Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

joo, totta, tosi kapeasti katotaan tätäkin asiaa, niinku monia muitakin.
  2. M

Haaveena vauva 2024

vielä tuun tänne kommentoimaan tätä ikäkeskustelua. itehän oon jopa vähän katkera siitä, että on se hurja paukutus miten vaikeeta on iäkkäämpänä tulla raskaaksi. Ja ymmärrän toki terveydenhuollon puolelta sen, varmasti on vaikeempaa ja täytyisi muistaa se, jos lapsista haaveilee. Mutta. Mä...
  3. M

Haaveena vauva 2024

onhan täällä. Mä olen 41, täytän tänä vuonna 42. Yksi lapsi edellisestä liitosta ja uutta on uuden puolison kanssa yritetty nyt aika tarkalleen vuosi. Tähä on mahtunut kaksi keskenmenoa matkan varrelle. raskautunut olen ainakin helposti, se tässä on vielä ollut positiivista, kunhan saisi vielä...
  4. M

Haaveena vauva 2024

ihanalta kuulostaa (ja siula on ihana nimimerkki). Älä stressaa noista syömisistä ja juomisista. Se stressi kuuluu asiaan, ja jatkuu varmaan useimmilla meistä jonkinasteisena läpi raskauden. Neuvolasysteemissäkin on musta hölmöä se, että noita neuvoja alkaa kunnolla saamaan (ainakin mun...
  5. M

Haaveena vauva 2024

Mulla kans ainoassa synnytykseen asti menneessä raskaudessa muistan sen vahvan tunteen, sitä vaan tiesi, että on raskaana. Jostain syystä kahdessa keskenmenneessä sitä ei tullut, molemmissa olin tosi yllättynyt positiivisesta raskaustestistä.
  6. M

Haaveena vauva 2024

ilman mitään tieteellistä näyttöä ja puhtaasti haahuilijamutulla heitän, että ne, keillä on ollut haasteelliset kuukautiset ei koe synnytystä niin pahana. Varmaan tästä on sen tuhat vasta-argumenttia ja -kokemustakin toki, mut tällä ajatuksella lähtisin eteenpäin :)
  7. M

Haaveena vauva 2024

Joo, on, tää on vähän tämmönen noidankehä kun aiemmissa raskauksissa vuoden sisään tullut painoa ja rauta-arvot pudonneet ja pitäisi saada energiaa, voimaa ja jaksamista uuteen raskauteen mut sit taas on kiire yrittää raskautumista uudestaan...
  8. M

Haaveena vauva 2024

Tulen tänne nyt omanapailemaan sen verran, että mulla alko kuukautiset, jes! (tätä on odotettu siis keskenmenojen jälkeen, se on semmosta ihme hähmäistä aikaa, ku ei oikein tiedä missä mennään ja millä aikataululla). Nyt sentään tuli taas olo, että on joku kierto olemassa, mikä tietysti ohjaa...
  9. M

Haaveena vauva 2024

voi ei, pitkä on aika aina odottaa. Toivottavasti kesällä kaikkea muuta kivaa, et veis välillä vähän ajatuksia pois odotuksesta :/
  10. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Moikka, laitatko Villasukalle viestiä, hänen kauttaan hoituu nykyisin :)
  11. M

Haaveena vauva 2024

Kiitti. Mä kerkesin jo ottaa yhteyttä yhteen näitä analyysejä tekevään tahoon, ja kuulemma toi testi ei tosiaan anna viitteitä muuhun kuin siihen, miksi ei raskaudu (vaikka siis myös keskenmenot voi olla siemennesteestä johtuvia, mutta siihen ei noilla testeillä vielä pääse käsiksi).
  12. M

Haaveena vauva 2024

Hei, onko kenelläkään kokemuksia siemennesteanalyysistä? Tutkitaanko siinä vain mahdollisuutta tulla raskaaksi, vai myös asioita, jotka mahdollisesti johtavat keskenmenoon?
  13. M

Haaveena vauva 2024

joo, mulla ekasta keskenmenosta laskettu aika ois just nyt kuunvaihteessa, vapun seuduilla. Mut mulla ajatuksia sotkee se, et tuli toinenkin keskenmeno nyt keväällä, ni se on tuoreempana mielessä, uskon, et toi vappu menee sen takia sit helpommalla.
  14. M

Haaveena vauva 2024

Tää ikäjuttu on hauska. Mullakin nyt serkusta on tulossa mummo ihan näillä näppäimillä, samaan aikaan ku mä itsekin vielä haaveilen lapsesta. Ekan sain kun olin juuri täyttänyt 34, nyt toista haaveilen 41-vuotiaana (tulisin olemaan vähintään 42 lapsen syntyessä jos raskautuisin).
  15. M

Haaveena vauva 2024

no siis semmonen huomio, et tässä raskautumisyritysmatkalla aina oon tullu raskaaksi just siinä kierrossa, missä ei oo ollu mitään oireita. Sit taas just ne kierrot ku oon tihrustanu ties mitä tuntemuksia on päätyny kuukautisiin. Et tiiä näistä nyt sitten.
  16. M

Haaveena vauva 2024

no tämäpä. I feel you. Mulla meni edellisestä keskenmenosta neljä kuukautta seuraavaan plussaan, siinä välissä ehti olla kahdet kuukautiset, eli se jälkivuoto keskenmenon jälkeen mulla ainakin viimeksi kesti tosi pitkään ennen ku kierto taas pääsi alkamaan. Nyt odottelen taas kkm:n jälkeistä...
  17. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Moikka kaikki. Mä nyt vielä tänne puran tätä. Tänään oli tarkoitus olla tyhjennyskäynti sairaalalla, mutta tulin just ennen lääkkeiden laittoa sanoneeksi hoitajalle, että maanantaista (jolloin ei siis löydetty sykettä) jäi vähän outo olo, kun lääkäri itsekin oli eka sitä mieltä, että odotellaan...
  18. M

Haaveena vauva 2024

<3
  19. M

Haaveena vauva 2024

Moikka, mä tuun nyt tänne notkumaan, kun en tiedä oikein mitä muutakaan tässä keksisi. Edellisestä liitosta yksi ekaluokkalainen ja nykyisen puolison kanssa päädyttiin yrittämään yhteistä biologista viime kesänä. Tässä välissä on nyt tullut kaksi raskautta ja kaksi keskeytynyttä keskenmenoa...
  20. M

Marraskuiset 2023 ❤️

Mulle tuli taas keskenmeno. Perustin sen facebook-ryhmän, mutta yritän etsiä sinne nyt uutta ylläpitäjää ja jätän sitten nämä ryhmät, kunhan se asia hoidossa. Varmaan uusi admin käy sitten vielä tsekkailemassa täällä keskustelupalstalla, josko facebookin ryhmään on tulijoita. Ihanaa odotusaikaa...

Yhteistyössä