Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

piip: No ei oo kiva kun juoksuttavat, toivattavasti asiat selkiää.

Kvart över: No toi huussi ei varmaan juu oo paras mahdollinen paikka testailla... eikä sitten menkkojen kanssakaan pelata.

no täällä aamulla taas tuhrusi kunnolla ja hyytymääkin tuli,nyt taas rauhallisempaa näyttää... Ota nyt sitten selvä tästäkin, napukka oli karannut korkeammalle ;) no en kyllä tiiä mitä tarkoittaa, kuhan kokeilen... Mahaa kiristelee ja sattuu, selkäkin ollu tavallista enemmän jumissa. No aika näyttää kun huomiseen jakselee...
 
Huomennako ajattelit Unico testata? Huiiii, jännää!!

Nyt mä lähden oikeesti hommia tekemään, kävin aamulla siellä verikokeessa ja kävelyllä samalla ja siitä lähtien tököttänyt tässä koneen edessä. Laiska oon! Sovin onneksi kaverin kassa että mennään kouluun samaa matkaa niin on pakko lähteä!

Ja tiedän kyllä mitä meillä tänään illalla hommaillaan ;)
 
Huisin jännää Unico !!!! Toivottavasti tikkuun pärähtäis oikeen muhkeen paksu plussa!

Onnea myöskin Piipille muniksista :flower: :flower:

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Kattellaan... taitaa tulla megakierto taas. Pitäs varmaan saada aikaseksi soittaa gynelle että voiko jo alottaa terot.... |O Ei olla meinaa kahteen viikkoon pupuiltukaan ku oli se prkleen hiiva, joten pitäsi testeissä jo näkyä jos pieniinpäin oltais.

Mut ihanaa, mä pääsen huomenna kampaajalle!!!! Alkaa tää letti oleenki jo niin kauheen näkönen ettei kehtais sukulaisille muten näyttäytyäkään pääsisäisenä.
 
Täällä on nyt selkeästi menossa jokin friikkiovis-epidemia... Minun piti eilen lopetta testailu, mutta eikös siihen "viimeiseen" ilmestynyt taas haamu, ensimmäinen selkeä sen ekaan testiini ilmestyneen jälkeen, joten testasin vielä 12h myöhemmin, jolloin tuli hieman tummempi.. Ja nyt 14h myöhemmin tuli jo melkein puhdas plussa... :(

On vähän sellainen hanskat tiskiin fiilis, miten pimpulassa sitä pitäisi jatkossa tuonkin kanssa pelata, kun muut oireet tulee "ajallaan", mutta testiplussa melkein viikon päästä... Kaipa se vaan täytyy purkkiin pissiä ja yrittää saada "isää" olemaan päivystyksessä... :/

Ehdin jo omassa pienessä päässäni keksimään, että mitä jos tuo haamujen hiljattainen vahvistuminen johtuukin siitä, että ovis on ollut silloin ennen sitä ekaa haamua, ja nyt olisi hormoonia alkanut erittyä uudelleen hedelmöittymisestä johtuen. Tuntuukin "siltä"... :ashamed: :headwall: :ashamed: :headwall: :ashamed:

Ja tosiaan, :hug: kaikille jännäilijöille ja lekurin jallituksen uhreille :)
 
JuneGrace: No hyvä että bongasit sen oviksen. Ja eihän sitä tiiä jos vaikka joku olis sattumalta ollut sitke sissi :) Toivotaan... Mut jos ei niin yritä saada se "isä" olemaan passissa kun se aika ei kuitenkaan oo viikkoa kahta pidempi mikä pitäs kytätä. niin luulis nyt et alkas. Ja nyt sulla on hiukan tietoa jo miten käyttäytyy, toivottavasti menee samaa rataa et voi ennustaa paremmin.
 
Susannalle :hug: ja pahoittelut pikkumatkalaisen menetyksestä :'( . Täällä sellainen tilanne, että siis kp 17 näyttänty tasavahvat ovisviivat Aconin kasettitestillä. Ennen sitä useampana päivänä haamua. Myös eilen eli kp 18 tasavahvat viivat. Taitaa tulla nyt liian myöhään kyllä jos kierto vain 25-26pv...Edellisessä kierrossa plussa pärähtänyt kp14, mikä huomattavasti parempi kiinnittymisen kannalta. Testaan vielä tänään, mitä nyt näyttää. JuneGrace: minäkin olen salaa kehittänyt ihan samanlaisen teorian: mulla on vahvat ovisviivat nyt siksi, että olenkin raskaana ja ovis onkin muka ollut jo aikaisemmin :LOL: Tähän teoriaan sopii myös se, että viime viikolla tuli pari tippaa verta eli se oli kiinnittymisvuoto se :LOL: Voi vitsi...Taidan lähteä tästä mukavalel iltapäivälenkille, jospa tuo pää vaikka selkiintyisi...
 
