km:n jälkeen kuumeilevat...

Heipä taas!

Täällä taas palattu arkeen...kirjaimellisesti. Viikonloppu oli oikein ihana ja iloitsin la iltana sitä että menkat alkoi,varsinainen vuoto alkoi su aamulla. Mutta nyt siis kp2 ja ikäänkuin vuoto olis jo ohi, eli ONKO IHAN NORMAALIA? Sekin vähä vuoto mitä ollut,niin niukkaa...
Mulla oli pillereiden kanssa aika runsas vuoto ja niiden lopettamisen jälkeen niukkeni ja lyheni selvästi,mut tää oli kyllä jo ennätys :eek: Onkohan tässä syytä huoleen lapsenteko näkökulmasta... Mietin sitäkin että olisko keskenmeno tullu siitä syystä että ne edeltävät menkat oli niin niukat,että jos limakalvot liian ohuet.. :/ Ei kyllä taas nappaa tällänen peli yhtään. Eks ois voinu vaan tulla normaalit menkat... :( Kuukautiskipuja kyllä löytyny ja rinnat arat,et sen puolesta odotin kyllä ihan kunnon vuotoa... Jos jollakulla kokemuksia/tietoa, niin saa valaista taasen...

Eipä tässä sitten muuta,odotellaan että kierto etenee... Mietin,että oiskohan mitään järkee listata meitä jotenkin,et vois seurata tilanteita tai et yleensä ketä meitä on...vai miltä kuulostaa?

Palataan myöhemmin :wave:
 
Jaahas, oottehan ahkerasti kirjotellu, jopa niin ahkerasti että ehdin jo unohtaa mitä piti vastata ja kelle :ashamed:

Mutta täällä ootellaan edelleen, eilen luulin että oli alkanu ja mietin et ihme kun ei ollu yhtään maha kipee. No sitten hoksasin että semmonen lääkekuuri mulla menossa (meni niskat taas kerran aivan jumiin) että varmaan ois vähemmälläkin mahakipu parantunu :D mutta siis taisin luulla turhia, koska tänään ei taas merkkiäkään menkoista. Että ootellaan ootellaan...

Ainiin, sitä mun pitikin kysyä, et onks kaikki saanu km jälkeen sen sairaskertomuksen (vai mikä lie onkaan nimeltään)? kun en mä ainakaan ole mitään saanu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 16:52 Repa kirjoitti:
Mietin,että oiskohan mitään järkee listata meitä jotenkin,et vois seurata tilanteita tai et yleensä ketä meitä on...vai miltä kuulostaa?
Mulla kävi tuo listaus kanssa mielessä, kun itse ainakin olen vähän "pihalla" siitä missä muut menevät.. :ashamed: Kuka tekee? Pinon aloittaja kenties? :)
 
Repa: En halua mitään turhia toiveita herätellä, mutta esikoista odottaessani minulla tuli yhdet kuukautiset heti plussauksen jälkeen. Ne oli paljon niukemmat kuin normaalisti, mutta ihan kirkasta vuotoa oli. Olinkin ihan varma, että sain keskenmenon, mutta ihan ajallaan tuo pikku neiti sitten syntyi... Että joskus näinkin. =)
Mutta kyllä siinä on perää tuossa sinun ajatuksesa... Minullahan hieman samanlainen olo oman keskenmenon suhteen, kun minulla ollut 4 päivää ennen varsinaisten kuukautisten alkua tuota tuhruvuotoa... Sitä automaattisesti ajattelee, että nuo limakalvot on varmaan heikot... :(
Voi kun sitä voisin tietää kaikki nämä naisen kehon salaisuudet tämän raskautumisen suhteen... Onneksi täällä saa näitä ajatuksia vaihtaa niin ei tarvi niitä yksin murehtia =)
 
Repa 27v. .........haaveissa esikoinen................KM 02/07
Minky 23v. .............haaveissa esikoinen................KM 09/06
Tuutikki .............haaveissa esikoinen.................KM 02/07
Malttamaton 26v. ....haaveissa esikoinen............... KM 08/06
Vinja 28v. .............haaveissa kakkonen................KM 02/06, 02/07
Viuhtis .................haaveissa esikoinen.................KM 12/06
Nasu .....................haaveissa esikoinen.............KM 11/02, 11/05, 12/06
Jonttu ..................haaveissa esikoinen.................KM 01/07
Nasuliini .................haaveissa .................KM syksy/06, 02/07
Miikkis 25v. ............haaveissa esikoinen.................KM 03/07
Viia .......................haaveissa esikoinen................ KM ?
Merika ....................haaveissa kakkonen............... KM ?/07
Anni ....................haaveissa esikoinen.................KM ?/06
Riikkuli ..................haaveissa kakkonen................KM 03/07
Epskeps ................ haaveissa kakkonen................ KM 12/06
Pulttibois ................haaveissa ? ................. KM 02/07
Ellen .....................haaveissa esikoinen................. KM 01/07
Luhtalemmikki.................................Esikoinen enkeliksi 12/06


Plussanneet :heart: :

Pippuri84
<br><br>
 
Tossa ois nyt tollanen pohja...siihen vois lisätä kiertopäivätkin,mikäli saa kannatusta...
Yritin hätäpäissäni poimia noita tietoja tuolta alusta,mut älkee suuttuko jos oon laittanu jotain väärin tai jättäny laittamatta :p
Pistäkää tulemaan puuttuvat faktat, niin lisätään ne sitten tohon kanssa...
Pulttiboissista en ollu varma haluaako listalle, vai onko vielä "jäähyllä",otetaan pois,jos ei halua :)

Tota saa sitten ihan vapaasti muokata yms.tai vaikka pistää tyystin uusiksi,jos ei miellytä :D <br><br>
 
Haaveissa esikoinen

Repa 27v...KM 02/07
Minky 23v...KM 09/06
Tuutikki ...KM 02/07
Malttamaton 26v ...KM 08/06
Viuhtis ...KM 12/06
Nasu ...KM 11/02, 11/05, 12/06
Jonttu ...KM 01/07
Miikkis 25v ...KM 03/07
Viia ...KM ?
Anni ...KM ?/06
Ellen ...KM 01/07
Luhtalemmikki ...Esikoinen enkeliksi 12/06

Nasuliini ...KM syksy/06, 02/07
Pulttibois ...KM 02/07


Haaveissa kakkonen

Vinja 28v ...KM 02/06, 02/07
Merika ...KM ?/07
Riikkuli ...KM 03/07
Epskeps ...KM 12/06, TM 03/07


Plussanneet :heart:

Pippuri84

<br><br>
 
Hienoa tuo "listaus", olen kanssa samaa mieltä että siitä on niin kiva ja helppo pitää silmällä tilanteita, musta olis kiva myös seurata kp:tä. Mitä mieltä muut olette? Ja koska oon niin utelias niin ois kiva tietää että mistä päin myös :whistle:

Vinja:
Mie sain sairaskertomuksen sen perusteella että kävin UÄ:ssä km jälkeen, jossa kohtu todettiin tyhjäksi. Muuten en varmasti olisi saanut.

Omasta navasta sen verran, että että... Tänään kp 23 (oon niin huonomuistinen :ashamed: ) pientä kipuilua oikealla, jälleen.. Vuoto rajoittui sitten muutamaan viiruun ja yhteen päivään. Kovasti odotellaan menkkoja tai itseassa ei odotella mutta odotellaan kuitenkin. Että tuli taas hankalasti selitettyä :LOL:
 
Heips :wave: Mä vähän muokkailin tuota listaa.. toivottavasti et Repa pahastunut.. :ashamed: :) Kiertopäivät tuonne tietty vois kans laittaa. Itselläni ei vaan ole harmainta aavistustakaan vielä siitä missä menen sen suhteen, kun tässä vasta ekoja menkkoja ootellaan.. :/ Mut mä voin kyllä muiden kiertopäiviä sinne laitella kunhan niitä vain ilmoittelette =)
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Täytyy masentuneenakin tulla kirjoittamaan tänne..

Sellainen lisäjuttu omiin tietoihin listassa, että kolmannesta haaveilen :) Ja eka keskenmeno oli syyskuussa 06.

Mulla on ollut erittäin rankka viikonloppu. Olen huomannut keskenmenon jälkeen muutoksen suhteessani, ja huomasin tahallani ärsyttäväni miestäni koko ajan, haastavani oikein riitaakin. Mokattua tuli viikonloppuna muutenkin, joten saa nähdä miten vauvahaaveiden kanssa käy :'(

Mutta olosta puheen ollen, kyllä on ollut paha olo tässä muutaman päivän, ruokahaluttomuutta ja kahvi ei maita silleen kun yleensä :x Mutta sitä nyt on ollut jo keskenmenosta asti, erikoisia tuntemuksia ja haluttomuutta joka asiaan, tuntuu kun olisin pahasti masentunut.

Mutta nyt ei enempää juttua irtoa, olo kun ei ole mikään maailman parhain.

