Kun tulee raskaaksi raiskauksen seurauksena.

vieras
En tiedä. En pysty kuvitella tuollaista tilannetta. Joten en siis voi tietää ajatuksiani ja tunteitani vastaavassa tilanteessa.
Sen tosin tiedän, että lapsi olisi täysin syytön tilanteeseen. En tiedä selviäisinkö henkisesti, ja jos en selviäisi, en pystyisi pitää lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lela:
No kylläpä aborttiin taipuisin aika varmasti näin kun ajattelee. Mutta kerroppas tytsi-89 ihan mielenkiinnosta minulle(ja muillekkin) että mitäs haet tältä palstalta noin niinku yleisesti. Olen käsittänyt että asut vanhempiesi luona ja olet veljesi "paras kaveri",sukusi kiltti enkeli, sulla ei ole omia lapsia etkä varmasti edes ole seksiä harrastanut vielä saati että olis poikakaverista mitään tietoa.. Ihmettelen vaan enkä tosiaankaan millään pahalla kysele mutta en minä itse ainakaan sinun iässä hengaillu millään aikuisten perheellisten palstalla yömyöhään..Varsinkaan kun ei ole edes niitä lapsia minkä takia hakisit jotakin apuja tai tietoutta. Sori jos pahoitin mielesi.

Tä menee nyt ihan ohi keskustelun, mutta ensinnäkin, tykkään keskustella vauvoista ja lapsista. Mulla ei ole omia lapsia vielä, mutta hoidan muiden lapsia. Ja täällähän keskustellaan paljon muustakin...täällä on mielenkiintoisia keskustelunaiheita ja olen myös saanut paljon tietoa tältä palstalta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Toisaalta, sekin kyllä varmaan vaikuttaisi, millainen raiskaustilanne olisi kyseessä. Joskus ei esim. näe raiskaajaa, jos on vaikka huumattu tai sammunut tms. En tarkoita tällä siis mitenkään vähätellä tiedottomassa tilassa tapahtuneita raiskauksia.
sen verran raiskaustilanne varmasti vaikuttaisi, että jos tekijä olisi oma mies, pitäisin todennäköisesti lapsen -miestä en! Muuten en näe mitään eroa tilanteissa tai tekijöissä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Toisaalta, sekin kyllä varmaan vaikuttaisi, millainen raiskaustilanne olisi kyseessä. Joskus ei esim. näe raiskaajaa, jos on vaikka huumattu tai sammunut tms. En tarkoita tällä siis mitenkään vähätellä tiedottomassa tilassa tapahtuneita raiskauksia.
No joo mäkin jäin hiukan miettimään...

Mitäs jos oliskin parisuhteen sisäinen raiskaus. Siinä tapauksessa tuskin tekin aborttia.

Ja mulla pääsyy keskeytykseen olis se etten haluais muistutusta moisesta teosta ja tekijästä jatkuvasti. Jos taas raiskaaja olis toi oma mies niin siitähän mulla noita muistuttajia pyörii kaksin kappalein jo valmiiksikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Te, jotka tiedätte, ette tekisitte abortin, olisiko syy aborttiin se että pelkäisitte syntyvän lapsen aina muistuttavan teitä karmeasta kokemuksesta vai se että lapsi ei olisi toivottu ja oikean ihmisen kanssa aikaansaatu? Vai jokin muu syy?
Siis tällä hetkellä minustakin tuntuisi abortti ainoalta ratkaisulta ja varmasti vaikuttaisivat kaikki nuo syyt. Sitä paitsi nyt ajankohtakin olisi surkea lapselle ihan yleisesti, juuri tänään mietin kuinka pelottavaa olisi huomata olevansa raskaana. :/

Mutta kuten sanottu, näistä nyt on mahdotonta sanoa jos ei ole tilanteessa itse ollut. Ja toivoisin niin ettei kukaan tuohon tilanteeseen joutuisikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
En voi sanoa suoraan...Katsoin eilen Luolakarhun klaani-elokuvan ja siinä Ayla tuli raskaaksi raiskauksesta ja rakasti ihan mielettömästi pientä poikaansa. Silloin tosin ihmiset uskoivat, että lapsi on lahja hengiltä -ei seurausta sukupuoliyhdynnästä. Toisaalta minulle lapset ovat olleet lahja -ja sen ajatuksen perusteella en tekisi raiskauksen jälkeen aborttia. Tämä on vain minun elämänkokemuksiin pohjautuva mielipide! :heart:
Mistä ton elokuvan löytää?? Tahtoo nähä
:eek:

Aiheeseen...
Luultavasti abortin hankkisin.
Kirjastosta dvd:nä---ihana, ihana elokuva.



Mulla vhs-muodossa, ollut jo parikymmentä vuotta. Ja ainakin 20 kertaa olen sen katsonut.


