Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Argh, täällä edelleen flunssan kourissa. Luulin että meni jo ohi, mutta tulikin takaisin kahta kauheempana...

Ja tosiaan, kuten MemmuLiina kirjoitti, tämä viikko näyttäisi menevän ihan hujauksessa! Nyt ollaan yllättäen jo puolessa välissä!

Ei kai Unico ole joutunut takaisin sairaspetiin?

Keskiviikko 20.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 29/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 27/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Pilvilinna.............28............kp 4/28.....................yk 5
Drömma..............29............kp 6/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 7/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 8/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 11/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 12/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 14/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 17/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 19/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 20/28-31................yk 3
Ada.....................29............kp 24/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 27/31.....................yk 2
Unico..................28............kp 31/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Mukavaa keskiviikkoiltaa siskot!

Kävin tänään gynellä. Hän sanoi, että voidaan yrittää rauhassa muutama kuukausi, mutta jos näyttää siltä, että luteaali on alle 10pv niin sitten pitäisi miettiä keltahormonilääkitystä. Oli sitä mieltä, että jos ovis ollut nyt 14kp (kuten clearbluen digi väittää), niin menkat ei saisi tulla jo kp23, vaan vasta myöhemmin...Mutta periaatteesa pitäisi tällä 25 päivän kierrolla onnistua, mutta kaikki riippuu tässä mielessä nyt tuosta luteaalista. Ajattelinkin myös jatkossa tikuttaa, jotta tiedän aina ovulaation ajankohdan ja voi seurata paremmin tuota luteaaliakin. Päälisin puolin "alakerta" kunnossa ;) Mä vaan mietin, et mitä tuo lääke sitten käytänössä olisi? Kenelläkään tietoa tästä?
 
Ada
Toivottavasti paranet pian Kvartti! Ja Unico, toivottavasti Unico on kunnossa! Drömma, toivottavasti et tarvitse mitään erityistoimia, ja vauva tulee ongelmitta!

Hiljaista on. Muutamilla taitaa olla kierron tiistaiajat ja toisilla aktiviteettiaika. Mä olen täällä piinallisella puolella miettimässä, että kuinkahan sitä taas saisi elämän henkselistä kiinni jos sattuisi törmäämään tätiin. Ottamalla
:/ :whistle: ! Mitenhän se Kaa jakselee?
 
Ada
:hug: Vadelmaunelma, pidetään peukkuja, että menkkoja ei tulisi ollenkaan! Vaan mieluummin vauvoja ;) !

Mulla nousi juuri kuume sataan. Tein ovistestin, älkää kysykö miksi :ashamed: . Siinä on niinkuin vahva haamu.
 
Huu, Ada!!! Koititko jo r-testilläkin? Voi että mä toivoisin teille nyt niin sen plussan! Ja vaavin tietenkin sen mukana!!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Hus, täti! Pois Adan luota!!!

Täällä oon edelleen toipilaana. Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa tää olotila!! Viime viikolla oli vielä ihan ok olla muutama päivä kotona lepäilemässä, mutta nyt sais alkaa riittää. Menee vielä "omaan piikkiin" tämä sairastelu, kun kävin lauantaina puolikipeänä töissä kun oli viimeinen päivä ennen lomaa. Eli nyt tämä sairaus sitten "alkoi" lomalla, joten en saa lomia siirrettyä.

Älyttömin juttu vielä tähän päälle: kävin toissapäivänä postissa, jonka jälkeen huomasin että varvas on kipeä ja turvonnut. Eilen sitten, kun kävin flunssaa valittamassa lääkärissä, pyysin sitä katsomaan varvastakin. Murtunut!!! Siis en huomannut, että sille olisi tapahtunut mitään, en lyönyt mihinkään tai liukastunut. Se vaan kipeytyi ja nyt kuulemma murtunut. Että tosi hyvässä kunnossa tämä ruumis tässä iässä!

:ashamed: Anteeksi valitus, oon vaan niin kyllästynyt itseeni nyt..

