Kun tulee raskaaksi raiskauksen seurauksena.

Jos esimerkiksi tapaisin yöllä tytön yksin hiukan hämärissä oloissa.Miettisin et mitä tekee täällä ja tähän aikaan.saattaa olla itkuinen sekavan oloinen ja muutenkin omituinen. en jättäisi siihen vaan soittaisin avun paikalle. Olen ollut terveyskeskuksessa töissä ja törmännyt tälläsiin tapauksiin.
 
Vaikea päätös olisi. Mulla ei ole mitään aborttia vastaan, mutta mun on vaikea kuvitella sitä kohdalleni missään tapauksessa.

Nainen voi raiskata miehen siinä toivossa, että saa juuri tämän miehen lapsen, jolloin saa juuri tämän miehen elatuksen lapselleen. Miehellä ei taida olla sananvaltaa aborttiasiassa :( mutta miten mies saa virannomaiset myöhemmin (luultavasti ei kehtaa heti tunnustaa lääkärille ja poliisille raiskauksesta) uskomaan, että lapsi on saanut alkuunsa raiskauksesta :/ ?
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Tuo kuvaus raiskaavasta naisesta saa minut kyllä nyt hekottelemaan, olkoonkin totta. Siis KUKA kehtaa nähdä noin paljon vaivaa? Olkoonkin hypoteesi tämä ajatus raiskaavasta naisesta...joo, onhan niistä naisista vaikka mihin..mutta sitä työn määrää, kun ensin pokaat, sitten dokaat, sitten huumaat ja roudaat ja vielä pompit päällä...omg. joo, minä lähden nukkumaan, onneks meillä helpompi tapaus..Tytsi, sori ihan hyvä aihe, mutta mun kapasiteetti ei nyt jaksa rouskuttaa..vakavakin..mutta menee silti nauruksi.. :LOL: Rajaus..muistakaa..aiheen rajaus!

kyllä sitä ihmiset tekee paljon monimutkasempia asioita saadaakseen sairaita halujaan tyydytettyä. Vrt. esim. lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
En minä raiskaukselle naura...joo, antaa olla!
Öö, en oo missään vaiheessa luullutkaan että raiskaukselle nauraisit. :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Monella äidilläkin on vaikea rakastaa lasta, joka saanut raiskauksesta alkunsa. Ja sitä ei välttämättä tarvi lapselle kertoa, kyllä ne tunteet välittyvät muutenkin.
Totta. Ja voisin myös kuvitella, että jov nainen päättäisi pitää raiskauksen seurauksena alkunsa saaneen lapsen, miehen olisi hyvin vaikea enää uskoa, että kyseessä edes oli mikään raiskaus. Pahimmassa tapauksessa edessä olisi avioero, mikä taas ei jo olemassa oleville lapsille olisi mikään kiva juttu.,

 
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja touhuäitykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuli muuten mieleen. Miettikää, jos joku nainen raiskaa miehen...Miespä ei voikaan päättää, tuleeko raiskauksen tuloksesta alkunsa saanut lapsi maailmaan vai ei, jos siis ko. raiskaaja tulisi raskaaksi :|
Tää onki mielenkiintonen ajatus...kerropas vielä miten se käytännössä tapahtuu? miten nainen voi siis raiskata miehen?Tämä ei ymmärrä.
Monellakin tavalla. Kyllä ihan lakikin sanoo, että nainen voi raiskata miehen. Esim. jos mies on nukahtanut (voi toki herätä nopeasti ) tai jos käyttää jopa niin suurta väkivaltaa, että sitoo miehen jotenkin kiinni :( ja saattaa se onnistua myös, jos mies on huumattu...
Mutta eikös noi huumattuna-jutut ja nukkuessa tehdyt jutut miehen naiselle tekeminäkin kallistu enemmän seksuaalisen hyväksikäytön kuin raiskauksen puoleen? Tuntuu että raiskauksesta on vaikea edes saada tuomioa, silloin vaaditaan jo todella raakaa toimintaa.

toki mies voi raiskata miehen ja nainenkin sillä tyylillä apuvälineitä käyttäen, mutta siitä tuskin lasta aikaan saa.

Se on raiskaus eikä mikään seksuaalinen hyväksikäyttö. Tiedottomassa tilassa olevan ihmisen kanssa ei saa harrastaa seksiä (eikä sammumispisteessä olevan kanssa ), se on aina raiskaus.


Ruotsissa se on raiskaus mutta täällä Suomessa seksuaalinen hyväksikäyttö.

Ei ole, etkö nähnyt linkkiäni?
 
veve
Tämä nyt ihan hyvässä hengessä mutta tytsi onko sulla vähän liikaa aikaa käsilläsi vai miksi kummassa pohdit tuollaisia ja väännät mielessäsi jotain ihme skenaarioita?