Mutta aiheeseen: Todella vaikea päätös. Kun parisuhteessa on, niin se raiskauksesta seurannut raskaus ja lapsi varmasti vois kiristää välejä. Mutta toisaalta, jos ois sellainen tilanne, että vauvaa ei ois kovasta yrityksestä huolimatta kuulunut ja sitten tässä tilanteessa tärppäis, niin... Kaksipiippuinen juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Toisaalta, sekin kyllä varmaan vaikuttaisi, millainen raiskaustilanne olisi kyseessä. Joskus ei esim. näe raiskaajaa, jos on vaikka huumattu tai sammunut tms. En tarkoita tällä siis mitenkään vähätellä tiedottomassa tilassa tapahtuneita raiskauksia.
No joo mäkin jäin hiukan miettimään...

Mitäs jos oliskin parisuhteen sisäinen raiskaus. Siinä tapauksessa tuskin tekin aborttia.

Ja mulla pääsyy keskeytykseen olis se etten haluais muistutusta moisesta teosta ja tekijästä jatkuvasti. Jos taas raiskaaja olis toi oma mies niin siitähän mulla noita muistuttajia pyörii kaksin kappalein jo valmiiksikin.

Hyvä pointti tuo, en tullut edes ajatelleeksi...
 
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
 
Sen hetkistä tilannetta en tiiä...jos siis niin sattuis käymään... Mutta lapsi on syytön vanhempiensa tekoihin ja..ja..ja.. Aborttia tuskin tekisin, vaikka seki on vaikee mennä sanomaan... Raiskauksestaki on mahollisuus päästä yli...hmm...aika vaikeeta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Siis tuo esimerkki kävi jo naurattamaan... Taitaa olla tätä jossittelun huippua ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Siis tuo esimerkki kävi jo naurattamaan... Taitaa olla tätä jossittelun huippua ;)
Mun mielestä tossa ei ole mitään naurettavaa! :eek: Ihan mahdollinen tilanne. Ei miehiä saa raiskata yhtään sen enempää kuin naisiakaan. Mutta myönnän, että en osaa yleisesti ottaen pitää miehen raiskausta täysin yhtä pahana asiana kuin naisen raiskausta. Mutta siis siinä ei ole kyllä mitään hauskaa, jos nainen tai toinen mies raiskaa miehen! :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Tää onki mielenkiintonen ajatus...kerropas vielä miten se käytännössä tapahtuu? miten nainen voi siis raiskata miehen?Tämä ei ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhuäitykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Tää onki mielenkiintonen ajatus...kerropas vielä miten se käytännössä tapahtuu? miten nainen voi siis raiskata miehen?Tämä ei ymmärrä.
Monellakin tavalla. Kyllä ihan lakikin sanoo, että nainen voi raiskata miehen. Esim. jos mies on nukahtanut (voi toki herätä nopeasti ) tai jos käyttää jopa niin suurta väkivaltaa, että sitoo miehen jotenkin kiinni :( ja saattaa se onnistua myös, jos mies on huumattu...

 
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Varmasti abortti. Tai jos se ei olisi jostain syystä mahdollista, niin lapsen parasta ajatellen adoptio.
Ottakaamme oppia Hitleristä. Hänen isänsähän oli juutalainen, joka oli raiskannut hänen äitinsä. Ja niin ne vain traumat kostautui pojalle ja siitä eteenpäin aika monelle ihmiselle, joilla ei asiaan osaa eikä arpaa.
Kuka edes kertoo lapselleen että tämä on saanut alkunsa raiskauksesta...

 
Alkuperäinen kirjoittaja touhuäitykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Tää onki mielenkiintonen ajatus...kerropas vielä miten se käytännössä tapahtuu? miten nainen voi siis raiskata miehen?Tämä ei ymmärrä.
Ujuttaa baarissa drikkiin jotain vähän vahvempaa. Houkuttelee mukaansa. Perillä houkuttelee/kaataa miehen sänkyyn, sitoo kädet ja jalat kiinni ja sitten alkaa kutittelemaan.. miehen kalu kun reagoi kyllä vaikka mies itse ei haluaisikaan... sitten vaan päälle pomppimaan.
 
vieras
ja mitenköhän sit miehen siittimen saa seisomaan kun on huumattu? Ehkä lähinnä mies voi raiskata miehen. Lähinnä nainen voi siten et juottaa miehen känniin viel siihen kuntoon että paikat toimii mut voiko sitä sit raiskaukseks kutsua ehkä lähinnä seksuaaliseks hyväks käyttämiseks uunottamalla!

