Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2022

    Täältä taustalta huutelen, me yritettiin tätä masussa vielä viihtyvää kakkosta 7 kiertoa. Luin silloin viimeisen kierron kohdalla, että raskaus voi olla kiinni ihan vain siitä, ettei makoile tarpeeksi kauaa sängyssä. Olin siis aiemmin juuri VTI-pelossa aika pikaisesti käynyt pesulla ja pissalla...
  2. P

    Haaveena vauva 2022

    Ihanaa @minttuni ❤️ Paljon onnea!!!!
  3. P

    Marraskuiset 2021

    Mä panikoin tota samaa kun sain kirjeen. Sit luin HUSin sivuilta, että kirjeessä lukee vain 21-trisomia, mutta sama seula kattaa 18-trisomian. Ajattelin, että onpa kiva pieni stressaushetki tuleville äideille tuokin! Sain omapostiin siis vain nuo tiedot, että kohonnutta riskiä ei ole...
  4. P

    Marraskuiset 2021

    Verikokeissa kävin 2,5 viikkoa aiemmin, en saanut ultrassa tietää vaan omapostiin tuli tulos samana iltana. Omaposti on postin sovellus, johon mm. kaupungin ja valtion instituutioiden kirjeet saa digitaalisena ennen kuin ne saapuvat kirjepostina. Eli käytännössä heti, kun kirje printataan...
  5. P

    Marraskuiset 2021

    Vierailija. tuli omapostiin nyt juuri äsken. Eli 21 jälkeen illalla samana päivänä Kannattaa ladata omaposti!
  6. P

    Marraskuiset 2021

    Täällä nt-ultra onnellisesti takana <3 ihanaa. Toki seulonnan tuloksia vielä odotamme. Mutta vihdoin pääsen fb-ryhmään! Laitan sinulle @äitionnellinen ihan just viestiä <3
  7. P

    Marraskuiset 2021

    @äitionnellinen, alkukeskusteluissa luvattiin, että alusta asti kirjoitelleet voivat liittyä nt-ultran jälkeen. Nyt kun laskettu aika ei ole alkukuusta, eikö voikaan odottaa, kunnes raskaus varmistuu? Todella harmi juttu. Ymmärrän sen, ettei ihan uusia oteta, mutta itsekin olen kirjoittanut...
  8. P

    Marraskuiset 2021

    Täällä pk-seudulla kaikki Helsingin, Vantaan, Kauniaisten, Kirkkonummen ja Espoon ultrat tekee yksi ainoa paikka. Ja kun miettii, että esikoisen syntymäpäivänä samassa synnytyssairaalassa syntyi 10 muuta, eikä itse kuitenkaan tunne yhtäkään samana päivänä syntynyttä, niin massaa on täällä kyllä...
  9. P

    Marraskuiset 2021

    Millä raskausviikoilla kävit ensimmäisessä neuvolassa? Kävin itse 9+1 ja sain 4 eri vaihtoehtoa Maisasta, kaikki viikoille 12+5-13+4. Jos on käynyt myöhemmin, niin varmaan sitten menee myöhäiseksi tuo aika... on kyllä todella harmi. Ja onko neuvolalla sama käsitys viikoista kuin sinulla...
  10. P

    Marraskuiset 2021

    @sabs mullakin on tullut tiputtelua tasaisin väliajoin ja kävin myös uusintaultrassa ja pieni oli kasvanut vielä vähän enemmänkin, kuin mitä viikot oli! <3 Onneksi. On kyllä ihan kauheeta käydä vessassa ja joka kerta olla paniikissa. Mulla nyt 9+5 ja oon aivan seis! Siis huh. Haluisin vaan...
  11. P

    Marraskuiset 2021

    Mulla on tän raskauden aikana myös tullut silloin tällöin vaaleanpunertavaa (myös ennen varhaisultraa) ja sain neuvoksi laittaa ”sinne” ceridal-öljyä, kun arveltiin, että kuivilta limakalvoilta tihkuttaa. Sen jälkeen ei ole tullut mitään. Suosittelen siis kokeilemaan sitä! Voi myös olla joku...
  12. P

    Marraskuiset 2021

    Voi että, toivottavasti on vain jokin hiussuoni puhjennut tms! Tsemppiä, onneksi vuodotkin ovat yleisiä. Mulla on tullut pientä vuotoa esikoisen raskaudessa ja tässä myös. Ja ultrasta; tavallaan helpottaa, tavallaan menettämisen pelko kasvaa. Aion mennä 2-3viikon päästä vielä uudelleen...
  13. P

    Marraskuiset 2021

    Näkyi hyvin! On noin sentin mittainen noina päivinä, kunnolla näkee jo sydämensykkeenkin ruudulta. <3
  14. P

    Marraskuiset 2021

    Meillä oli vihdoin varhaisulta ja pienellä ainakin vielä kaikki hyvin, 7+1 <3 Vielä muutama erittäin epävarma viikko tietysti tässä kokonaisuudessaan epävarmalla tiellä, mutta yksi etappi jälleen eteenpäin.
  15. P

    Marraskuiset 2021

    Voi ei @IinesAnkka82 , olen niin pahoillani <3 Hurjasti voimia jaksamiseen ja asian käsittelyyn. On niin väärin, että teiltä vietiin onni toistamiseen :(
  16. P

    Marraskuiset 2021

    Tsemppiä @IinesAnkka82, toivottavasti kohdun asentokin voi vaikuttaa mittoihin! Voi kun on kurjaa odotella taas. Toivotaan että maanantaina asia ratkeaa parhain päin <3
  17. P

    Marraskuiset 2021

    @pupup näytän iltaisin (niinkun nyt) samalta kun esikoisen raskaudessa rv 16-18, jäätävää! Toivottavasti töissä ei huomata, onneksi oon käyttänyt töihinpaluun jälkeen löysiä paitoja muutenkin. Mut toisaalta ihanaa tää turvotus, kun tulee olo, että ainakin hcg:tä pitäisi olla veressä <3 Mulla on...
  18. P

    Marraskuiset 2021

    En kertoisi! Ei kuulu työnantajalle ja on ihanaa, jos on vakituinen paikka, jonne palata äitiyslomalta! Ja onnea plussatestistä! :)
  19. P

    Marraskuiset 2021

    Mä kävin esikoisen raskaudessa 7+0 ja 9+4 ja menen nytkin, jos niihin etappeihin asti päästään. On tämä kyllä niin raastavaa aikaa...
  20. P

    Marraskuiset 2021

    Kyllä uskon, että kaikki on hyvin ja pieni siellä kasvaa <3 Tuli mieleen sekin, kun et vielä 5+2 saanut digiin 3+, että siitä ainakin voisi päätellä että vähintään päivän olisi laskelmatkin mahdollisesti väärässä? Ja äidin mielenrauha on tärkeintä, joten ei yhtään hölmöä vaihdella aikoja...

Yhteistyössä