km:n jälkeen kuumeilevat...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 22:18 pulttis pikana kirjoitti:
tuo lista oli muuten kiva mutta :whistle:
meillä haaveillaan kolmannesta, 2 rakasta poikaa löytyy jo ja se kolmas meni kesken siis :whistle:

joten jos joku voisi korjailla..
mukana olen kyllä, vähän taukoa vaan koittanut pitää ja työkiireitä ollut =)
palaan pian taas enemmän kuvioihin.
torstaina jälkitarkastus ja menkoista ei tietoakaan. tänään tasan kk siitä kun sain tietää miten oli raskauden käynyt :ashamed:

oikein ihana viikon jatkoa kaikille, kaikista huolimatta.. :heart: :wave:
niin ja lisätäkseni tuohon. olen 25v ja helsingistä :D jos sitä tietoa tarvitsee ;)

Keskiviikko 21.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v.............KM 02/07...............KP 4/29-31.....KOTKA
Minky 23v............KM 09/06
Tuutikki ...............KM 02/07
Malttamaton 26v ..KM 08/06
Viuhtis 26v...........KM 12/06...............KP 24/31...TRE
Nasu ...................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 25/30
Jonttu .................KM 01/07
Miikkis 25v .........KM 03/07................KP 23/?
Viia ....................KM 11/06
Anni ...................KM 09/06................KP 29/28
Ellen ..................KM 01/07
Vieras.................KM?.......................KP 53/28

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v ..........KM 02/06, 02/07
Merika ..............KM ?/07
Riikkuli .............KM 03/07
Epskeps ............KM 12/06, TM 03/07
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.........KP 12/?

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...........KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ...Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP 22/26-28
Pulttibois 25v. .............KM 03/07....KP?......HKI

Plussanneet :heart:

Pippuri84

No niin siinä ois taas,toivotaan että oikein B)
Laitoin nyt noi kaupungit, saatto olla että tuolla aikasemminkin joku sano mistä oli kotosin,mutta jos viittii laitella uudestaan niin ei tavitte tiirata näiden huonojen silmien kanssa :D
Täällä ei kummempia,kohta pitäs salille väääntäytyä..

Fiilikset on tällähetkellä ihan hyvät ja usko uudesta tärpistä korkealla... Tuntuu vaan että tää asia on nyt kaikki mitä sitä osaa ajatella... tarkotan että tuntuu et paljo muulla ei oo merkitystä,kun et sais sen oman lapsen. Täytys yrittää jättää enempi taka-alalle tota ajatusta,mut eihän se niin vaan onnistu :ashamed:

Nooh,tämmöstä tälläkertaa...

tänään saatte yhdessä mun kanssa juhlia- toivottvasti :D

MUN MENKAT ALKOI JUURI TUNTI SITTEN :wave: :whistle: :wave:

ihan hillitön fiilis, tämä tietää sitä että sitten alkaa ahkera yritys kun nää loppuu :p :D

täytyy myöntää että ensimmäistä kertaa nautin näistä menkoista, jotka muuten alkoivat TASAN kk siitä kun lääkkeellisessä olin. :eek:
eli edelleen tarkkana mun elimistö on- niin kuin aina ollut :whistle: :)

että usko tai en edes tiedä kehtaanko :LOL:
katsoin jo raskauslaskurista että 4.4 saisi vauva alkunsa ja syntyisi 26.12 jos menkkojen jälkeen heti nappaa nyt :D :heart:
joten ei kun 1.4-7.4 välisen ajan, viikon yhtä paneskelua vaan :LOL:

*mihinköhän lapset laittaisi hoitoon* :whistle:
no ei vaines ;)

Pulttibois: Onneksi olkoon menkkojen johdosta...

Olisin vähän kaivannu vastausta yhteen kysymykseen, jos jollain on tietoa... Kummastakohan alan laskemaan kiertopäiväni keskenmenon jälkeen??? Siitä ruskeasta vuodosta vai siitä kun vuoto muuttui veriseksi? Tämä nyt kovasti mieltäni askarruttaa, kun mulla on nyt pari päivää ollut ihme menkkajomotusta vatsassa ja nyt tulee sitä kuuluisaa limaa., jota en ole hirmuisesti aikaisemmin huomannut.. Mietin vain, ett mahtaako ovis olla nyt sit tämmöinen, kun ei aikaisemmin ole ollut mitään ovisoireita. Mulla on nyt oman (lasken ruskeasta vuodosta) laskurin mukaan menossa kp 22/30... Eli aika myöhään toi ovis nyt sit taitaa olla, jos on sitä... Jos jollain joku visio, niin saa kertoa mielellään, kiitos! :)

