Haaveena vauva 2024

Mä ostin pari testiä kaappiin polttelemaan. Perjantaina olisi dpo 11, sillon vois jotain mahdollisesti näkyä. Jotenkin nyt aika matelee ja kaikesta miettii "oiskohan tää raskausoire?"
Vaikka todellisuudessa uskon raskauden todennäköisyyden olevan pieni kun vain dpo -1 tallettelu ja esikoista yritettiin niin pitkään.
 
Siis menkat on jo joku 5 päivää myöhässä 😅 mitä tää nyt on.. todennäköisesti joko ovulaatiota ei ole tapahtunut tai se on tullut tosi myöhässä. Siitä oletusta ovulaatiosta on nyt jo DPO19 nimittäin. Olen tehnyt (ei mitään haamuja) kaksi negatiivista testiä, oletettuina päivinä dpo15 ja DPO18...
Alkaispa ne nyt vain että pääsisi uuteen yritykseen.
 
Siis menkat on jo joku 5 päivää myöhässä mitä tää nyt on.. todennäköisesti joko ovulaatiota ei ole tapahtunut tai se on tullut tosi myöhässä. Siitä oletusta ovulaatiosta on nyt jo DPO19 nimittäin. Olen tehnyt (ei mitään haamuja) kaksi negatiivista testiä, oletettuina päivinä dpo15 ja DPO18...
Alkaispa ne nyt vain että pääsisi uuteen yritykseen.
Teitkös sä ovulaatiotestejä, vai vaan tuntemusten perusteella olis dpo 19? Olisko kuitenkin mahdollista että ovulaatio on ollut vasta myöhemmin, ja nyt oliskin vasta esim dpo 9 ja siks testit negaa?
 
Kirjoittelin tänne jonkin aikaa sitten että kovasti olisi vauva haaveena mutta mies vielä vähän epävarma ja että ollaan kuitenkin menty keskeytetyllä ”ehkäisyllä”. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa mahdollisuus oikeasti sille että olisinkin tullut raskaaksi ja ihan pakko nyt tulla tänne avautumaan kun ei kehtaa kavereille vielä tässä vaiheessa puhua mitään🤫
Nyt on siis sellainen tilanne että piinapäivillä mennään ja menkat muutaman päivän myöhässä enkä millään malttaisi odottaa huomiseen kun aion tehdä heti aamulla testin ja tarkoitus sitten mahdollisesti hakea myös herkkätesti siihen kaveriksi, mikäli menkat ei nyt ala tänään/huomenna. Oireista sen verran et mulla ei koskaan aikaisemmin oo tullu tiputteluvuotoa mutta nyt tuli tällä viikolla ke ja to ja heti googlailemaan että oliskohan kiinnittymisvuotoa ja koska itelle tosiaan ei oo yhtään normaalia niin heti mietin että voiskohan tosiaan olla raskaus alkanut nyt sitten ☺😱 Mitään muuta oireita tosin ei tähän mennessä vielä ole ollut kuin jotain pientä menkkamaista kipuilua/nippailua alavatsalla, mutta pääosin ei tunnu yhtään siltä että menkat alkaisi. 🤔 Ei kuitenkaan viitsi ihan hirveänä vielä innostua koska voi olla myös et menkat tosiaan perus muutaman päivän myöhässä ja lähipäivinä sitten taas kp1☹

tuun tietysti heti huomenna päivittelemään mikä tilanne ja todella toivoisin että plussa tulisi mut saa nähdä, jännää!
 
Mites kauan noi digiocvistestit toimii se laite? Ostin torista setin liloja cb:n ovistetejä+se laite. Testeissä hyvin vielä päiväystä, mutta se laite näyttää ettei toimi enää. Huhtikuussa kun testasin yhdellä tikulla niin toimi. 🤔
Mistä saa edullisimmin noita liloja cb ovistestejä? Mulla on nyt kasa niitä tikkuja muttei laitetta niin pakko kai koko höskä+tikut taas ostaa.
 
Mites kauan noi digiocvistestit toimii se laite? Ostin torista setin liloja cb:n ovistetejä+se laite. Testeissä hyvin vielä päiväystä, mutta se laite näyttää ettei toimi enää. Huhtikuussa kun testasin yhdellä tikulla niin toimi.
Mistä saa edullisimmin noita liloja cb ovistestejä? Mulla on nyt kasa niitä tikkuja muttei laitetta niin pakko kai koko höskä+tikut taas ostaa.
Mulla on toiminut kyl jopa esikoisen yrityksestä jäänyt laite edelleen 🤔 luulisi siis et pitäisi toimia. Esikoisen yrityksestä on kuitenkin kolmisen vuotta ja no viime syksynä parin vuoden jälkeen testasin 🤔
 
Mulla on toiminut kyl jopa esikoisen yrityksestä jäänyt laite edelleen luulisi siis et pitäisi toimia. Esikoisen yrityksestä on kuitenkin kolmisen vuotta ja no viime syksynä parin vuoden jälkeen testasin
Eikä. No hitsi kun mä heitin sen testilaitteen jo roskiin kun aattelin ettei se enää pelistä. Sit tajusin, että testasin samalla tikulla toimivuuden, kun huhtikuussa olin testannut toimivuuden (eli ei ole virtsaan kasteltu). Tajusin nyt, että voiko olla et vika oli sit siinä kun testasin samalla tikulla toimivuuden? Plääh. Ärsyttää ostaa pelkän laitteen takia, kun tikkuja olis kyllä. Se paketti on niin kallis. 🙄
 
vierailija
Heippa! Mua on tässä väsyttänyt pari viikkoa jatkuvasti ja nyt juhannuksena alkoi kaamea närästys. Tänään sitten yhtäkkiä aloin miettiä että niin, juuri nämähän mun oireet oli ekassa raskaudessa. Kierto mulla on ollut pitkän aikaa epäsäännöllinen ja menkat jää usein tulematta, joten siitä en osaa sanoa paljon mitään. Pakko varmaan aamulla lähteä testikaupoille... jännittääää
 
  • Tykkää
Reactions: suunnaton lentäjä
Eikä. No hitsi kun mä heitin sen testilaitteen jo roskiin kun aattelin ettei se enää pelistä. Sit tajusin, että testasin samalla tikulla toimivuuden, kun huhtikuussa olin testannut toimivuuden (eli ei ole virtsaan kasteltu). Tajusin nyt, että voiko olla et vika oli sit siinä kun testasin samalla tikulla toimivuuden? Plääh. Ärsyttää ostaa pelkän laitteen takia, kun tikkuja olis kyllä. Se paketti on niin kallis. 🙄
Hei mulla olis yksi ylimääräinen laite enkä tarvitse sitä. Laitatko mulle yv 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Mollama
ON. mä palaan takaisin yrityskiertoihin (listoilla en oo ikinä ollut, kun en jotenki tajua sitä systeemiä, mutta siis muuten tänne kirjoittelen :) ) nyt on ollu kaksi kohtuullisen normaalia kiertoa välissä ja mullahan todettiin tosi matala ferritiini ja hb tuossa keväällä ja oon syöny rautaa niihin. jännitin vähän, että missä vaiheessa uskaltaa taas ruveta yrittämään, jos rauta-arvot kuitenkin niin matalat, että niiden takia menee sitten jatkuvasti kesken. Ne rautatabletit ei auttanut yhtään, ja sainkin nyt sitten ajan rautainfuusioon tälle viikolle, joten uskaltaudun tosiaan taas mukaan.

Ovulaatiokin varmaan sattui just tuohon juhannuksen korville, oiskin ihana saada keskikesällä alkunsa saanut vauva....
 
No eipä ne vielä alkanutkaan ja aamun ekat pissat on jo menny. Eilen illalla harrastettiin ja varmaan siks tuli vähän verta ja laitoin yöksi kuukupin mutta ei siellä mitään ku yks pikku tippa. No jos ei aamulla ole taas alkanu niin testataan sit. Sit on tainnu ovis tulla myöhempään kun mähän en sitä täysin kiini saanu vaan arvelin että ois ollu ku testit loppu kesken.
Joten vielä saa jännäillä. Vika talletus tehty arvioidun Dpo -1, joten kyl siitä riittäisi vaikka oiski tullu vähän myöhempään.
 
  • Rakkaus
Reactions: laikkuvehka
Täällä foorumillahan on tapahtunut vaikka mitä 😊 Oli pakko tulla lukemaan vähän kaikkien kuulumisia.

Erityisesti @Peanutbuttercup onnea plussasta, ihana uutinen 😍 Toivotaan että pieni tulee syliin asti ❤

Täällä ei mitään uutta, yksi kierto taas ohitse ilman toivottua lopputulemaa, tänään kp3. Yhdeksäs yrityskierto pyörähti käyntiin. Jospa meillekin plussa joskus suotaisiin 🤞🏼
 
  • Rakkaus
Reactions: Peanutbuttercup
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Rapujellona ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

26.6.2023 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@ireh kp 35/28-30
@meinaas kp 30/28-34
@Charppaliini kp 27/26
@Eswe kp 21/27-30
@Samppa40 kp 17/25
@Cherrymint kp 16/24-27
@hermoilija_ kp 16/23-27
@Cara-mel kp 15/24-27
@Päivänsäde84 kp 13/25-28
@RLiisukka kp 13/28
@heltsuli kp 10/28
@Tiukuna kp 10/28
@pikkuhaave kp 10/38

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@ireh DPO 17
@Mamiks DPO 15
@Haavejuttu DPO 7
@Cara-mel DPO 3


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
 
Viimeksi muokattu:
18. päivä minipillerin jälkeen, eikä vieläkään kuukautisia, pelkkiä kipuja vaan. Just sellaista lievää "heh heh, kohta ne vuodot alkaa" -kipuja. Vaan ei oo alkanu. Tietty voin olla jollain super tuurilla jo raskaanakin mutta jotenkin en usko että kierto edes pelittää vielä normaalisti, vaikka tokihan sitä toivoo aina...
Jospa sullakin kierto palautui kuten mullakin? Ovisplussa 11pv pillerien lopettamisesta, nyt dpo 7 menossa ja pian 3vko pillerien lopetuksesta. Menkkoja odotan alkavaksi ensi viikolla. Oletin minäkin, että vuoto alkaisi heti pillerien lopetuksen jälkeen.
 
Tänään voisi olla oletettu dpo 11, jos ovis tapahtui aiemmin kun yleensä, mihin testit ehkä viittasi. R-testi oli puhdas nega (rfsu & onestep), posia varmaan jo näyttäis, jos ois tuo ovis aiemmin ollut ja ois tärpännyt. Toki myös ovuloimaton kierto mahdollinen. Nyt vaan sit kp1 odottelua, saa nähdä kuinka pitkä kierto tästä nyt tulee sitten... 😊
 

Yhteistyössä