Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2024

    moi, mäkin tulen nyt vähän kuulostelemaan tätä ryhmää. eilen positiivinen raskaustesti. Mulla myös vahva km-tausta viime vuodelta, jonka takia oon selvityksissä et mikä siinä mättää (mä itse epäilisin anemiaa, joka nyt saatiin kesällä hoidettua rautainfuusiolla). Laskettu aika olisi kai 21.5...
  2. M

    Maaliskuiset 2024

    Hei, mä pudottaudun taas ryhmästä. Kesken on, todettiin eilisessä ultrassa. Ihanaa raskausaikaa teille kaikille! <3
  3. M

    Maaliskuiset 2024

    voi ei. halauksia ja jaksamista teille! <3
  4. M

    Maaliskuiset 2024

    ON, mulla jatkui sitä verenvuotoa kolme päivää. Ehkä hinesti vähemmän kuin tavallisissa kuukautisissa (jotka mulla tosi runsaat), mutta kyllähän sitä verta tuli. Erityisesti sitä tuli vessassa käydessä, mutta siteeseen asti ihan reilusti varsinkin perjantaina. Perjantaina käytiinkin sitten jo...
  5. M

    Syrjäseutu, etätyö ja lasten hoito?

    noista tuista en tiedä mitään, mutta toivottavasti kunnalta/kelasta/neuvolasta/?? osaavat auttaa eteenpäin ja asia selkenee :)
  6. M

    Maaliskuiset 2024

    mulla tuli pyyhkiessä kirkasta verta eilen ja tänään aamulla.Laitoin nyt siteen varuiksi, ja tuntuu, että sinne tipottaa jotain, vaikkei paljon tulekaan eikä ole kipuja. pahoinvointi ei ole vielä alkanut, kaikissa aiemmissa raskauksissa se nosti päätään jo tässä vaiheessa joten kaikkiaan alkaa...
  7. M

    Syrjäseutu, etätyö ja lasten hoito?

    onhan ne. Eikö kunta pysty auttamaan? Jos on pieni muuttotappiokunta, luulisi olevan heidänkin intresseissään tarjota etätyöntekijöille tiloja, ilmaiseksi tai nimellisellä korvauksella? Meidän 2000:n asukkaan kunnassa sekä kunnanvirastolla että kirjastolla on etätyöpisteet, ja varmasti...
  8. M

    Syrjäseutu, etätyö ja lasten hoito?

    Meillä vastassa täsmälleen sama tilanne, jos tämä nykyinen raskaus tästä etenee. Niin pitkälle en ole vielä suunnitellut, mutta yksi vaihtoehto olisi järjestää kirkonkylästä itselle etätyöpiste, jossa kävisi päivätyöt tekemässä. Olisiko se sinulle mahdollinen vaihtoehto?
  9. M

    Maaliskuiset 2024

    Mullakaan ei vielä mitään oireita, tosin tosi alussahan tää vasta on. Jännittää kyllä tuleeko ne edes sieltä. Ois outoa ajatella ettei tulis pahoinvointia, kun kolmessa edellisessä raskaudessa se kuitenkin niin vahvana alusta asti.
  10. M

    Maaliskuiset 2024

    Kopioi edellinen teksti ja lisää omat tietosi :) Voi lisätä myös muita tietoja tuohon halutessaan! ❁ MAALISKUISET 2024 ❁ La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 12.3. Eswe/1./KYS(?) 15.3. Malanen/2./Mikkeli(?)
  11. M

    Maaliskuiset 2024

    Mä liityn nyt samoin tein tänne kun se plussa edes hailakkana näkyi. Tuli kyllä niin puskista. Olen koko viikon testaillut, ja olin aivan varma, ettei se siitä enää plussaksi muutu, mutta kun kuukautiset alkaa olla jo myöhässä, niin piti kuitenkin vielä varmuustarkistaa. Laskettu aika olisi...
  12. M

    Haaveena vauva 2024

    moi taas. mä otan sanani takaisin. heti tänne valitettuani päätin tehdä vielä kertaalleen raskaustestin ja sieltä pörähtikin haalea, mutta selkeä viiva. et SEN takia ne kuukautiset sitten olikin myöhässä.
  13. M

    Haaveena vauva 2024

    äääh, oonks mä nyt vanha, vai mikä iski. Viimeisimmän keskenmenon jälkeen kaikki kierrot tavallista pidempiä. Nytkin kuukautiset myöhässä, taas, mutta testit näyttää negaa.
  14. M

    40 + so what, wol 14 (2019)

    kerro ihmeessä kuin kävi :)
  15. M

    Haaveena vauva 2024

    ON. mä palaan takaisin yrityskiertoihin (listoilla en oo ikinä ollut, kun en jotenki tajua sitä systeemiä, mutta siis muuten tänne kirjoittelen :) ) nyt on ollu kaksi kohtuullisen normaalia kiertoa välissä ja mullahan todettiin tosi matala ferritiini ja hb tuossa keväällä ja oon syöny rautaa...
  16. M

    Haaveena vauva 2024

    voi ei, olen pahoillani! Ja noilla viikoilla se on vielä jotenkin erityisen kamalaa, kun alkaa ehkä jo vähän huokaista, et pääsee "turvallisille viikoille". Mulla ekasta tuli lähinnä semmonen sisu, et tästähän päästään yli, toisesta raskaudesta tuli keskenmeno sit melkein heti perään, josta...
  17. M

    Haaveena vauva 2024

    ok, kiitos vastauksesta! Jäämme odottelemaan kuukautisia.
  18. M

    Haaveena vauva 2024

    ON. Mulla piti alkaa kuukautiset, mutta eipä alkanut. Raskaustestejä ei ole. Mies julisti, että olen uusi Raamatun Maria, jos nyt olenkin raskaana (no en ihan, mutta onhan se raskaus nyt epätodennäköistä). Yritin googletella epäsäännöllistä kuukautiskiertoa keskenmenon jälkeen, mutta kaikissa...
  19. M

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Onnea raskaudesta! Mä seurailen tätä ketjua kansssa, mutta aktiivisempi tuolla yrittäjien puolella. Siellä just käytiinkin pitkä ikä-keskustelu ja löytyi useampia nelikymppisiä raskautumista yrittäviä. Kyllä meitä siis ainakin siellä on :) (samoin tovereita löytyi kun talvella olin hetken...
  20. M

    Haaveena vauva 2024

    Meillä itse asiassa terveystiedon opettaja joskus yläasteella selitti meille, miten naisten mieli on liian nuori kakskymppisenä ja kroppa liian vanha lähempänä neljääkymppiä lasten tekoon. Et valkkaa siitä sitten.

Yhteistyössä