Vadelmaunelma: Ihanaa kuulla etten ole ainoa seko! :LOL: Minun teoriaa on vielä vahvistanut se, että kontrolliviiva on hiljalleen vahvistunut, joten epätoivoisesti siinä roikkuen jatkan testien tuhlausta siihen asti että saan taas yksiviivaisen... :D :headwall:
 
Ja jatkuu: taas tuli viivat heti kun "neste" alkoi testi-ikkunassa leviämään. Ei tarvinut odotella eikä tulosta arvuutella. Ovisplussa. Itse asiasssa testiviiva jopa kontrollia hieman voimakkaampi! Mutta nyt kp 19/25-26...Iloinen olen oviksesta, mutta tää kierto...Kauanko tää testi voi näyttää tasapaksuja viivoja? Jos olen jo maanantaina iltapäivällä saanut kaksi tasapaksua viivaa, niin miksi näyttää vieläkin? Eikö lh-huippu olekaan mennyt? JuneGrace: ihanaa jakaa tämä höperyys jonkun kanssa. Töissä eivät ikinä uskoisi musta tällaista - eihän nyt tällainen tiedenainen :LOL:
 
heipparallaa!
makin olen viela elossa.. en ole yksinkertaisesti ehtinyt kirjoittelemaan tanne, olen kaynyt lukemassa kuulumisianne aina valilla.
Susannalle :hug: ja toivottavasti selviat taman yli ja tulet sitten taas tanne kun silta tuntuu.
Unicolle paljon tsemppia ja kunnon muurit! kylla nyt olis jo mun mielesta sun vuoro onnistua, janskaa!
Mulla oli muuten 30-vuotissynttarit tassa just etta jos joku teista on paivittamassa listaa niin vois mun ian korjata siihen vahan mummomaisempaan suuntaan :D
Oman navan seudulta ei ole paljon raporttia. Mulla oli varmaan superovis, siihen malliin turvotti ja jomotti alavatsaa oviksen aikoihin, joka oli kp 13 tai 14. JuneGrace taalla skitsoilee ovistestien kanssa; kerron vaan sun paatasi lisaa sekoittaen et mulla tulee ovisoireet esim. lima jo paria paivaa ennen kuin testi nayttaa positiivista. Olen bongannut oviksen testilla nyt kaksi kertaa perakkain ihan selkeasti.. etta otappa siita selva!
Nyt sitten vaan odotellaan etta onko niista clomeista jotain hyotya. Vahan on kylla semmoisen tatiin taipuvainen olotila, tieda sitten.
Mukavaa paasiaista! taalla Norjassa vietetaan paasiaista ihan kunnolla: kaikki ottaneet lomaa toista alkuviikon, taalla on myos kiirastorstai pyhapaiva ja tanaan kaikki joilla normaali tyoaika (siis ei me vuorotyolaiset..) ovat lopettaneet tyonsa puoliltapaivin. nyt on Norja siis suljettu ja kaikki matkustaneet vuorille :LOL: (norjalaisvitsi)
 
Vadelmaunelma: Kyllä tuo nyt kuullostaa siltä, että sinun kohdalla teoria pitäisi paikkansa..! Paljon peukkuja jotta jatkuu samaa rataa! :)

Ja edelleen omaa ( . ).. En mie vielä ole kunnon plussaa saanut, vain vahvan haamun, eli skitsoilu jatkuu hamaan tulevaisuuteen ;)
 
Tulin toivottamaan hyvää pääsiäistä kaikille. Mennään kissojen kanssa pääsiäiseksi mökille ja tullaan sitten maanantaina. Menkkoja odotellessa. saa nähdä onko kierto 28 vai 34 päivää tällä kertaa. Onnea kaikille yritykseen ovistenne kanssa!
 
Onkohan tässä käynyt niin, että Vadelmaunelmalla on ovisviivat muidenkin testeistä! Tein nimittäin kp 63:n kunniaksi ovistestin, ja y l l ä t t ä e n tuli yksi yksinäinen hailakka viiva.

Tikkutestausteorioista mulla on kans kaikenmaailman teorioita siitä, miksei tikkuihin tuu viivoja. Tai ykipäänsä teorioita siitä, miksi kaikki menee niin kuin menee. Mun teoriat menee tosin jo niin kummallisiksi, etten ala niitä tässä selvitellä. Mutta siis muakin pidetään yleisesti ihan fiksuna ihmisenä :D

Kertokaa nyt salaisuutenne! Millä ilvfeellä saatte ovisplussan??? Onnea kaikille siis niistä :flower: :flower:
 
Kultukimallus: Testamalla ja testaamalla :D mulla tässä kierrossa elämäni eka oikea ovis plussa, sitä ennen muka vaan haamuilleet mut ei oo oikeeta tullut. ja olikohan tää nyt 4 kierto missä kokeilin.
 
Torstai 20.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 10/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 24/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

MemmuLiina........26...........kp 2/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 2/26-30.......toukokuusta 2007
Drömma..............29............kp 7/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 9/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 10/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 14/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 14/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 19/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 20/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 20/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 20/25-26..................yk 5
Postimestari........30...........kp 22/23-28..................yk 12
Kaa.....................29............kp 25/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 33/28.......................yk 5
Unico..................28............kp 35/25-30-?...............yk 15
Kultukimallus.......27...........kp 64/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Tänne: Testi näytti negaa, mut jotenkin niin mä kuvittelinkin. Outoa omituinenolo. Noh eiköhän ne menkat löydä tiensä tänne pääsiäisen aikaan jos ei niin sit täytyy asiaa miettiä uudelleen.

Hyvää pääsiäistä Kaikille!
Ja plussa suotuisia tuulia!
 

Yhteistyössä