Ovis taisi sittenkin olla vasta viikonloppuna, ainakin sen jälkeen lämmöt nousi. Voi tietenkin johtua tästä flunssastakin, tiedä sitten. Tikkuun en ovisplussaa saanut, mutta limat oli outoja ja runsaita, alavatsaa koskee ja lämmöt nousi. Eli nyt vielä pari viikkoa odottelua ja sitten päästään tositoimiin :)

Mukavaa torstaita kaikille tosta mun valituksesta huolimatta! :D
 
Torstai 21.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 30/40.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 28/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Pilvilinna.............28............kp 5/28.......................yk 5
Drömma..............29............kp 7/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 8/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 9/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 12/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 13/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 15/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 18/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 20/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 21/28-31................yk 3
Ada.....................29............kp 25/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 28/31.....................yk 2
Unico..................28............kp 32/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Kyllä Unico on nyt jossain netin ulottumattomissa... Niin täsmällinen kierto naiselle eikä oo mitään raportoinut aikoihin. :hug: Unico sulle!!
 
Jiihaa, Adalle raivokkaat peukutukset täältäkin! :heart:

Mutta missä luuraa Unico? Hihkaiseppas itsestäs niin tiedetään ettet ole petipotilaana!

).( Tänne ihan perustiistaitunnelmat. Odotellaan, kattellaan. Nyt seuraa avoin tunnustus: aloitin tässä kierrossa greippimehun ja helokkikapselit. :LOL: Jep jep, haluan ostaa vokaalin ja käyttää fifty-sixty- oljenkorren. En sitten tiedä tuon greippimehun vaikutuksista, mutta kuvittelen huomaavani eron. Kuten sanottua, tässä kierrossa mies on oviksen aikaan reissussa joten voin huoletta suoritella ihmiskokeita. Saap nährä.

(Ihan sketsiä sinällään että olen noin niinkun virallisesti sitä mieltä, että kaikki kikkakuutoset ja mehu-pilleri-öljyhieronta-jutut on ihan huuhaata, mutta toisaalta eihän niistä mitään haittaakaan voi olla.... :p )
 
Gilmore, mä vedin noita helokkikapseleita plussakierrossa ja sitä edeltävässä. Taisi olla eka koko kierto, missä niitä söin se plussakierto. Mietin tässä itekin, jos kävisin taas ostamassa (annoin vanhat kaverille kun ajattelin etten tarvi enää...). Eli voipi olla että niistä jotain hyötyä oli. Toisaalta, koska raskaus meni kesken en oo varma uskallanko enää syödä... Ei niin että niistä jotain haittaa olisi, mutta karma, karma... Joo oon hullu :p
 
Kvartti, koitin itse tuota greippimehua joskus syksyllä, ja siinä kierrossa oli vissiin se "pisimmälle ehtinyt" kemiallinen, kun haalea plussa tuli ja mensut myöhästyi kolmatta viikkoa. Nyt meni näin kauan ennen kun uskalsin edes koko mehua juoda, kun pelkäsin sitä "mehukarmaa". Nyt uskallan testailla kun menee kuitenkin kierto harakoille. Eli samassa veneessä :p

(Oikeesti hei, aikuinen akka pelkää mehupurkkia. :D )
 
Heips, tiistaita täälläki niin eletään. Ovista odotellessa.

Täällä myös lujasti pidetään tätimuria pystyssä Adalle :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Voi kun se plussa teille pärähtäis!!!!

Unicolle :hug: jos olet taas vuoteenomana.

Kaikille mukavaa torstaita. Kohtahan on taas viikonloppu, JEEEEE! :wave:
 
Kiva kun teillä on täällä taas paremmat fiilikset kuin jokin aika sitten.

Unico on tosiaan kadoksissa. Lähetän paranemistoivotuksia täältä. Toivottavasti ei mitään kovin ikävää kuitenkaan ole sattunut.

Adalle pidetäänkin nyt kunnon muuria! Milloinkas sulla se ovis oli? Eli milloin voit alkaa tositesteihin?
 
Unico, missä olet :wave: Toivottavasti tosiaan ei mitään vakavaa.

Ada: pidän peukkuja sulle ja tuossa jokin aika sittenhän se oli puhe, että plussat kaikille listan järjestyksessä, joten se olisi Unicon, Kaan ja Adan vuoro.

