Maaliskuiset 2024

Kopioi edellinen teksti ja lisää omat tietosi :)Voi lisätä myös muita tietoja tuohon halutessaan!


MAALISKUISET 2024

La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala

6.3.
Hemingway/2./LUVN(HUS)

8.3.
Chilino/2./Lohja

12.3.
Eswe/1./KYS(?)

15.3.
Malanen/2./Mikkeli(?)
 
Kopioi edellinen teksti ja lisää omat tietosi :)Voi lisätä myös muita tietoja tuohon halutessaan!


MAALISKUISET 2024

La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala

6.3.
Hemingway/2./LUVN(HUS)

8.3.
Chilino/2./Lohja

9.3.
Laikkuvehka/5./-

12.3.
Eswe/1./KYS(?)

15.3.
Malanen/2./Mikkeli(?)
 
MAALISKUISET 2024

La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala

2.3.
Tähkä94/4./TAYS

6.3.
Hemingway/2./LUVN(HUS)

8.3.
Chilino/2./Lohja

9.3.
Laikkuvehka/5./-

10.3.
Emppulih99/2./ OYS

12.3.
Eswe/1./KYS(?)

15.3.
Malanen/2./Mikkeli(?)
 
Hellou. Minäki nyt liityin tänne. Rv 5+3 taitaa olla nyt. Ensimmäinen lapsi on syntyny heinäkuussa 2022. Vähä jännittää miten tuun pärjäämään kahen pienen lapsen kans mut eiköhä sitä jotenki selviä🙊 Tää raskaus tuli täysin puskista. Esikoista yritettiin todella kauan ja käytiin lapsettomuushoidoissakin. 25.7. ois varhaisultraan meno.
 
Kuinka pahana on? Täällä ei onneksi laatta lennä (vielä), mutta viimeiset pari viikkoa ihan koko ajan etova olo ja on hankala löytää mitään syötävää mitä tekisi mieli. 24/7 närästys myös päällä.
Ympäri vuorokauden etoo ja oksettaa. Täysi työ pidätellä oksennusta, kun lapset lomalla ja arvaavat heti jos rupeen oksentamaan, heille ei vielä haluta kertoa.. jossain vaiheessa ei varmasti pysty enää vaan nieleskelemään ja ajattelemaan mukavia kun meinaa hissi tulla ylös😂 jokaisen raskauden kohdalla oon oksentanu ja voinu pahoin synnärille asti😰
 
  • Surullinen
Reactions: Hemingway
Okei,se on varmasti niin yksilöllistä vaan milloin ne alkaa🙂Ei vaan tunnu yhtään todelliselta että olisi edes raskaana kun tuntuu niin normaalilta😁
Joo mulla vähä sama, vaikka normi olot edellisii raskauksiin verrattuna nii silti sitä miettii onko siellä sittenkään ketään. Mutta jotenki haluun ajatella että niin kauan ollaan raskaana ku toisin todistetaan ja yrittää liikaa olla stressaamatta sitä oireettomuutta🤞🏻😇.
 
Oispa oireetonta😰 nojoo toki sitä sit väkisin ajattelis, et onko kaikki hyvin kun aiemmissa raskauksissa heti ekoilta viikoilta oireita. En vaan kestä tätä pahoinvointia, tänään piti juosta oksentamaan aamusta pari kertaa😭
 
Mullakaan ei vielä mitään oireita, tosin tosi alussahan tää vasta on. Jännittää kyllä tuleeko ne edes sieltä. Ois outoa ajatella ettei tulis pahoinvointia, kun kolmessa edellisessä raskaudessa se kuitenkin niin vahvana alusta asti.
 
  • Tykkää
Reactions: tähkä94
Hei,
Tänään plussattu jotain 4+, en tarkalleen muista milloin viimeiset menkat. Laskettuaika siis maaliskuun loppupuolella. Useampi km (ja kohtukuolema rv33) takana, nyt viimeksi km toukokuussa ja maaliskuussa kkm. Kotoa löytyy 1,7,14,15 ja 17v lapset.
 
Ootko kokeillu pahoinvointi rannekkeita? Mulla ne tois ison avun edellisen raskauden jatkuvaan etomiseen‍.
Yhessä raskaudessa käytin mut oli täysin turhat, laitoin ne sit eteenpäin😁 viime raskaudessa söin myös pahoinvointi lääkettä mut sekään ei tuntunu auttavan. Täytyis varmaan pyytää neuvolasta eri valmistetta jos tää jatkuu näin voimakkaana. Tänään taas piti oikeen juosta vessaan kun tein lapsille ruokaa😰
 
  • Vau!
Reactions: tähkä94
vierailija
1.3. laskettu aika ja ensimmäinen lapsi tulossa 😍 huolestuttaa kun on menkkakipumaisia vihlaisuja joka päivä enemmän tai vähemmän. Mulla on myös vatsassa koko ajan kevyt paineen tuntu, voiko jo nyt kohtu jotenkin tuntua siellä? Tuossa navan ja häpyluun välillä, ja se paine alkoi ehkä eilen tai tänään.

...Tai siis laskettu aika on neuvolan 28 kp kaavalla 26.2, mutta mun kierto on n. 32 päivää oikeasti, jolloin se onkin 1.3.
 
1.3. laskettu aika ja ensimmäinen lapsi tulossa huolestuttaa kun on menkkakipumaisia vihlaisuja joka päivä enemmän tai vähemmän. Mulla on myös vatsassa koko ajan kevyt paineen tuntu, voiko jo nyt kohtu jotenkin tuntua siellä? Tuossa navan ja häpyluun välillä, ja se paine alkoi ehkä eilen tai tänään.

...Tai siis laskettu aika on neuvolan 28 kp kaavalla 26.2, mutta mun kierto on n. 32 päivää oikeasti, jolloin se onkin 1.3.
Hei ja tervetuloa mukaan🥰Minulla on myös täysin samoja oireita. Tosin mulla ollut pidempäänkin erilaisia tuntemuksia kohdussa. Eilen oli juuri kunnolla ekaa kertaa enemmän sellaisia menkkamaisia kipuja, mutta menivät sitten ohitse. Se vähän mietitytti, mutta ilmeisesti kuuluu asiaan monenlaisetkin tuntemukset? 😅 paineen tunnetta on myös. itselläkin siis eka raskaus ja 28 kierron mukaan laskettuna 3.3 laskettu aika.
 

Yhteistyössä