Repa: Toi lista oli tosi hyvä. Mä en oikein voi laittaa kiertopäiviäni, kun en nyt niistä ole varma... =)

Anni: Ai, niin mun piti laittaa sulle viestiä tosta raskaustestistä kanssa... Eli esikoista odottaessa testasin kolme päivää ennen menkkojen alkua ja negaa näytti, kaksi päivää myöhemmin selvä plussa. =)
plussatuulia sulle täältä puhaltelen puhhh.... =)
Kannattaa varmaan testata parin päivän päästä uudelleen, jos tätöstä ei ala kuulumaan... Toivotaan parasta... =)

pulttibois: Mä ainakin juhlin sun kanssa, ja oikein mielelläni, meinaan mulla myös alkoi menkat tänään!!! :D :D Ja juu, kerrankin olen siitä ilonen!!!

Eli täällä siis vihdoinkin kp1/27-33. Mutta mitään toiveita ei siis uuden raskautumisen suhteen ole, tässä asiassa olen erittäin pessimistinen. Että katotaan sitte vuoden päästä :headwall:

Onnittelut tädistä Pulttibois ja Vinja :) :flower:

Saa nähdä milloin täti tänne kurvaa.. Harvoinpa sitä näin kovin ODOTTAA :kieh: Lääkkeellisestä on nyt 20 päivää ja viikonloppuna oli kyllä sellaiset fiilikset että tais ovis olla.. ;) ? :whistle: Et jos se täti tulee tuossa reilun viikon päästä niin sitä se tais olla sitten. Mut tässä joutuu kuitenkin ne toisetkin menkat oottamaan, "lääkärin määräyksestä" :/ Jospa tuo kroppa ois sitten priimakunnossa ja valmiina uuteen raskauteen. =) Aika näyttää..

Riikkuli, kyllä mä olen ainakin laskenut siitä tuhruvuodosta kierron alkaneeksi.<br><br>

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 17:11 Vinja kirjoitti:
pulttibois: Mä ainakin juhlin sun kanssa, ja oikein mielelläni, meinaan mulla myös alkoi menkat tänään!!! :D :D Ja juu, kerrankin olen siitä ilonen!!!
oi vitsit, onnea myös sinne.
kerrankin rättejä saa juhlia :LOL:

jospa sama laskettukin saataisiin :whistle: ;)
mä ainakin elättelen toiveita kovasti pienestä joululahjasta :xmas: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 21:31 nasu kirjoitti:
Viuhtis ja epskeps taidetiin odotella yhtäaikaa Heinämassuissa??olin silloin nimimerkillä vauveliini :wave: "mukava" kun "tuttujakin" täällä.
Mulla olis kyllä laskettuaika ollut heinäkuussa, mutta mielestäni en vielä ollut kirjoitellut mitään Heinämassuihin. Voi tietenkin olla, että muistan täysin väärin, ja olen sittenkin käynyt sinne jorisemassa vaikka mitä... :ashamed:

mun rättipäivät lopahtikin eiliseen iltaan.
eli :eek: olo vähän.
vieläkään ei sen jälkeen ole tippaakaan verta tullut joten menkkoja edelleen odotellan \|O

tiedä sitten mikä häiriö se parin tunnin menkat olivat-- :kieh: :LOL:

ihan hullua :headwall:

Torstai 22.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v.............KM 02/07...............KP 5/29-31.....KOTKA
Minky 23v............KM 09/06
Tuutikki ...............KM 02/07
Malttamaton 26v ..KM 08/06
Viuhtis 26v...........KM 12/06...............KP 25/31...TRE
Nasu ...................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 26/30
Jonttu .................KM 01/07
Miikkis 25v .........KM 03/07................KP 24/?
Viia ....................KM 11/06
Anni ...................KM 09/06................KP 30/28
Ellen ..................KM 01/07
Vieras.................KM?.......................KP 54/28

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v ..........KM 02/06, 02/07......KP 1/27-33
Merika ..............KM ?/07
Riikkuli .............KM 03/07
Epskeps ............KM 12/06, TM 03/07
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.........KP 13/?

