Maaliskuiset 2024

Muakin houkuttais toi varhaisultra. Ootteko yksityiseltä varannu vai kuinka? en oo koskaan käyny, niin en tiedä 😅.

Toki ihan hyvillä mielin oottelen viralliseen ekaan ultraan, mut oishan se oman mielenrauhan vuoksi kiva tietää että kaikki ois alussa niinkuin pitääkin olla🤞🏻.

Mulla olo edelleen tosi oireetonta, pientä väsymystä lukuunottamatta, tosin työrintamalla hirvittävä kiire et sekin väsymystä saattaa aiheuttaa😁. Toki vasta 5+5 ettei tässä kauheesti vielä oireita voikaan olla😇.
 
vierailija
Pahoittelut huonoja uutisia ultrasta saaneelle. Nykylaitteilla saa ihan hyvän näkymän myös vatsan päältä alkuviikoilla. Myös vanhoilla laitteilla syke kyllä näkyy noilla viikoilla, jos alkio elossa. Itsellä todettiin vkolla 12 neuvolan todella vanhoilla laitteilla vatsan päältä ulratessa alkion kuolleen, kun ei sykettä näkynyt, vaikka minun suonien syke näkyi. Siitä äitipolille varmistus uudemmilla laitteilla vatsan päältä ja alkio kuollut vkolla 8.

En halua lannistaa, mutta en loisi turhia toiveita varmistusultraan, että alkio voisi olla elossa, jos sukettä ei aiemmassa ultrassa näkynyt. Ultraustavalla ei ole sykkeen näkemisen suhteen merkitystä, tarkempien mittojen saannin suhteen kyllä, etenkin alkuviikoilla.
 
Hei! Täällä tänään 4+0 ja toinen lapsi tuloillaan. Laskettu aika 6.3. Mulla on jatkunut menkkajomot siitä asti kun niiden olisi pitänyt alkaa ja rinnat tosi herkkänä. Tänään myös iski kokouksessa ekat pahoinvoinnin, mutta onneksi meni nopeasti ohi
Meillä esikoinen tulossa ja laskettu aika myös 6.3. 😊 Kova turvotus ja vatsa näyttää siltä kuin olisi jo ties monennella kuulla 😅
 
Minäkin liityn tänne 😄 Laskettu aika on 12.3. Tämä on ensimmäinen lapsi ja myöskin ensimmäinen alkanut raskaus, km:n pelko vähän kolkuttelee takaraivossa 🙁 Varasin varhaisultran 7+1, josko sillä saisi hieman mielenrauhaa. Lähinnä oon onnellinen et raskautuminen on mahdollista ja näin pitkälle on päästy, en uskalla täysin vielä "tuudittautua" siihen että saataisiin syliin asti, vaikka oikeastaan tilastollisesti meidän tilanne on hyvä ja tärppäsi jo yk2.
 
Täällä alkanut kunnon etominen ja miltei jatkuva pahoinvointi jo vko 5. Nyt 6+0. Vatsa on todella turvonnut ja kiirettävästi on rinnatkin jo kasvaneet. Aikaisemmissa raskauksissa kaikki oireet alkoivat paljon myöhemmin.
 
Kopioi edellinen teksti ja lisää omat tietosi :) Voi lisätä myös muita tietoja tuohon halutessaan!


MAALISKUISET 2024

La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala

12.3.
Eswe/1./KYS(?)

15.3.
Malanen/2./Mikkeli(?)
 
Minäkin varovaisesti liityn mukaan odottaen esikoista 😊 Kierukan poiston jälkeen toisesta yrityskierrosta tärppäsi ja tein plussatestin viikko sitten. Laskureiden mukaan la 3.3. Eka neuvola varattu ja osuu viikolle 9.

Oireita on ollut jonkin verran, mutta pahoinvointisuutta ei ainakaan toistaiseksi vielä ole esiintynyt. Väsymys, suolistovaivat ja tuntemukset kohdunsuulla on ollut itsellä oireena. Nyt alkanut hieman myös aristamaan rintoja ja hajuaisti on hieman herkistynyt.
 
Onko muilla huimausta? Mua on nyt huimannu eilisestä saakka, enimmäkseen asentohuimaukselta vaikuttaa kun pääs pyörii aina jos päätä kääntää tai kumarruu tai sängys käänty, huoh..
Edellisen raskauden aikaan mulla oli kovat pahoinvoinnit ja huimaus, kauaa ei pystynyt seistä, kun alko päässä heittää ja silmissä pimenemään🙈 tässä raskaudessa on nyt alkanut lievä pahoinvointi ja odotan et pahenee varmasti😅
 
Kopioi edellinen teksti ja lisää omat tietosi :)Voi lisätä myös muita tietoja tuohon halutessaan!


MAALISKUISET 2024

La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala

12.3.
Eswe/1./KYS(?)

15.3.
Malanen/2./Mikkeli(?)

8.3.
Chilino/2./Lohja
 
Varovasti liitytään mukaan 😊 Täällä 5+2 ja la 8.3. Oireita ajoittainen etova olo, varsinkin jos ruokailuväli yhtään venyy. Himo hedelmiin ja sipseihin 😅 väsyttää, vessassa saa ravata, välillä huimaa, iltaisin paleltaa ihan jäätävästi. Välillä jonottaa alaselkää ja kohtua nipistelee. Niin jännää!
 
Varovasti liitytään mukaan Täällä 5+2 ja la 8.3. Oireita ajoittainen etova olo, varsinkin jos ruokailuväli yhtään venyy. Himo hedelmiin ja sipseihin väsyttää, vessassa saa ravata, välillä huimaa, iltaisin paleltaa ihan jäätävästi. Välillä jonottaa alaselkää ja kohtua nipistelee. Niin jännää!
Hei mullakin on muuten ollut koko viikko tota palelua, iltaisin varsinki! Öisin kyllä herään sit ihan hikisenä🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Chilino

Yhteistyössä