Hei naiset! Aivan ihana kuulla monesta pitkästä aikaa!!! On ihan ollut ikävä!
AdAstran,
toiviksen ja
Uttiksen nt-ultrakuulumisia luin hymyt huulilla! Loistavaa loistavaa!!
Engeli :heart:
Uttis, mulla on ollut hirmuinen masennus eilisestä lähtien. Itkettää kokoajan. Lisäks tuntuu että kukaan ei ymmärrä...
Nyt tulee sitten avautuminen...eli nt-ultra oli tänään. Herkkänahkaiset voivat hypätä yli
Hirvee riita miehen kanssa kun viivytteli lähdön kanssa. Ajettiin motarilla 160km/h...
Mentiin äippäpolille ja vastaanoton eukko oli hapan, otti mun äitiyskortin ja jemmas sen kyynärpäänsä alle. Ajattelin että unohti antaa sen takaisin ja kyselin että "öö, annatko sä ton mulle takasin vai...ööö". Akka tylysti sanoi: "sää saat tän takasin kun olet käynyt ultrassa...". Kysyin jätetäänkö kengät pois (missään ei näkynyt kylttejä), KimiRäikkös-vastaus: "noo, voit jättää jos haluut...". Siis mitä vi****a? Seuraava KimiRäikkös-kysymys oli: "ööö, kai sulle sanottiin että rakon pitää olla täys...?" No totta helvetissä! Ja mitä se siinä vaiheessa hyödyttää jos mä seison rakko tyhjänä polin tiskillä?? Ultraaja oli viiskymppinen hapan, tyly, vittuuntunut elämäänsä kyllästynyt ämmä. Heti alkuun ajattelin piristää väkisin itseäni ja tunnelmaa ja sanoin hymyillen ämmälle kun aloittelimme ultraamista, että "annathan meille monta kuvaa mukaan. Niitä kuule joka ilta katsellaan ja hiplataan". KimiRäikkös-vastaus oli: "noo, en mää nyy montaa anna mutta saat pari...". Hymyni katosi hyvin pian! Seuraavaks ultras masun päältä ja lirautti ainakin desilitran geeliä. Pyyhkäs puolet mun legginssien yläpänniin ja totesi KimiRäikkös-tyyliin: "mee vessaan. vessa on tossa. ultrataan sisäkautta". Sillä aikaa kun olin kusella, oli ämmä kertonut mun miehelle että CRL oli 6,7cm. Mitään se ei oikein vapaaehtoisesti kertonut. Kyselin ainakin 15 kertaa että "mikä tuo on ja miten päin se oikein on...yms..". KimiRäikkös-ääni kertoi tuhannen vittuuntuneena että "noo, se on napanuora..."...Keijo istui yhdessä kuvassa ihan pylly kameraan. Kyselin vitsaillen että jos ultraaja-ämmän pitäis antaa villi veikkaus sen kuvan perusteella, kumpaa veikkaisi? KimiRäikkös-vastaus oli "noo, ei kuule näillä viikoilla vielä mitään näy...". Seuraavaksi kyselin kohdun nousemisesta ja masun pömpähtämisestä, johon sain vastaukseksi KimiRäikkös-tyyliin, että "eiii, eiii kuule (v***n nuija!) ensisynnyttäjillä maha näy kun vasta puol välissä...".
Sitten taas muistutin että ottaisko meille kunnon kuvan kun ihanasti Keijo hieroi silmiään. Mut ei! Arvatkaa minkä kuvan ämmä otti? No, sepä antoi meille kuvan REIDESTÄ! Ihana reisi, ei siin mitään, mut...(!). Sit ämmä vetäyty näyttöpäätteelleen tekemään laskelmia, tulosti paperin ja peitti osan paperista viivottimella ja näytti tuloksen 1:7700. Oltiin ihan hoomoilasena että mitä tarkoittaa?!? Lypsämällä saatiin tieto että tulos on "normaali".
Kysyin vielä lopuksi että mikä se tulos veriseulastani on sen Rhesus-tekijän suhteen...Ämmä kysyi KimiRäikkös-äänellä: "nooo, mitä sää siitä oikein haluut tietää...ei mulla sulle niitä vastauksia ole...". Näin yhdessä paperissa Rh(pos)0-tekstin ja kysyin onko se se? KimiRäikkös-ämmä vastas "noo, joo sää oot positiivinen. Mitä sää siitä oikein haluut tietää...".
Tää sama rata jatkui siis ihan alusta loppuun. Ootteko samaa mieltä että PÖYRISTYTTÄVÄÄ?!?!??! Oon edelleen aivan tolaltani. Siis aivan superhämmentynyt ja itkuinen. Minä ja meidän Keijo ei oltais ansaittu tuollaista...Pääasia että Keijolla oli kaikki hyvin. Niin ja äippäkorttiin se akka merkitsi vastaa viikkoja-kohtaan 22. Mit vit? Aijon heti huomenna soittaa sairaalalle ja antaa palautetta. Saisinkohan uuden ultran?
Tän kertomuksenkin jälkeen oon ihan maitohapoilla kun on niin paha olla.
Tultiin mökille loppuviikoksi ja huomenna meille saapuu vieraiksi ystäväpariskunta joka on ensi kuussa aloittamassa ekaa IVF:ää samalla klinikalla jolla itse kävimme. Tulee rankka ilta kun pitäis olla onnellinen omasta kohtalosta ja Keijosta ja samalla hirmuinen tuska kun hoidot muistuttavat lähimenneisyydestä.
Kaikkea hyvää kaikille tämän palstan naisille ja pikkutovereille omissa kammioissaan :heart:
Suruisa Mollis, ilman syytä. Ja ihana Keijo 12+0
Huomen on päivä uus..
ps. Toiveena, luin vasta nyt viestisi. Nyt se itku sitten oikein kunnolla tuli. Olen niin pahoillani. Voimia.