Milloin sulla on ollut elämässäsi huonoin olo henkisesti?

• Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti
Hmm no kun isä kuoli niin silloin ja myös ollessani seurustelusuhteessa erään pöljän kanssa yli 5v, ja sitten alkuraskauden masikset ja esikoisen lyhyt babyblues.
Laitoin kaikki noi sillä en tiedä mikä vie voiton. Varmasti isän menetys mutta kyllä noi muutkin oli kovia paloja.

Lapsuudessa, siitä asti kun muistan jotain - siihen asti kun pääsin pois kotoa... tosin eipä juuri ole sen jälkeenkään helpottanut. 2000 vuodesta alkaen taas jyrkkää alamäkeä jolle ei loppua näy, kun lapsuus alkoi palautua muistiin.

vieras
Silloin kun olin suhteessa jossa sain turpaan joka kerta kun olin "sanonut väärin", "suutuin", tai olin muuten vaan "ansainnut" sen... Onneksi ei tartte enää elää tollasessa suhteessa.

Kun erosin esikoisen isän kanssa. Ex:n harrastama henkinen väkivalta, kun jouduttiin vielä jonkun aikaa samankaton alla asumaan, huonontunut taloudellinen tilanne ja se että jäin ihan totaalisen yksin vastuuseen pienestä lapsesta.
Onneksi aika pian tuli nykyinen mukaan kuvioihin jakamaan vastuuta lapsesta ja taloudesta ja pikkuhiljaa alkoi nuo henkiset haavatkin parantumaan :heart:

Yhteistyössä