Helmikuun lapsettomuushoidot

Hirmuisesti onnea Sanna78, ihanaa että edes joku plussaa tässä meidän pinossa! Näitä tuulia olisi toivonut meille ihan kaikille!

Ja lohdutushalit teille muillekin neganneille..
Tänään on ollut jo hieman helpompi päivä, vaikka itkuakin on tänäänkin riittänyt.
Täällä myös pyörii päässä kysymykset miksi juuri meillä on ongelmia lasten saannissa? Miksi tän elämän pitää mennä kaikkein vaikeimman kautta, mulle on nimittäin viime vuosien aikana tullut niin paljon vastoinkäymisiä, että rehellisesti sanottuna en tiedä kauanko jaksan. Jännä muuten, miten teidän pinolaisten raskauksista pystyy heti iloitsemaan, mutta muuten vauvauutisten kuuleminen ottaa koville.
Tänään sain taas tietää että yksi tuttuni odottaa vauvaa, eipähän näitä uutisia olekaan nyt kun lähi-/tuttavapiirissä noin kymmenellä. ja kaikki kertoneet tämän hoitorumban aikana. Koville ottaa.. Nuo uutiset aina masentaa hetkeksi (mutta kun saan käsitellä asian yksinäni pystyn iloitsemaan heidän raskauksistaan) ja tuntuu pahalta. Ja pahaa oloa lisää myös nämä omat ajatukset, eihän heidän raskautensa ole multa mitenkään pois, enkä voi tietää mitä he ovat joutuneet kokemaan onnistuakseen, mutta silti se satuttaa

tulipa sekavaa tekstiä..

~himppu
 
Vauvahaaveinen
Onnea, Sanna, plussasta! IHANAAAAAAAAAA, tervetuloa uusi elämä!

:flower: :flower: :flower: Kyllä sen sinulle, jos kenelle suo... Ja toki kaikille tässä pinossa!

Terveisin,
myös tästä kierrosta (clomi-avustuksella) plussannut Vauvahaaveinen
 
Sannalle paljon onnea ja yritä ottaa rennosti! Jos tähän saakka odotit testituoksia, niin nyt varmaan alat odotella jokaista päivää ja mitä uutta se tuo tullessaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Helinäkeiju, Olen pahoillani! Toivottavasti jaksat ajatella, että se oli vasta eka IVF, joten vielä ei ole peli pelattu. Ehkä nähdään taas Felisitaksella...


Joku tuossa kirjoitti, että on koukussa tähän palstaan ja voi samalla iloita muiden onnistumisesta, jos itse on pettýnyt. Minä olen jännittänyt erityisesti Helinäkeijun tuloksia ja siinä samalla muidenkin, joten koukussa ollaan täälläkin! Hyvä tiedostaa myös se, että ei ole yksin näiden ongelmien kanssa vaan että meitä on täällä hirveän paljon ja voimme jakaa näitä murheita ja iloja toistemma kanssa. Kiitos siitä kaikille!
 
KooVee:ei tässä osaa vielä oikein ajatella mitään. sen verran kuitenkin, että lähdemme rumbaan uudelleen heti kun koen jaksavani. ja uskoisin, että aika pian. että sitten taas ehkä felicitaksessa nähdään.

eilen puhkusin sellaista kiukkua, että uhosin laittavani kämpän klaariin. mutta enpä nyt tiedä, teksisi mieli mutta vaikea saada itsensä tästä koneen äärestä pois.
mulla olisi ainakin yksi makuuhuone kokonaan selvittävänä. se toimii tällä hetkellä vain varastona meidän kirjalaatikoille ja vaatesäkeille ja ylimääräselle rojulle. me ollaan muutettu vähän aikaa sitten ja se huone on vielä kokonaan remppaamatta, mutta kun sinne ei mahdu edes pyörähtämään jos sitä ei ensin tyhjennä.
 
Seurailen tässä vielä taustalta tämän pinon kuulumisia...

Ihania uutisia Sanna! Onnea ja :hug: !!!

Omaa napaa: Odotellaan kuukautisia kuun lopussa että saa ruveta bongaamaan ovista ja päästään toivottavasti PAS:iin.

Onneksi kevätaurinko paistaa ja tuo energiaa ja iloa että jaksaa!

Tsemppiä kaikille! :heart: ja kevät- :flower:
 
ONNEA Sanna -78, loistava uutinen!!! Kiva, että saatiin joukkoon plussaaja! Se että sulla tärppäsi valaa toiveikkuutta meihin jotka myös kärvistellään endon kanssa!