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...........KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ...Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP 23/26-28
Pulttibois 25v. .............KM 03/07....KP?......HKI

Pippuri84

<br><br>

Onnea vaan tädin johdosta niille keillä se tuli kylään...
Ehkä ne pulttiksellakin siitä vielä kunnolla alkaa... Ei nää meikänkään ihan normaalit oo ollu,mut kai tuo menee sen km:n piikkiin ja ens kerralla sitte ei tarvi tullakaan :D

Tänää oli outo tilanne kun vanha työkamu kävi töissä kääntymässä ja kertoi sen pienestä pojasta juttuja. Se oli silloin aikoinaan ihan alussa raskaana kun viimeks sen näin. Vähän ajan päästä kun se lähti, tunsin oloni yhtäkkiä tosi surkeeks, aloin taas kelaamaan,et jos ei ois käyny miten kävi,niin oisin jo aika varmoilla vesillä :\| siis viikkoja ois jo turvallisesti... noh,tällästä tää sitte aina välillä on :/

Aika menee nopiaan...huomenna jo perjantai ja nää "menkatkin" pikkuhiljaa purkissa,eli kohta alkaa taas yritys :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 21:31 nasu kirjoitti:
Viuhtis ja epskeps taidetiin odotella yhtäaikaa Heinämassuissa??olin silloin nimimerkillä vauveliini :wave: "mukava" kun "tuttujakin" täällä.
Heippa vaan nasu alias vauveliini :wave: Hämärä muistikuva sinusta sieltä palstalta on. Siellä tuli niin vähän aikaa oltua ettei juurikaan nimimerkit ole mieleen painuneet.. :ashamed: Eli heinämassuissa sitä itsekin hetken olin. Nyt en edes lokamassuihin mennyt mukaan.. Koko ajan kun oli sellainen olo ettei sinne asti päästä ja niinhän siinä sitten kävi kun raskaus olikin tuulimuna :'( Mutta toivossa yritetään elellä :saint: Kovasti tärppionnea sulle nasu kuten myös kaikille muillekin!! :) :heart:

*muoks* ja anteeksi kun taas *muoksmuoks* tuota listaa.. :ashamed: :D <br><br>

Perjantai 23.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 6/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 26/31
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 27/30
Jonttu ....................KM 01/07
Miikkis 25v .............KM 03/07...........................KP 25/?
Viia .......................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP 31/28
Ellen .......................KM 01/07
Vieras......................KM?..................................KP 55/28

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 2/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 21/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 14/?

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 24/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP?

Pippuri84

<br><br>

Heissan :wave:

Tosi kiva seurata tuota listaa ;) Mulle vois päivittää että kp:t 30-35 välillä yleensä, (mutta liikkunut 27-42 välillä) epäsäännöllinen kierto :\| Ja Lahdesta ollaan.
Kierrosta puheen ollen, niin kyllä km on laittanut ihan sekaisin koko jutun. Tänään kp 25 ;) ja limat tuli taas... siis ne oli tuossa kp 14-19 välillä lisääntyen jä vähentyen ja kivut osuivat myös sinne. No tänään taas tuli kirkasta limaa, ei niinku mitään järkeä! Mitään hajuakaan että milloin menkat alkaisi ei ole!! Kohdunnipukka edelleen alhaalla, joten ei kait lähiaikoina :whistle:

Mies näki toissayönä unta meidän vauvasta. Oli kait yöaika ja meistä toinen heräsi vuorollaan syöttämään ja hoitamaan, näki että hän itse kanteli sitä pitkin kämppää, kertoi että näki myös vauvan kasvonpiirteet selkeästi, niinkuin valokuvaa olisi katsonut. Karmaisevaa :eek: En usko että mistään enneunesta olisi kysymys...

Kovasti kuumeillaan jouluvauvasta, mutta taitaapi jäädä haaveex. Oviksen ajankohdasta ei sitten loppujen lopuksi mitään tietoa ja mitään oireita ei myöskään ole ilmaantunut... :'(

PulttiBois, ihan kuin sun menkoilla olis vähän käynnistysongelmia! Toivottavasti tää viimeisin kerta nyt on ihan oikea alku, ettei sun tarvis ikuisuutta arvuutella niitten kanssa.