Vadelmaunelma: luulisin, että Terolut auttaa siihen luteaalivaivaan, koska sehän on keltarauhashormonia. En ole kyllä varma, mutta sitä määrätään aika moneen "vaivaan" esim. runsaisiin kuukautisiin ja toisaalta esim. mulla, kun kuukautiset jäi pois! Annostus ja päivät, jolloin niitä otetaan voi sitten vaan olla eri tapauksesta riippuen.
 
Ada, hirmu jännää! Pidän peukkuja!

Voi vitsi, aloin tässä miettimään että pitäisikö itsekin alkaa naukkailemaan tuota paljon puhuttua greippimehua. Tai jotain vitamiineja...Mentaliteetilla 'eihän siitä haittakaan ole' :D

Naurattaa välillä miten rauhallisesti ja tyynisti menee aina tämä alkukierto. Kun puolenvälin yli pääsee, alkaa taas mieli pyöriä "oireissa" ja tuntemuksissa. Pitää nauttia tästä nyt kun se on mahdollista! Päätin etten tässä kierrossa laskeskele ovista, tai ajoitusta sen enempää. Varsinkin kun näin alussa ollaan vasta, niin en lähde itseäni rasittamaan "tekemisellä", jos voin vain välttää... Saas nähdä miten kauan pitää hyvät päätökset!

Kohta on tosiaan viikonloppu, mahtavaa! Ja saisi se aurinkokin taas paistaa, täällä on ainakin ihan älyttömän harmaata.

Adalle peukkuja!
 
Voi että Ada! Päästä meidät tuskasta ja kerro tilanne! Vau, vau, vau (=vauvamanaus)!

Vadelmaunelma - joku taisi jo sanoakin tuosta terolutista, se on nimenomaan sitä keltahormonivalmistetta. Siitä kirjoitellaan tälläja muilla palstoilla tosi paljon, joten kantsii käyttää hakusanaa terot tai terolut, niin alkaa tietoa virrata. Sitä voi käyttää kierron pidentämiseen tai lyhentämiseen, sillä keltahormonin romahdus saa aikaan kuukautiset silloin kuin niitä toivoo.

Gilmore, mä nappailen noita helokkikapseleita joka päivä. En vaan raaski ottaa ihan koko annosta, otan vain puolet, kun ne on aika kalliita. Niissä sanotaan, että ne ovat apu ihon hyvinvointiin ja tukemaan omaa hormonitoimintaa. No, yhden jutun voin sanoa: Mulla on iho tosi hyvässä kunnossa. :kieh:

 
Ada
Moikka ihanat, kiitos muurista! Aloin aamulla epäilemään, että olen täysi sekopää ja näen harhoja. Testasin tuossa uudelleen ovista... :LOL: . Ei nyt satu olemaan muitakaan testejä kotona. Kyllä mä ihan oikein eilen näin :) . Edellinen ovis oli toissalauantaina, joten tätituomio olisi sitten aikaisintaan lauantaina. En tiedä koska uskaltaisi testata oikealla testillä. Mä nimittäin pelkään niitä. Mehupurkkien kanssa olen ihan rohkea ;) . Laitan nyt jäitä hattuun.

Mehupelkoa voisin kommentoida sen verran, että ei kannata pelätä! Olen juonut greippimehua 10 kuukautta, eikä mitään pahaa ole tapahtunut. Eikä hyvääkään. Sanoisin, että ei kovin tehokas konsti, mielestäni.
 
Unico, Kaa ja Ada :attn: :attn: laitoin teille muurin tanaan.. katsotaan, saanko loitsuillani pysymaan sen poissa..
Mulla on samat fiilikset taalla, tuntuu etta olisin vilustumassa, paata jomottaa, kurkku kipeena ja vasyttaa niin ettei ajatus kulje. Ja naa paivat vaan matelee, vaikka mun nyt ei pitais mitaan suuria odotuksia ladata, putoan taas korkealta. Huomenna lahto appivanhemmille viikonlopuksi, mikali en tule sitten kunnolla kipeaksi sita ennen (talla kertaa olis parempi maata tajuttomana pedissa kuin menna kylaan) :saint:
mukavaa viikonloppua teille !
 
Hui, olen lähdössä jälkitarkastukseen. Saa nähdä mitä siellä kerrotaan, toivottavasti kaikki ok ja saadaan alkaa uudelleen yrittämään.

