Hakutulokset

  1. J

    Maatilalliset!

    :D Kirjoitin samaan aikaan ton edellisen kirjoitukseni kun tämä oli ilmestynyt. En ole maalainen, mutta suunnitelmissa/haaveissa on maalle muutto ja olen mietiskellyt tota pinta-ala juttua just silleen että mikä riittäisi siihen että saisi eläimille ja itselle ruuat suurimmaksi osaksi omasta...
  2. J

    Maatilalliset!

    :ashamed: Heh.. ajattelin vastatessani vain sitä että mistä pinta-alasta sais ruuan itselle ja eläimille. Ei kai sitä nyt muuta elääkseen tarvi? :D
  3. J

    Milloin sulla on ollut elämässäsi huonoin olo henkisesti?

    Lapsuudessa, siitä asti kun muistan jotain - siihen asti kun pääsin pois kotoa... tosin eipä juuri ole sen jälkeenkään helpottanut. 2000 vuodesta alkaen taas jyrkkää alamäkeä jolle ei loppua näy, kun lapsuus alkoi palautua muistiin.
  4. J

    Oletko teininä tai nyt aikuisena lyönyt äitiäsi tai isääsi?

    No sussiunaa sitten vaan :laugh: Itse toivoisin että olisin jo aikaisemmin uskaltanut puollustaa itseäni lyömällä kuin vasta teini iässä :headwall: Kato niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan..
  5. J

    asamulla meitä syytettiin melkeinvarkaiksi

    Olipas törkeetä! Mulle on käyny pari kertaa niin ettei tilillä olekaan ollut rahaa ja ainakin yhden kerran niin että kone on väittänyt jotain.. kohteliaasti ja melkein anteeksi pyydellen on kassa sanonut ettei nyt onnistu ja yhdellä kertaa antoi koneesta tulleen "kuitin" josta näki syyn kun ei...
  6. J

    pihakalusteet edullisesti

    Onkos piha kalusteita jo jossain alessa??? :xmas:
  7. J

    Ihme on tapahtunut!! Ensimmäinen tomaatti tulossa!!!

    Niitä lehtiä voi kanssa leikellä pois. Kohtuudella. Pikkuhiljaa. Ei suoraan kaljuksi =) Mullapa kukkii ananaskirsikka :D Toivossa elän että saisin pari kypsäksi asti.
  8. J

    Meinas sitte palaa talo

    Palolaitokselta ei ainakaan mulle laskua ole tullut. Kävivät sammuttamassa huoneistopalon. Luulisin että vain aiheettomasta käynnistä tulee lasku ja teillähän se ei ollut aiheeton. Ole onnellinen ettei pahemmin käynyt! Minä keräilen pikkuhiljaa uutta elämää kasaan tuon palon jälkeen ihmisiä ei...
  9. J

    Ärsyttääkö muita yhtä paljon tämä jatkuva sade?!!

    Ei täällä ainakaan sada. Juuri olin aurinkoa ottamassa pihalla B) Melkein liian kuuma taaskin. Saisi tulla vähän sadetta ettei koko aikaa tartis raahata vettä nääntyville kasviparoille. :whistle: :saint:
  10. J

    Kuinka vanhaksi pentukissa

    Meillä oli aikanaan puurimasta ja hyttysverkosta itsetehty ovi. Kesäksi aina nostettiin paikoilleen. Piti kissan sisällä ja hyttyset ulkona. :xmas:
  11. J

    KARPPAAJAT!

    Voi karpata terveesti tai vähemmän terveesti... suoranaisesti vaarallisestikin voi "karpata".. Kannattaa pitää terveestä järjestä kiinni, vaikka mm. atkinsson ruokavaliossa saa syödä mm. läskiä niin ei se atkinssonkaan sitä tarkoittanut että heivataan kasvikset roskiin ja vedetään sitä pelkkää...
  12. J

    G: millainen on arkimeikkisi?

    peesaan edellistä alkua.... eli meikki? mitä se on? syötävää? En omista yhden yhtä meikkiä ja hyvin tulen toimeen B) Ei.. ei ole edes kysymys siitä etten voisi käyttää.. en vain ymmärrä miksi pitäisi? :xmas:
  13. J

    Kuinka vanhaksi pentukissa

    Jos kisu yrittää opettaa mamia metsästämään niitä hiiriä :D
  14. J

    Kertokaapa mitkä on hyviä kipulääkkeitä? mistä teille ei oo tullu pahoja sivuvaikutuksia? mistä lääkkeestä on tullu pahoja sivuvaikutuksia?

    Huh.. Onneks ei oo mulle aiheuttanu mikään noista.. muuten olisi ollut hyvin ikäviä aikoja tässä elämässä. Tramal aiheutti alkuun lievää pahaa oloa. Panacod ja abalgin eivät muuta kuin vähän sekavan olon, varsinkin isompana annostuksena.
  15. J

    Kertokaapa mitkä on hyviä kipulääkkeitä? mistä teille ei oo tullu pahoja sivuvaikutuksia? mistä lääkkeestä on tullu pahoja sivuvaikutuksia?

    Tramalia olen käyttänyt joskus, se auttoi kipuun muistaakseni vähän paremmin kuin panacod. Tramal aiheuttaa mielestäni riippuvuutta huomattavasti herkemmin kuin esim. panacod (tosin siis.. jouduin syömään suht. isoa annostusta kokoaikaisesti) Nykyisin en sitten pysty tramalia käyttämään, niin...
  16. J

    pihakalusteet edullisesti

    Samaa kyselisi hän B)
  17. J

    seksuaalisen hyväksikäytön epäileminen...

    Peesaan tätä. Jos mahdollista niin ala viettämään aikaa tytön kanssa. Ja suurinta osaa muista vastauksista katsellessani ymmärrän taas vähän paremmin miksi niin suuri osa lapsiin kohdistuvista rikoksista jää selvittämättä. :/ Vähän paremmin taas ymmärrän miksi kukaan ei auttanut :'(...
  18. J

    Voiko joillain olla oikeasti jatkuva vauvakuume?

    Hui kauhistus.... :o
  19. J

    Kun tulee raskaaksi raiskauksen seurauksena.

    Ujuttaa baarissa drikkiin jotain vähän vahvempaa. Houkuttelee mukaansa. Perillä houkuttelee/kaataa miehen sänkyyn, sitoo kädet ja jalat kiinni ja sitten alkaa kutittelemaan.. miehen kalu kun reagoi kyllä vaikka mies itse ei haluaisikaan... sitten vaan päälle pomppimaan.
  20. J

    Kun tulee raskaaksi raiskauksen seurauksena.

    Melkoisen varmasti tekisin abortin. Jos raiskaaja olisi seurustelu kumppani niin päätös olisi vaikeampi.

Yhteistyössä