Jostain syystä mulla on nyt tosi luottavainen olo tän kierron suhteen. Eli siis tuntuu siltä, että plussa tulee! Yritän kuitenkin parhaani mukaan olla ajattelematta niin, koska en haluaisi pudota niin kovin korkealta, kun täti tulee. Mutta minkäs tässä taas mahtaa... Yleensä mulla ei ole tällaista TUNNETTA. Outoa... :ashamed:

Huoh, vielä pitäisi tovi jaksaa... \|O

Heips!

Pulttibois:Hormonit varmaan temppuilee,kyllä ne siitä lähtee :D

Viuhtis: Toivotan että fiilarit pitää paikkansa :heart:

Tääl ei kummempia,huomenna töitä ja miehen keikkaa pitäs mennä kattomaan...joten en taida keretä koneelle pariin päivään...
Viimeistään viikon alussa sitten kuulumisia taas päivittelen =)

Hyvää viikonloppua ja olkaapa ihmisiks :LOL:
Plussatuulia!!!!!<br><br>

joo ei tästä tule mitään- toivo taitaa mennä ellei ole mennyt jo :LOL:

ke siis vuosin pari tuntia, torstai oli ilman vuotoa, tänään perjantaina vuosin n. 4h ja nyt ei taas illalla mitään. :eek:
taitaa huominen olla taas välipäivä ja sunnuntaina tulla muutama tunti jotain.. :ashamed:

mua ei enään naurata, itkettää lähinnä jo.. :snotty:

onko nää nyt sit mun menkat vai ei????? :eek:
joita piti odottaa lääkärin toimesta.. \|O

*mä pidän että on* :LOL: :kieh:

No nyt sitten tein testin uudelleen torstai-aamuna ja plussaa näytti!! =) Otetaan miehen kanssa erittäin rauhallisesti tämä uutinen koska tänä aamuna tuli muutama tippa jotain ruskeaa vuotoa ja nyt illalla uudelleen - ihan sama meininki kun viimeksikin, ja sehän ei hyvin loppunut!
Nyt tosin on jotenkin rauhallisempi mieli kun lääkäri sanoi viimeksi ettei sillä vuodolla ollut yhteyttä keskenmenoon... että mulla on erittäin herkkä ja helposti vuotava kohdunsuu/limakalvo. En tiedä, olishan se rauhoittavampaa kun ei olisi tuollaisia vuotoja heti alkuun - voisi rauhassa iloita! Toivon vaan kovasti että tällä kertaa kaikki menee hyvin, en usko että jaksaisin toista km peräkkäin. :\| Ootteko joku kuullut vastaavaa, siis että olis jotain pikkuvuotoja raskauden alussa? Ja jos, niin mistä sen sitten tietää mikä on normaalia ja kauanko se voi kestää että se on vielä normaalia??
Sekava olo on... toisaalta hirmu iloinen olo mutta paine tuntuu niskassa ja pelottaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 22:53 Anni kirjoitti:
No nyt sitten tein testin uudelleen torstai-aamuna ja plussaa näytti!! =) Otetaan miehen kanssa erittäin rauhallisesti tämä uutinen koska tänä aamuna tuli muutama tippa jotain ruskeaa vuotoa ja nyt illalla uudelleen - ihan sama meininki kun viimeksikin, ja sehän ei hyvin loppunut!
Nyt tosin on jotenkin rauhallisempi mieli kun lääkäri sanoi viimeksi ettei sillä vuodolla ollut yhteyttä keskenmenoon... että mulla on erittäin herkkä ja helposti vuotava kohdunsuu/limakalvo. En tiedä, olishan se rauhoittavampaa kun ei olisi tuollaisia vuotoja heti alkuun - voisi rauhassa iloita! Toivon vaan kovasti että tällä kertaa kaikki menee hyvin, en usko että jaksaisin toista km peräkkäin. :\| Ootteko joku kuullut vastaavaa, siis että olis jotain pikkuvuotoja raskauden alussa? Ja jos, niin mistä sen sitten tietää mikä on normaalia ja kauanko se voi kestää että se on vielä normaalia??
Sekava olo on... toisaalta hirmu iloinen olo mutta paine tuntuu niskassa ja pelottaa...
mä en osaa auttaa kun sekavien menkkojen kanssa painiskelen km:n jälkeen.
mutta AIVAN HIRMUISESTI onnea plussasta sinulle ja miehelle :D :flower: :heart:
ihan huippu uutinen tosiaan :hug:
ja toivon todella että ei ole mitään vakavaa vuotoa vaan kuuluisi asiaan!!! :heart:

Yhteistyössä