sitten; fiilikset on täällä ihan normaalit, ei oireita oikein mihinkään suuntaan. Kävin "varulta" ostamassa pari testiä, herkän ja normaalin. Luulen vaan, että kohtalo leikkii sen verran, että menkat alkaa huomenaamuna. tarkoitus kun olisi silloin testata. :| Noh, huomenna olen viisaampi sitten. Toiveet ovat melkoisen matalalla, ei oikein päästy oviksen aikoihin yhdessä petiin...