Hakutulokset

  1. E

    huolestuako?

    Meidän esikoinen on jo yli kolme vuotta,eikä vielä osaa hypätä tasajalkaa.Pitääkö olla huolestunut,kun paljon nuoremmatkin osaavat jo hyppiä?
  2. E

    Anopit

    Ja minulla on menossa jo toinen mukava anoppi. : ) Tällä jälikimmäisellä on myös erittäin mukava poika enkä aio kolmatta anoppia enää hommata. Olen sitä mieltä, että se, millaiset välit miniällä ja anopilla on, riippuu molempien vuorovaikutustaidoista ja halusta ymmärtää toista. Halu nähdä...
  3. E

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 25 mies 31 ensimmäistä yritetään yhdessä oltu n. 2 vuotta :D
  4. E

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Noista sairauskertomuksista.. Mulle on tullu joka kerta postissa sellanen kotiin ku oon joutunu ton keskenmenon takia sairaalassa käymään.. (synnytys,kohtutulehdus,jälkitarkastus) kohta on aika jatkotutkimukseen,munasarjasta löyty jotain ylimäärästä.. km oli rv 20+. Muutenkin oli ihan loistavaa...
  5. E

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    [i]Täällä kans yksi odottelee tärppiä.. Keskenmeno on aika tuore mutta hirveä halu olis taas odottaa lasta,jospa sais vielä elävänä syliin. Tammikuussa lähti väkisin syntymään meidän pikkuinen rv.20+ Yhtäkkiä alko tosi kovat supistukset eikä niitä saatu piikeillä loppumaan. Täydellinen...
  6. E

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    ONNEA Sanna -78, loistava uutinen!!! Kiva, että saatiin joukkoon plussaaja! Se että sulla tärppäsi valaa toiveikkuutta meihin jotka myös kärvistellään endon kanssa! Kun itse sai nega-tuloksen, näkee nyt joka puolella viittauksia raskauteen ja vauvoihin. Kun negatuloksen jälkeen lähdin töistä...
  7. E

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Hei, Olen seurannut tätä palstaa pitkään ja kirjaudunpa nyt itsekin mukaan keskusteluun. Palstan keskusteluista on ollut mulle todella paljon lohtua ja hyötyä kun olen kamppaillut oman lapsettomuuspelkoni kanssa! Vähän taustaani tähän alkuun. Mulla on diagnosoitu keskivaikea endometrioosi...
  8. E

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    \ aivan samaa mieltä minäkin!
  9. E

    Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

    Minulla on pitkät sääret, mutta pienet rinnat, Kaikkea ei voi saada. Silti olen imettänyt jokaista lastani puolesta vuodesta vuoteen. Imetysaikana kuppikoko 2 numeroa isompi! Nyt ei tahdo löytyä sopivia liivejä 85A tosi hakusessa...
  10. E

    Sektio pelon takia..

    Lueskelin tätä ketjua alusta noin puolet. Enimmäkseen asiallista keskustelua, ei mitään hysterisointia. Hienoa! Itselläni on ollut pelko alatiesynnytystä kohtaan 10 vuotta. Meinattiin jo päätyä adoptioon sen vuoksi. Päätettiin kuitenkin lopulta toisin...Puhuin asiasta heti ekalla...
  11. E

    vaniljapullat?

    Kiitos kovasti! Lämmintä kesää :flower: B)
  12. E

    vaniljapullat?

    Siis onko tuota vanilliinikreemiä myytävänä siis ihan kaupassa? Tein tuolla ohjeella vaniljapullia johon tuli tuo vaniljakiisseli...oli aika työläs, mutta hyviä niistä kyllä tuli =)
  13. E

    vaniljapullat?

    Olisko kellään mitään hyvää reseptiä vaniljapullien tekoon? Ystävä kerran kertoi, että hän laittaa jotain tomusokeri-juttua sinne väliin... Nyt tekisi niin mieli pullaa ja ohje on vain hukkateillä. Hän kiittää =) :flower:
  14. E

    tourette oireyhtymä

    Ensi viikon tiistaina 18.10 klo 22.05 tulee Neloselta 4 D -sarjassa ohjelma Touretesta nimellä Pakkoliikkeiden vangit. Olethan myös Googlannut hakusanalla Tourette, netistä löytyy vino pino linkkejä, suomenkielisiä ja muita.
  15. E

    selkäsärky

    Luultavasti lannekiertyma josta johtuen selassa tapahtuu virheasento ja aiheuttaa kipua. Mene osteopaatille, sielta saat helpotuksen!
  16. E

    Lähivanhemman huoleton elämäntyyli

    Kannustakaa lapsia itse kertomaan äidilleen omat mielipiteensä mm. muutoista ja syömättömyydestä. Ex tuskin koskaan pystyy ohjailemaan vanhaa puolisoaan ilman että se koetaan kritiikiksi. Meillä on pyritty rohkaisemaan lasta itse ottamaan itse huomaamansa epäkohtansa puheeksi eli otettava onni...
  17. E

    Lasten suuteleminen suulle

    Suuteletteko lapsianne suulle ?
  18. E

    Inglessina classsic

    Onko kellään kokemuksia?
  19. E

    Poronkäristys?

    Ostin kaupan pakastinaltaasta poroskäristystä...Olisiko jollain jotain herkullista ohjetta, että miten sen tekisin? En ole koskaan tehnyt ja nyt olisi jo korkea aika opetella :) Kiitoksia jo etukäteen!
  20. E

    kebab...

    Kysyisin, että oisko kenelläkään hyvää vinkkiä/ohjetta riisille ja Kebab-lihan kastikkeelle? Olen yrittänyt tässä miettiä, että millainen kastike tai muu vastava olisi hyvä ja maukas. Kiittää... :p

Yhteistyössä