Kun itse sai nega-tuloksen, näkee nyt joka puolella viittauksia raskauteen ja vauvoihin. Kun negatuloksen jälkeen lähdin töistä kotiin, tuntui että suurin piirtein joka toinen vastaantulija oli raskaana tai työnsi vaunuja. No, onhan mahdollista että heistäkin moni oli raskautunut hoitojen avulla...
Sinnitellään me negaajat, ehkä sitten seuravalla kerralla on meidän vuoro tuoda plussauutisia palstalle!
Ja ne negan hyvät puolet (niitäkin on haettava!): voi taas pitkän kuivan kauden jälkeen ryystää viiniä... Siinä suunnitelmaa viikonlopuksi!
 
Onnea Sanna78 :hug: On se niin ihanaa, että onnistui.

Mä en ookaan kirjotellu tänne aikoihin. Eipä paljoa kuulumisia olekaan. Se inssi meni pieleen ja nyt ollaan pidetty taukoa hoidoista.
Soittelin klinikalle äsken ja sovittiin, että laittavat lähetteen ivf:n julkiselle puolelle. Kivahan olisi tuolla yksityisellä olla, mutta kun on niin kamalan kallista. Voitaisiin käydä vielä inssissä, mut saa nyt nähdä. Mies niin kovat stressit on ottanut, että tuntuu nyt paremmalta että ollaan tauolla.

Toivottavasti saadaan vielä lisää iloisia uutisia!!
 
Kiitos vaan kaikille onnitteluista. Huomenna kyllä on vasta virallinen testipäivä eli aamulla meen verikokeeseen ja tuloksesta soittelen sitte päivällä IVF-hoitajalle...

Mutta kaippa se kotitesti nyt melko luotettava on ja kun selkeen plussan siihen heti sain...

Paljon :hug: kaikille joilla hoito ei onnistunut ja tsemppiä uuteen yritykseen. En ole oikein sisäistänyt tätä asiaa vielä omalta kohdaltani, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa..
 
Hormonihirviö
Negahan se eilinen testi oli niinku arvata saattoi, toukokuussa pas.
Voimia jaksaa eteenpäin! Kukahan meille tekee uuden ketjun sitten passejen aikaan kun toi Aleksandria meni plussaamaan =) , jos joku ois niin jakselias.
 
No tulihan se plussa Sannalle!!!Onnea!!!

Juu palataan vaan toukokuussa tekkeen uusi ketju vaikka yhteisvoimin,kyllä se meiltä onnistuu!
Yritetään me neganneet nousta täältä ja kerätä voimia.

Kaikkea hyvää ja positiivisia ajatuksia kaikesta huolimatta...hmm ja muistakaa että kevät tulee nopeasti ja toukokuu =)
 
Kiitos vaan onnitteluista...

Tänään oli sitte verikoe ja aamulla ku menin sinne niin eipä ollu koneella pyyntöä ja ei meinannu täti ottaa näytettä, otti sit kuitenki...

Noh, päivällä soitin koko soittoajan enkä päässy läpi ja soitin toiseen numeroon niin siellä täti sano että koko TYKSissä on koneet pimeenä ollu pari tuntia niin enpä saanu arvoja selville..

Äsken tein kotona taas testin ja plussaahan se näytti. Paha olo, oksettaa, väsyttää jne mut kyllä tän kestää kun tietää mitä on tulossa :)

Paljon tsemppiä ja jaksamista kaikelle neganneille ja kyllä se toukokuu pian tulee niin ainaki sillon jotku pääsi passiin :hug:
 
Minä sitten innokkaana liityn siihen teidän toukokuun pinoon myös. Päästään sitten taas kunnolla asiaan. Hui, jänskättää!

Sannalle vielä kerran suuren suuret onnittelut! Valaa uskoa meidän muidenkin tulevaisuuteen! :)
 
Kiitos vaan onnitteluista..

Hcg arvo oli sit eilen 781 ja hoitaja sano että se on erittäin hyvä, että luultavasti harhain kiinnnitynyt ja voi olla molemmatki sit kiinnittyny, mut se selviää sitte ultrassa...

Oikein paljon voimia ja jaksamista uusiin hoitohin. Teistä oli mulle paljon paljon apua monessa asiassa, kiitos.. :hug:
 
Se alkaa olemaan viimeiset piinistelyt helmikuun pinosta piinistelty...
elikkäs yhteenvetona:
testi + 6/30kpl
testi - 14/30kpl ja
ei tietoa 10/30kpl

Itse henk.koht. olen kiitollinen teille kaikille tsemppaamisesta!Piinispäivät meni monta kertaa nopeammin kun sai rynnätä koneelle jännityksellä lukemaan muiden kuulumisia! :hug:

Kaikille jotka saivat negan toivotan onnea seuraavaan yritykseen! :) Toivottavasti se nyt tärppäisi!Ja plussanneille onnea raskauteen :heart:

Oma napa: nyt menossa rv 6+2 ja oireita ei kummemin ole.Sekin pikkasen mietityttää.Ens keskiviikkona on eka ultra jolloin nähdään "taapero" ainakin toivottavasti se on siellä!
 

Yhteistyössä