No, Ada! Voita se pelkosi ja testaa! Panttaamalla sitä testiä vaan nostattaa toiveita tosi tosi ylös ja sitten jos kuitenkin täti tulee, tiput korkealta! (nimim. kokemuksen syvä rintaääni...) Toivon kyllä oikein kovasti että nyt olisi vahvat viivat tikussa!! Eikä tätejä piiiiiitkääääään aikaan! :heart:

Perjantai 22.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 31/40.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 29/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Ada.....................29............kp 1/26-30.......toukokuusta 2007
Pilvilinna.............28............kp 6/28.......................yk 5
Drömma..............29............kp 8/28.......................yk 5
MemmuLiina........26...........kp 9/28-32..................yk 4
Hammy................28...........kp 10/28-29..................yk 3
Piip......................29...........kp 13/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 14/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 16/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 19/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 21/23-28................yk 11
JuneGrace...........28...........kp 22/28-31................yk 3
Kaa.....................29............kp 29/31.....................yk 2
Unico..................28............kp 33/26-30................yk 14

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Ada
Kp 1. Kvartti on ihan oikeassa siinä, että parempi tietää kuin pelätä. Vähänhän tässä taas kopsahdettiin, mutta ei sattunut kovin pahasti.

Harmillinen juttu se sinun varpaasi! Toivottavasti jälkitarkastus menee hyvin!
 
Ei Ada!! Voihan räkä! :hug:

Nyt kun muistelen, niin eikös sulla ollut joskus aiemminkin, että just ovistikkuun tuli jotain haamua menkkojen aikoihin? Onkohan se niin, että sitä LH:ta tulee kuukautistenkin lähestyessä? Eli ovistestit ei toimisi ollenkaan r-testeinä, koska näyttävät aina plussaa...?

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

Tuolla on aimo pläjäys tietoa aiheesta ja musta näyttäisi, että haamu sillekin olisi tullut siinä kierrossa kun ei ollut raskautunut. Ja samoin siinä kun raskautui... Että ota sitten tosta selvää...?

--------------

Mulla oli jälkitarkastuksessa kaikki kunnossa, kohtu palautunut normaaliin kokoonsa ja värkki kuulemma pelittää. Ei tarvinnut verikokeitakaan ottaa, kun oli lekuri sitä mieltä että turhaa on piikitellä, kaikki on parantunut. Alavatsakipu mitä mulla on ollut, johtuu paksusuolesta, on jotenkin vähän ärtynyt ja siksi herkkä. Lisääntymiseen tuon ei tulisi vaikuttaa :D Pitää syödä Activiaa...

Kohta pääsen kampaajalle, en oo taas puoleen vuoteen käynyt. Mun kaveri yleensä hoitaa mun kuontalon, mutta niille tulee kohta vauva ja taloprojekti on käynnissä eli sillä ei ole ollut aikaa ja nyt joudun jonkun vieraan käsittelyyn, apua. No ei, ei tästä ainakaan huonompaa kovin helposti saa, sen verran on ylikasvanut ja kymmenen sentin juurikasvu..
 
Ada
Kiitos Nanna ja kiitos Kvartti linkistä. Katselen sitä joskus myöhemmin. Teen silti sellaisen johtopäätöksen, että kierron puolivälissä kun etsitään ovista, niin silloin käytetään niitä testejä joissa lukee ovistesti ja jos on pakko kierron lopussa testailla, niin silloin testataan niillä testeillä jossa lukee raskaustesti. Aika helppo muistisääntö oikeastaan. Ja kun nyt ei ole vielä ihan kaikki konstit käytetty, niin taidan kokeilla tässä kierrossa sitä purkkia, jossa lukee helokki. Tämä on mun tapa käsitellä pettymyksiä, aloittaa jotain uutta kikkailua.

Kvartti, oliko puhetta, oletko ovuloinut tässä kierrossa? Mua on jäänyt kiinnostamaan, onko ovistesteissä kuitenkin se pilkahdusominaisuus?

Oi ihana huhtikuusää! Lähden lenkille. Hyvää perjantaita kaikille!
 

Yhteistyössä