Mulla ihan sama kuvio. En kyllä usko enää tärppiin, joten alan oottaa uusia menkkoja ja mut voi poistaa kp-listalta.
….eiku sitteki kp 1/30
….eiku sitteki kp 1/30
Viimeksi muokattu:
Teitkö?Joo en kyllä odota huomiseen. Kun kotio pääsen niin olen pidättänyt semmosen yli 3h ja dpo14 niin voipi vaikka näkyäkin jos on näkyäkseen.
En kyllä usko plussaan jostain syystä mutta no, niin, testaan sen nyt alta pois.
Teitkös sä ovulaatiotestejä, vai vaan tuntemusten perusteella olis dpo 19? Olisko kuitenkin mahdollista että ovulaatio on ollut vasta myöhemmin, ja nyt oliskin vasta esim dpo 9 ja siks testit negaa?Siis menkat on jo joku 5 päivää myöhässä mitä tää nyt on.. todennäköisesti joko ovulaatiota ei ole tapahtunut tai se on tullut tosi myöhässä. Siitä oletusta ovulaatiosta on nyt jo DPO19 nimittäin. Olen tehnyt (ei mitään haamuja) kaksi negatiivista testiä, oletettuina päivinä dpo15 ja DPO18...
Alkaispa ne nyt vain että pääsisi uuteen yritykseen.
Tein, mutta ihan nega oliTeitkö?
Mulla on toiminut kyl jopa esikoisen yrityksestä jäänyt laite edelleen luulisi siis et pitäisi toimia. Esikoisen yrityksestä on kuitenkin kolmisen vuotta ja no viime syksynä parin vuoden jälkeen testasinMites kauan noi digiocvistestit toimii se laite? Ostin torista setin liloja cb:n ovistetejä+se laite. Testeissä hyvin vielä päiväystä, mutta se laite näyttää ettei toimi enää. Huhtikuussa kun testasin yhdellä tikulla niin toimi.
Mistä saa edullisimmin noita liloja cb ovistestejä? Mulla on nyt kasa niitä tikkuja muttei laitetta niin pakko kai koko höskä+tikut taas ostaa.
Eikä. No hitsi kun mä heitin sen testilaitteen jo roskiin kun aattelin ettei se enää pelistä. Sit tajusin, että testasin samalla tikulla toimivuuden, kun huhtikuussa olin testannut toimivuuden (eli ei ole virtsaan kasteltu). Tajusin nyt, että voiko olla et vika oli sit siinä kun testasin samalla tikulla toimivuuden? Plääh. Ärsyttää ostaa pelkän laitteen takia, kun tikkuja olis kyllä. Se paketti on niin kallis.Mulla on toiminut kyl jopa esikoisen yrityksestä jäänyt laite edelleen luulisi siis et pitäisi toimia. Esikoisen yrityksestä on kuitenkin kolmisen vuotta ja no viime syksynä parin vuoden jälkeen testasin
Hei mulla olis yksi ylimääräinen laite enkä tarvitse sitä. Laitatko mulle yvEikä. No hitsi kun mä heitin sen testilaitteen jo roskiin kun aattelin ettei se enää pelistä. Sit tajusin, että testasin samalla tikulla toimivuuden, kun huhtikuussa olin testannut toimivuuden (eli ei ole virtsaan kasteltu). Tajusin nyt, että voiko olla et vika oli sit siinä kun testasin samalla tikulla toimivuuden? Plääh. Ärsyttää ostaa pelkän laitteen takia, kun tikkuja olis kyllä. Se paketti on niin kallis.
On vahvempi viivaEhkä himpun verran huomaan vahvistumista viivassa eiliseen verrattuna noh menkkojen pitäisi olla tulossa tällä viikolla, joten en vielä innostu. Tosin en kyllä usko todennäkösyyksien olevan meidän puolella, että raskaus onnistuisi loppuun asti. Toki toivon todella paljon, et pieni pysyy kyydissä
Voi ihana sinä! Laitan yv!Hei mulla olis yksi ylimääräinen laite enkä tarvitse sitä. Laitatko mulle yv
Jospa sullakin kierto palautui kuten mullakin? Ovisplussa 11pv pillerien lopettamisesta, nyt dpo 7 menossa ja pian 3vko pillerien lopetuksesta. Menkkoja odotan alkavaksi ensi viikolla. Oletin minäkin, että vuoto alkaisi heti pillerien lopetuksen jälkeen.18. päivä minipillerin jälkeen, eikä vieläkään kuukautisia, pelkkiä kipuja vaan. Just sellaista lievää "heh heh, kohta ne vuodot alkaa" -kipuja. Vaan ei oo alkanu. Tietty voin olla jollain super tuurilla jo raskaanakin mutta jotenkin en usko että kierto edes pelittää vielä normaalisti, vaikka tokihan sitä toivoo aina...