Kaikille uusille tervetuloa mukaan ja oikein paljon onnea yritykseen :heart: <br><br>
 

Haaveissa esikoinen

Repa 27v...KM 02/07.....KP 3/29-31
Minky 23v...KM 09/06
Tuutikki ...KM 02/07
Malttamaton 26v ...KM 08/06
Viuhtis ...KM 12/06
Nasu ...KM 11/02, 11/05, 12/06
Jonttu ...KM 01/07
Miikkis 25v ...KM 03/07....KP 23/?
Viia ...KM ?
Anni ...KM ?/06
Ellen ...KM 01/07

Pulttibois ...KM 02/07


Haaveissa kakkonen

Vinja 28v ...KM 02/06, 02/07
Merika ...KM ?/07
Riikkuli ...KM 03/07
Epskeps ...KM 12/06, TM 03/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ...Toinen lapsi enkeliksi 12/06


Plussanneet
Pippuri84
[/b]<br><br>
 
Jaahas,ei tu mitään...
Piti laittaa koko lista lihavoituna,mut taas onnistuin kämmäämään,enkä enää jaksa korjata... oon ihan noviisi tossa puuhassa,joku fiksumpi vois hoitaa ton puolen :kieh:Eli en todellakaan pahastu kun mun tekeleitä "korjataan"...

Luhtalemmikki,onko noin ok,että kolmas haaveissa?

Tänne ei kummia,nää hyvin niukat menkat vielä toistaseks läsnä. Tylsää aikaa kierrosta tämä....
Kohta lenkkeilemään ja sitten ukon kanssa Vuokraamaan joku dvd,huomenna vapaa, aivan HUIPPUA...

Muoks. ei näemmä hymiötkään toimi...
Nasuliinille piti lähettää täältä positiivista enegiaa!!!! Eiköhän se siitä taas lähe rullamaan:)

<br><br>
 
Tiistai 20.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v.............KM 02/07...............KP 3/29-31
Minky 23v............KM 09/06
Tuutikki ...............KM 02/07
Malttamaton 26v ..KM 08/06
Viuhtis 26v...........KM 12/06...............KP 23/31
Nasu ...................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 24/30
Jonttu .................KM 01/07
Miikkis 25v .........KM 03/07................KP 23/?
Viia ....................KM 11/06
Anni ...................KM 09/06
Ellen ..................KM 01/07
Vieras.................KM?.......................KP 52/28
Pulttibois .............KM 02/07


Haaveissa kakkonen

Vinja 28v ..........KM 02/06, 02/07
Merika ..............KM ?/07
Riikkuli .............KM 03/07
Epskeps ............KM 12/06, TM 03/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...........KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ...Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP 21/26-28

Plussanneet :heart:

Pippuri84

<br><br>
 
No joo,kun pelleilin sen kanssa tossa,niin jäi sitte semmonen sinne :D Miksköhän en noita hymiöitä saanu toimimaan...ainakaan äsken...
Vika todennäkösesti käyttäjässä...pitkä koulupäivä takana,lyö ihan tyhjää... :p
 
Voi vitsi, olittepa viitseliäitä, kun tollasen listan kasasitte! Hieno homma! :)

Mun kohdalle vois lisätä (ite en vielä ala listaa sorkkimaan, ehkä myöhemmin...) 26v, kp tänään 23/31. Eli nyt täytyy vaan odotella oireita tai oireettomuutta ja tätiä. Tai siis ei tätiä...

Koko ajan kuvittelen tuntevani jotain nipistelyjä sun muuta asiaan kuuluvaa tuolla alavatsalla, mutta saas nähdä onko kaikki vaan mielikuvituksen tuotetta! :kieh:

Jaa niin, ehdottiko joku, että listaan laitetaan myös se, että mistä ollaan kotoisin? Jos asia saa kannatusta, niin listaan saa laittaa, että mä olen Tampereelta.

Näin täällä tällä kertaa :wave:
 
Heippa, huomasin tuosta listasta että mun km ei ollut siellä, se oli 09/06 eli jos joku päivittää listaa sen voi sinne laittaa.
Täällä mieli vähän mustana kun yleensä menkat erittäin ajoissa (joskin viime kierrolla alkoi jo 5 pv ennen kuin piti) mutta nyt 28/28 eikä merkkiäkään... Ollut aika vaikea kierto, kun on ollut kaikenlaista kummallista tuntemusta => hirveää turvotusta, vilutti hirveästi tuossa viikko sitten monta päivää jne... joten tietty ajattelin että olis tärpännyt. Eilen sitten menin ostamaan jonkin tosi herkän raskaustestin että josko se olis jo näyttänyt mutta negaahan se näytti. :\| Vois ne menkat alkaa, etten ala kuvitella taas turhia... Onko kukaan muu tehnyt testiä ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa, saanut negan mutta plussannut myöhemmin?? Vai onko tää aika epätoivoista??
 
