Hakutulokset

1. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Facebook-ryhmään mahtuu kyllä mukaan, laita mulle yksäriä :)
  2. M

Marraskuiset 2023 ❤️

joo, mä perustin, tervetuloa mukaan :) Laita mulle yksäriä, niin siitä pääsee eteenpäin.
  3. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Onnea ja tervetuloa ryhmään! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
  4. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Hei, mä voin sen salatun facebook-ryhmän perustaa kun innokkuutta näyttää olevan. Käsittääkseni mä voin kutsua sinne vaan facebook-kavereita, eli mulle voi laittaa yksäriä ja solutan sitten sitä kautta porukkaa sinne ryhmään :) Katotaan miten homma muodostuu, pidetään tosiaan toiminta...
  5. M

Marraskuiset 2023 ❤️

salattu facebook-ryhmä ois tosiaan kiva :)
  6. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Mä nyt soitin sinne neuvolaan. Oli ihana terkka langan toisessa päässä ja sattui sitten niin, että pääsenkin yllättäen kunnallisella varhaisultraan jo het viikon päästä! Tää tuli yllätyksenä, samoin kuin se, että tarkistin vielä kertaalleen edellisten kuukautisten alkamisajan ja olin jotenkin...
  7. M

Marraskuiset 2023 ❤️

tää neuvolakeskustelu onkin mielenkiintoinen! Mä tosiaan omalta osaltani huomasin se eron fiiliksessä tän raskauden ja aiempien osalta. Aiemmin ootin neuvolakäyntejä innokaasti ja se oli olennainen osa raskautta, mut nyt tosiaan noi aiemmat kokemukset (ja vahvasti varmaan se, että on vielä...
  8. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Munkin pitäis soittaa neuvolaan, mutta jotenkin kehtuuttaa. Asutaan pienellä paikkakunnalla ja täällä on resurssivajetta. Syksyllä kun soitin, soitin vissiin vähän väärään aikaan ja iloisten onnittelujen sijaan toisessa päässä vastattiin jotenkin musta aika tylysti. Sitten siihen tuli vielä...
  9. M

Marraskuiset 2023 ❤️

<3
  10. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Sori, mä nyt paukutan viikonlopun jälkeen kaikki tuntemukset tänne putkeen ulos, selasin just keskustelun läpi. Mulla ei ole vielä pahoinvointi alkanut (no nyt on vasta se joku 4 + 2 menossa), muistelisin, että esikon kanssa ja keskenmenneessäkin alkoi aika aikaisin. Mut tiiättekö, tunteet sahaa...

Yhteistyössä