Ei siinä mitään pahaa että olet nuori tai että palstailet nimenomaan täällä mutta jotenkin varsinkin nämä sun aloitukset on todella ihmeellisiä.

Millaist asisältöä sulla on elämässäsi tämän palstan, irc-gallerian ja veljesi lisäksi? Sun maailmasi tuntuu jotenkin suppealta.. En mä sano että pitäisi hillua kylillä kaiket yöt rööki huulessa ja siideripullo kädessä, mutta jotain voisit keksiä. Oot nuori ja vapaa nyt ota siis kaikki irti ja istu täällä palstalla meidän kanssa sitten kun sulla on niitä lapsia ja olet kotiäitinä ja pohdi noita ihmejuttuja sitten kiikkustuolissa kun sillon on aikaa!
 
Sinterella (harmaana)
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
En voi sanoa suoraan...Katsoin eilen Luolakarhun klaani-elokuvan ja siinä Ayla tuli raskaaksi raiskauksesta ja rakasti ihan mielettömästi pientä poikaansa. Silloin tosin ihmiset uskoivat, että lapsi on lahja hengiltä -ei seurausta sukupuoliyhdynnästä. Toisaalta minulle lapset ovat olleet lahja -ja sen ajatuksen perusteella en tekisi raiskauksen jälkeen aborttia. Tämä on vain minun elämänkokemuksiin pohjautuva mielipide! :heart:
Mistä ton elokuvan löytää?? Tahtoo nähä
:eek:

Aiheeseen...
Luultavasti abortin hankkisin.
Mä olen lukenut ne kaikki maan lapset sarjaan kuuluvat kirjat! Ja ne oli tosi hyviä!! Täytyy munki vissiin sitten etsiä kartalta lähin kirjasto ja hakea elokuva lainaan..
 
abortti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
sitähän ei todellakaan pysty sanomaan kuin sen joka kyseisen kauheuden on kokenut.
itse olen miettinyt että voisin antaa lapsen adoptioon. syytönhän se lapsi tapahtuneeseen on.
harkitsisin kyllä aborttiakin.
Toisaalta, mä en ehkä pystyisi antamaan lastani adoptioon. Se olisi kuitenkin mun lapsi ja siihen varmasti kiintyisi, jos sen kantaisi, synnyttäisi ja saisi synnytyksen jälkeen masun päälle.
 
unea
Tytsi89, ei millään pahalla, mutta mietityttää vain, että sä jaksat jauhaa tälläisestä aiheesta vedoten vain lakipykäliin ja miten niissä kerrotaan miten mies voidaan raiskata yms jossitteluun.. Päällimmäisenä ajatuksena minulla on nyt sinusta, ettet omaa elämänkokemusta nimeksikään.
Olen samoilla linjoilla veven kanssa, ELÄ!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kaikki ihmiset ei satu olemaan samanlaisia, monet mun ikäiset ajattelee vain täysin pinnallisia asioita. Mä tykkään pohdiskella kaikkea syvällistä.
Mun likka on ihan samanlainen kuin sinä :) Se pohdiskelee syvällisiä ja miettii, miten voisi pelastaa maailman...tai ainakin maailman eläimet. Olen hyvin hämmästynyt, ettei siitä ole tullut kettutyttö...perusvihreä se ainakin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kaikki ihmiset ei satu olemaan samanlaisia, monet mun ikäiset ajattelee vain täysin pinnallisia asioita. Mä tykkään pohdiskella kaikkea syvällistä.
Mun likka on ihan samanlainen kuin sinä :) Se pohdiskelee syvällisiä ja miettii, miten voisi pelastaa maailman...tai ainakin maailman eläimet. Olen hyvin hämmästynyt, ettei siitä ole tullut kettutyttö...perusvihreä se ainakin on.
Mä tulisin varmasti hyvin toimeen sun tytön kanssa :) viestiesi perusteella myös poikasi vaikuttaa fiksulta nuorelta mieheltä! =)

 
Ihmettelijä
Tuohon vastaisin niin,että en tulisi raiskauksesta raskaaksi.Ilmottaisin tapahtuneesta heti poliisille ja menisin lääkäriin tutkimuksiin.Saisin "katumuspillerit" ja muunkin hoidon.Jotenka mielestäni aborttia ei tarvitse edes harkita vain muiden haavojen parantelua ja terapiaa tapahtuneeseen hirveyteen.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Tuohon vastaisin niin,että en tulisi raiskauksesta raskaaksi.Ilmottaisin tapahtuneesta heti poliisille ja menisin lääkäriin tutkimuksiin.Saisin "katumuspillerit" ja muunkin hoidon.Jotenka mielestäni aborttia ei tarvitse edes harkita vain muiden haavojen parantelua ja terapiaa tapahtuneeseen hirveyteen.
Olet muuten harvinaisen oikeassa!!!

 

Yhteistyössä