AdAstra koska saat tulokset labrakokeista? ja mikä sun vointi on nyt ollut? tosi kurjaa kun joutuu olemaan sydän syrjällään ja huolissaan.. ja kyllä itellä ainakin on ihan ekaks mielessä aina tuon pikkuisen vointi ja sitten vasta oma. Toivottavasti kaikki on ok! :hug:
Seinäkukkanen ja toiveena tervetuloa ja isot onnittelut plussasta!! :wave:
cava joko vuodot on loppunu? toivottavasti.. koskas sulla on seuraava ultra? mä ainakin oon todennu, että viikon välein pitäis olla niin pysyis ite jotenkin rauhallisena.
mitäs
Neelalle kuuluu? mun vatsan huomas ekana meidän koulun keittolantäti.. olin silloin viikolla 9 kun hän tuli ihan ohimennen onnittelemaan. Olin ihan huuli pyöreänä.. Täti totesi vaan, että "juu ihan selkeästi jo huomaa" :O
Mollis onpas kamalan kuuloinen toi sun kohtaus.. itellä on ollu noita kaikkia kyllä, mutta ei ehkä ihan samaan aikaan. Mulla ainakin liittyy noihin supistuksiin heikotusta, huimausta, sydämentykytystä ja hengenahdistusta. Tuntuu tosi kurjalta, mutta onneksi on mennyt levossa ohi. Mulla ainakin tyyppi väistelee doppleria tosi tehokkaasti ts koko ajan täytyy liikuttaa doppleria jos aikoo kuunnella pidempään. Toivottavasti sun olo paranee ja Keijolla on varmasti kaikki hyvin. :heart:
Tosta listeriasta vielä, on tää aikamoista kun tuntuu välillä, että tosi tarkkana saa olla.. ja sit harmittaa välillä kun muut ihmiset suhtautuu sillai, että mitä säkin siinä nipotat.. joo, varmasti nipotankin, mutta en kestäisi elää itseni kanssa jos jotain tapahtuisi vaan sen takia, että tietoisesti vetäisin homejuustoa.
ON: Suurin pahoinvointi on väistyny, mutta nyt viikonloppuna oksensin taas oikein kunnolla. Ja hirvittävä päänsärky piinasi vuorokauden.
samoin jotain ihme vatsakipukohtauksia on nyt ollut parina päivänä, täytyy toivoa, että olis normaaleja ja johtuis kohdun kasvamisesta.
Liikkeitä on alkanut tuntua ja se on NIIN IHANAA. :heart: tulee jotenkin varmempi olo, että tuolla vatsassa oikeasti on joku ja ei tarvitse kuin hetkeksi mennä makaamaan selälleen ja vähän rauhoittua niin tyyppi alkaa potkimaan ja mylläämään.
En muuten tiedä, onko olemassa "lapseni isä ärsyttää hirmusti" -raskaushormonia, mutta jos on, niin mulla tuntuu olevan sitä aika paljon kropassa..
jotenkin vaan tuntuu, että ihan kaikki mitä toinen tekee niin ärsyttää.. toivottavasti tää on ohimenevää..
mukavaa viikkoa kaikille ja hyviä vointeja!
Isla 19+0