Voi karpata terveesti tai vähemmän terveesti... suoranaisesti vaarallisestikin voi "karpata"..
Kannattaa pitää terveestä järjestä kiinni, vaikka mm. atkinsson ruokavaliossa saa syödä mm. läskiä niin ei se atkinssonkaan sitä tarkoittanut että heivataan kasvikset roskiin ja vedetään sitä pelkkää läsää.
Pelkkä lihan syönti ei ole terveellistä.
Tosielämän tarina: Kerroin yhdelle tutulle aloittaneeni vähähiilihydraattisen ruokavalion. Hän silmät pyöreänä: Mutta, mutta... sähän olit joskus kasvissyöjä??? Minä: Juu u.. niin olin tavallaan. Kalaa, kananmunia ja maitotuotteita olen syönyt aina (muutaman viikon/kk jaksoa lukuunottamatta) nykyisin syön kanaakin. Hän silmät vielä pyöreämpänä: Mutta siis ethän sä sitten VOI olla, kun siinä PITÄÄ syödä naudanlihaa! Eihän siinä oikein muuta syödäkään.
Siis kun mä olin sillä niin mä en ainakaan syöny MITÄÄN muuta kuin naudan pihvejä... |O
...paino kuulemma tippu... yhym
.. ja olo oli vähä heikko.. yhym.. :headwall:
Vieraalle: Juu. kyllä pitäisi painon tippua jos jättää pois vaaleen leivän, makaroonit yms. ja perunan JA sokerin!
Kyllä tuon jälkeen voi sanoa ruokavaliota ainakin hiilihydraatti tietoiseksi. Varmaan menee vähähiilihydraattisen ruokavalion puolelle kun nuo jättää pois.
:xmas: