niin ja lisätäkseni tuohon. olen 25v ja helsingistä jos sitä tietoa tarvitseeAlkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 22:18 pulttis pikana kirjoitti:tuo lista oli muuten kiva mutta
meillä haaveillaan kolmannesta, 2 rakasta poikaa löytyy jo ja se kolmas meni kesken siis
joten jos joku voisi korjailla..
mukana olen kyllä, vähän taukoa vaan koittanut pitää ja työkiireitä ollut =)
palaan pian taas enemmän kuvioihin.
torstaina jälkitarkastus ja menkoista ei tietoakaan. tänään tasan kk siitä kun sain tietää miten oli raskauden käynyt :ashamed:
oikein ihana viikon jatkoa kaikille, kaikista huolimatta.. :heart: :wave:
oi vitsit, onnea myös sinne.Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 17:11 Vinja kirjoitti:pulttibois: Mä ainakin juhlin sun kanssa, ja oikein mielelläni, meinaan mulla myös alkoi menkat tänään!!! Ja juu, kerrankin olen siitä ilonen!!!
Mulla olis kyllä laskettuaika ollut heinäkuussa, mutta mielestäni en vielä ollut kirjoitellut mitään Heinämassuihin. Voi tietenkin olla, että muistan täysin väärin, ja olen sittenkin käynyt sinne jorisemassa vaikka mitä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 21:31 nasu kirjoitti:Viuhtis ja epskeps taidetiin odotella yhtäaikaa Heinämassuissa??olin silloin nimimerkillä vauveliini :wave: "mukava" kun "tuttujakin" täällä.
Heippa vaan nasu alias vauveliini :wave: Hämärä muistikuva sinusta sieltä palstalta on. Siellä tuli niin vähän aikaa oltua ettei juurikaan nimimerkit ole mieleen painuneet.. :ashamed: Eli heinämassuissa sitä itsekin hetken olin. Nyt en edes lokamassuihin mennyt mukaan.. Koko ajan kun oli sellainen olo ettei sinne asti päästä ja niinhän siinä sitten kävi kun raskaus olikin tuulimuna :'( Mutta toivossa yritetään elellä :saint: Kovasti tärppionnea sulle nasu kuten myös kaikille muillekin!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 21:31 nasu kirjoitti:Viuhtis ja epskeps taidetiin odotella yhtäaikaa Heinämassuissa??olin silloin nimimerkillä vauveliini :wave: "mukava" kun "tuttujakin" täällä.
mä en osaa auttaa kun sekavien menkkojen kanssa painiskelen km:n jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 22:53 Anni kirjoitti:No nyt sitten tein testin uudelleen torstai-aamuna ja plussaa näytti!! =) Otetaan miehen kanssa erittäin rauhallisesti tämä uutinen koska tänä aamuna tuli muutama tippa jotain ruskeaa vuotoa ja nyt illalla uudelleen - ihan sama meininki kun viimeksikin, ja sehän ei hyvin loppunut!
Nyt tosin on jotenkin rauhallisempi mieli kun lääkäri sanoi viimeksi ettei sillä vuodolla ollut yhteyttä keskenmenoon... että mulla on erittäin herkkä ja helposti vuotava kohdunsuu/limakalvo. En tiedä, olishan se rauhoittavampaa kun ei olisi tuollaisia vuotoja heti alkuun - voisi rauhassa iloita! Toivon vaan kovasti että tällä kertaa kaikki menee hyvin, en usko että jaksaisin toista km peräkkäin. :\| Ootteko joku kuullut vastaavaa, siis että olis jotain pikkuvuotoja raskauden alussa? Ja jos, niin mistä sen sitten tietää mikä on normaalia ja kauanko se voi kestää että se on vielä normaalia??
Sekava olo on... toisaalta hirmu iloinen olo mutta paine tuntuu niskassa ja pelottaa...