Ni ja kovasti suo ap tuntuu tää aihe kiinnostavan etteikö sulle kuitenki ois noin käynyt? Sanoo ihminen jolla on yhtä nuori sisko kuin sinäkin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Siis tuo esimerkki kävi jo naurattamaan... Taitaa olla tätä jossittelun huippua ;)
Mun mielestä tossa ei ole mitään naurettavaa! :eek: Ihan mahdollinen tilanne. Ei miehiä saa raiskata yhtään sen enempää kuin naisiakaan. Mutta myönnän, että en osaa yleisesti ottaen pitää miehen raiskausta täysin yhtä pahana asiana kuin naisen raiskausta. Mutta siis siinä ei ole kyllä mitään hauskaa, jos nainen tai toinen mies raiskaa miehen! :|

Ok, tiedätkö monta tapusta jossa näin olisi käynyt?

Ensinnäkin tuo miten nainen raiskaisi miehen? Ei nyt väsyneillä aivoilla jaksa edes sitä ymmärtää, tietysti joissain sairasissa elokuvissa ja tv-sarjoissa noita huumaamisia jne on, mutta siis ihan tosielämässä?

Ja nainen sattuisi tulemaan raskaaksi tuosta kerrasta. Aikasattumaa silloinkin vaikka olisi ajoittanut sen oikeaan aikaan. Tietysti jos raiskaa useampaan kertaan suotuisina päivinä, mutta miten miten se oikeasti tapahtuu ilman että mies pakanee paikalta...

Ja siis tässä omituisessa tarinassa oleellisinta on se ettei miehellä ole oikeutta päättää mitn raskauden suhteen edetään?!? Naurattaa jo ajatuskin että mies haluaisi pitää lapsen ja raiskaaja-nainen tekee abortin... Tarkoitit tietysti toisinpäin, mutta tuo mielikuva vaan nousi mieleen.

Hedelmällisemmän keskustelun miehen oikeuksista saat kun laitat sen koskemaan normaalisti alkaneita raskauksia. Niissä nousee konkreettiseksi komapastuskiveksi se ettei miehellä ole päätäntävaltaa raskauden suhteen. Tässä tapauksessa tuo lähinnä huvittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mitenköhän sit miehen siittimen saa seisomaan kun on huumattu? Ehkä lähinnä mies voi raiskata miehen. Lähinnä nainen voi siten et juottaa miehen känniin viel siihen kuntoon että paikat toimii mut voiko sitä sit raiskaukseks kutsua ehkä lähinnä seksuaaliseks hyväks käyttämiseks uunottamalla!

Ni ja kovasti suo ap tuntuu tää aihe kiinnostavan etteikö sulle kuitenki ois noin käynyt? Sanoo ihminen jolla on yhtä nuori sisko kuin sinäkin?

Vaikea sanoa, voihan miehellä seistä nukkuessakin. Kyllä se on raiskaus, jos nainen juottaa miehen känniin ja mies ei pysty puolustautumaan...kyllähän mieskin voi raiskata naisen, joka on todella kännissä ja silloin se tulkitaan raiskaukseksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja touhuäitykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Tää onki mielenkiintonen ajatus...kerropas vielä miten se käytännössä tapahtuu? miten nainen voi siis raiskata miehen?Tämä ei ymmärrä.
Monellakin tavalla. Kyllä ihan lakikin sanoo, että nainen voi raiskata miehen. Esim. jos mies on nukahtanut (voi toki herätä nopeasti ) tai jos käyttää jopa niin suurta väkivaltaa, että sitoo miehen jotenkin kiinni :( ja saattaa se onnistua myös, jos mies on huumattu...
Mutta eikös noi huumattuna-jutut ja nukkuessa tehdyt jutut miehen naiselle tekeminäkin kallistu enemmän seksuaalisen hyväksikäytön kuin raiskauksen puoleen? Tuntuu että raiskauksesta on vaikea edes saada tuomioa, silloin vaaditaan jo todella raakaa toimintaa.

toki mies voi raiskata miehen ja nainenkin sillä tyylillä apuvälineitä käyttäen, mutta siitä tuskin lasta aikaan saa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mitenköhän sit miehen siittimen saa seisomaan kun on huumattu? Ehkä lähinnä mies voi raiskata miehen. Lähinnä nainen voi siten et juottaa miehen känniin viel siihen kuntoon että paikat toimii mut voiko sitä sit raiskaukseks kutsua ehkä lähinnä seksuaaliseks hyväks käyttämiseks uunottamalla!

Ni ja kovasti suo ap tuntuu tää aihe kiinnostavan etteikö sulle kuitenki ois noin käynyt? Sanoo ihminen jolla on yhtä nuori sisko kuin sinäkin?

Vaikea sanoa, voihan miehellä seistä nukkuessakin. Kyllä se on raiskaus, jos nainen juottaa miehen känniin ja mies ei pysty puolustautumaan...kyllähän mieskin voi raiskata naisen, joka on todella kännissä ja silloin se tulkitaan raiskaukseksi.
Tulkitaanko todella raiskaukseksi? Minulla on kyllä tuntuma että nuo menevät seksuaalisen hyväksikäytön piikkiin...

 

Yhteistyössä