Mut vois kans lisätä listoille. Ekasta haaveillaa ja km oli 11/06.

Enpä saanut minäkään mitään sairaskertomusta tai muutakaan lappu johtuen ihan siitä ettei minua suostuttu ottamaan minnekkään vastaan. Neuvolaan kun ensihädässä soitn sanoivat ettei mitään voi tehdä ja että pitää vain kotona odottaa ja tehdä kotitesti ennen kuin tulen vastaanotolle (minulla siis oli jo aiemmin varattu aika neuvolaan). Paikan päälläkään ei sitten mitään testejä tehty vaan taas käskettiin odottamaan. Tuntui kamalalta kun terveydenhoitaja varasi vain uutta aikaa sekä hänelle että ensimmäiseen ultraan vaikka kuinka yritin sanoa että tarvin nyt muuta. Älytöntä käskeä vain odotta rauhassa ku toisella on hätä. Menin sitten itse yksiyiselle ultraan josta sain todistuksen että kohtu on tyhjä ja kaikki kunnossa.
 
Repa: Kiitti, että korjasit. Joo, kolmas ois haaveissa...jospa hänet joskus saisimme...kotiin asti.

Nyt on menossa eka yrityskierto ja kp 21/26-28. Tsemppiä kaikille täällä ja valoisaa mieltä. Kevät tulee ja ehkäpä sen mukana tulee "uutta elämää" myös meidän kaikkien elämään :wave:
 
Noista sairauskertomuksista..
Mulle on tullu joka kerta postissa sellanen kotiin ku oon joutunu ton keskenmenon takia sairaalassa käymään..
(synnytys,kohtutulehdus,jälkitarkastus) kohta on aika jatkotutkimukseen,munasarjasta löyty jotain ylimäärästä.. km oli rv 20+.
Muutenkin oli ihan loistavaa hoitoa ja kaikki meni olosuhteisiin nähden kunnialla läpi. Olin siis Taysissa. Ikävä on enkelipoikaa,näen pikkuisen tässä sylissäni niinkuin tapahtumasta olis vasta hetki.
 
Anni: omasta kokemuksesta voin sanoa, että on mahdollista, että + näkyy vasta myöhemmin. Kun plussasin, niin kaikkein herkimmällä testillä tuli tuskin havaittava plussa vasta päivä pari sen jälkeen kun menkat ois pitänyt alkaa. Toivottavasti teillä ois tärpännyt!
 
äääähhh olen siis tuo vieras tuolla aiemmin jolla oli km ja nyt kiertopäiviä jotain 52/28tms..
tein tänään testin, nega. kaikki oireet on edelleen, oksettaa jatkuvasti jne..vähän masentaa tuo nega ja varasin ajan gynelle että saa nyt tietää minne menkat on jäänyt ja mistä nää kaikki johtuu=/
pitäis vissiin nikki keksiä kyllä:)
 
Viuhtis ja epskeps taidetiin odotella yhtäaikaa Heinämassuissa??olin silloin nimimerkillä vauveliini :wave: "mukava" kun "tuttujakin" täällä.Mäkin olen tuntevinani kipua ja painetta alamahalla ja limaakin on reippaasti tullut liekö ovis tai sitten raskaus on alkanut..mulla nyt kp jotain 24/30 jännityksellä odotan että mitä tapahtuu :x onko teillä muilla ollut tota paineen tunnetta ja jomotusta?lähipäivinä selviää =)
 
pulttis pikana
tuo lista oli muuten kiva mutta :whistle:
meillä haaveillaan kolmannesta, 2 rakasta poikaa löytyy jo ja se kolmas meni kesken siis :whistle:

joten jos joku voisi korjailla..
mukana olen kyllä, vähän taukoa vaan koittanut pitää ja työkiireitä ollut =)
palaan pian taas enemmän kuvioihin.
torstaina jälkitarkastus ja menkoista ei tietoakaan. tänään tasan kk siitä kun sain tietää miten oli raskauden käynyt :ashamed:

oikein ihana viikon jatkoa kaikille, kaikista huolimatta.. :heart: :wave:
 

Yhteistyössä