Huu,
Ada!!! Koititko jo r-testilläkin? Voi että mä toivoisin teille nyt niin sen plussan! Ja vaavin tietenkin sen mukana!!
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Hus, täti! Pois
Adan luota!!!
Täällä oon edelleen toipilaana. Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa tää olotila!! Viime viikolla oli vielä ihan ok olla muutama päivä kotona lepäilemässä, mutta nyt sais alkaa riittää. Menee vielä "omaan piikkiin" tämä sairastelu, kun kävin lauantaina puolikipeänä töissä kun oli viimeinen päivä ennen lomaa. Eli nyt tämä sairaus sitten "alkoi" lomalla, joten en saa lomia siirrettyä.
Älyttömin juttu vielä tähän päälle: kävin toissapäivänä postissa, jonka jälkeen huomasin että varvas on kipeä ja turvonnut. Eilen sitten, kun kävin flunssaa valittamassa lääkärissä, pyysin sitä katsomaan varvastakin. Murtunut!!! Siis en huomannut, että sille olisi tapahtunut mitään, en lyönyt mihinkään tai liukastunut. Se vaan kipeytyi ja nyt kuulemma murtunut. Että tosi hyvässä kunnossa tämä ruumis tässä iässä!
:ashamed: Anteeksi valitus, oon vaan niin kyllästynyt itseeni nyt..
Ovis taisi sittenkin olla vasta viikonloppuna, ainakin sen jälkeen lämmöt nousi. Voi tietenkin johtua tästä flunssastakin, tiedä sitten. Tikkuun en ovisplussaa saanut, mutta limat oli outoja ja runsaita, alavatsaa koskee ja lämmöt nousi. Eli nyt vielä pari viikkoa odottelua ja sitten päästään tositoimiin
Mukavaa torstaita kaikille tosta mun valituksesta huolimatta!