Maaliskuiset 2024

Hyppään tänne mukaan laskettu aika laskurin mukaan 2.3🤗. Neljäs lapsi meille😇.

Nyt mennään 4+3 viikossa, migreenit kiusaa, muita oireita ei ole. Ja jos vanhan merkit paikkansa pitää niin pahoinvointi alkaa vasta 9-12 vk😂.
 
Täällä myös laskettu aika laskurin mukaan 2.3 ja kolmas lapsi tulossa.

Oireina tällä hetkellä vain hirveä turvotus ja ajoittainen väsymys. Itsellä aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi/etominen alkanut noin viikolla 6 mutta onneksi kestänyt vain kuukauden verran.
 
Täällä myös laskettu aika laskurin mukaan 2.3 ja kolmas lapsi tulossa.

Oireina tällä hetkellä vain hirveä turvotus ja ajoittainen väsymys. Itsellä aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi/etominen alkanut noin viikolla 6 mutta onneksi kestänyt vain kuukauden verran.
Samoissa liikutaan siis😍!! Mulla hävis turvotus täs muutamii päivii sitten. Ihan hirvittää koska se pahoinvointi alkaa ku mulla se on kestänyt aina synnytykseen asti😂.
 
Hei! Täällä tänään 4+0 ja toinen lapsi tuloillaan. Laskettu aika 6.3. Mulla on jatkunut menkkajomot siitä asti kun niiden olisi pitänyt alkaa ja rinnat tosi herkkänä. Tänään myös iski kokouksessa ekat pahoinvoinnin, mutta onneksi meni nopeasti ohi
 
  • Tykkää
Reactions: Jenni Koo
Aamupahoinvointi, tai siis voin pahoin kaikkina muina kellonaikoina paitsi aamulla Ei nyt onneksi laatta lennä, mutta ällö olo. Muistaakseni oli kyllä sama juttu ekassa raskaudessa. Mielenkiinnolla odotan, että loppuuko juokseminen vihlonnan takia viikolle 7 kuten viimeksi.
 
Aamupahoinvointi, tai siis voin pahoin kaikkina muina kellonaikoina paitsi aamulla Ei nyt onneksi laatta lennä, mutta ällö olo. Muistaakseni oli kyllä sama juttu ekassa raskaudessa. Mielenkiinnolla odotan, että loppuuko juokseminen vihlonnan takia viikolle 7 kuten viimeksi.
Itsellä tuo jatkuva etominen on alkanut siinä viikon 6 jälkeen, piakkoin siis. Tällä hetkellä ainoana oireena oikeastaan väsymys.
 
Muakin jännittää oireiden alkaminen. Kerta kerralta vaan pahentunu oireet😅 viime raskaus oli aivan järkyttävä ni en odota mitään muuta ku samanlaista oloa😂 näin myös viime yönä unta et synnytin perätilassa olevan vauvan ja miten ne kivut tuntuki nii aidoilta vaikka oliki unta🙈🙈
 
Minäkin nyt uskallan liittyä plussanneisiin, kun menkat 1-2 päivää myöhässä ja leffaviivat pregcheckin liuskaan LA sovellusten mukaan 10.3, voi tätä onnen määrää, kun yritystä takana 15kk ja vihdoin onnistuu

Mitä mieltä, tekisikö tänne listausta maaliskuisista niin kun näytti olevan jossain ryhmissä
Kannatan listausta kun on kiva nähdä kooste ketä nimim on keskusteluissa mukana :) en tosin itse tiedä miten sellainen askarrellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Alia
vierailija
Eilen plussattu, laskurin mukaan olis 9.3 laskettu aika, pitkä yritys takana ja keskenmenoja pari alla. Jännittää alku. Alavatsan jomottelua enemmän ja vähemmän koko ajan, aiemmissa ei oo tällaisia jomotusta ollut. Toivottavasti ei enteile huonoa. Onnea kaikille plussa meille, kiva alkaa lukemaan mietteitä ja ajatuksia ja kuulumisia 😊
 

Yhteistyössä