Hakutulokset

1. P

Marraskuiset 2021

Mä taas välillä eipäilen tätä raskautta, kun oon ollut niin lungi. Esikoisen raskaudessa raivosin jo näinä päivinä ja koko raskauden, se oli hirveetä! Pakkohan sitä hormonia on kuitenkin olla veressä, jos digikin näytti 3+. Voikun tää olisi mielialojen suhteen erilainen raskaus, olisin kyllä...
  2. P

Marraskuiset 2021

Ihanaa @Kirppu8 ! :love:
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Ehkä minut nyt sitten vihdoin voi siirtää plussanneisiin, kun digiin tuli 3+. Palaan sitten tänne, jos jotain käy. Toivon sydämestäni teille kaikille pysyvää plussaa mahdollisimman pian! <3 Oireista: luulin aina, että alkuraskaudessa pitää olla samat oireet kun esikoisen...
  4. P

Marraskuiset 2021

Tänään 5+2 tai 5+3 ja uskalsin tehdä digin vihdoin, ja 3+ se sieltä pärähti! :) Vaikka tämä ei tosiaan ole tae vauvalle, niin yksi etappi taas eteenpäin. Nyt ei enää voi testailla ja sekin kyllä on jotenkin helpottavaa. Sitten vaan kova odottelu varhaisultraan, jonne on vielä yli 1,5 viikkoa...
  5. P

Marraskuiset 2021

Voi ei, paljon voimia teille ❤️:cry:
  6. P

Marraskuiset 2021

Mä sain taas itselleni stressin liuskatesteistä. Mulla menossa 5+0 tai 5+1 ja ajattelin et testaan liuskalla, ettö uskallanko tehdä digin. Toissapäivänä pregcheckin testiviiva oli vähän kontrollia vahvempi. No tänään piti olla vahvistunut ja ajattelin että kontrolliviiva on varmaan jo ihan...
  7. P

Marraskuiset 2021

Vähän hailakalta kyllä näyttää @Jaffakeksi, oletko tehnyt kaikki testit samanlaisella pidätysajalla samaan vuorokaudenaikaan? Ei auta muu kuin odotella, paljon tsemppiä. Toivotaan parasta! @neilikka91 onneksi vuoto on niukentunut, toivotaan että kaikki on hyvin <3 Onko teillä muilla...
  8. P

Marraskuiset 2021

Mulla oli esikoisesta käytössä just tuo ovia pregnancy sellasena päiväkirjana ja sitä on niin ihana lukea nyt toisen kohdalla. Kirjotin joka päivä olot, tuntemukset ja mitä tein :) Teen nyt siis samaa. Sit mulla on muutama muukin ja nyt myös preggers teidän suosituksista :) Raskaus + oli ainoa...
  9. P

Marraskuiset 2021

Voi @Oliivipuu79, suuret pahoittelut, paljon voimia <3
  10. P

Marraskuiset 2021

Mikä vointi sinulla on @Oliivipuu79 ? Toivottavasti kaikki on hyvin <3
  11. P

Marraskuiset 2021

Mä olin myös esikoisen aikaan (ja toki vieläkin) pienessä fb-ryhmässä ja oli ihan parasta! En kuitenkaan uskalla tälläkään kertaa ennen nt-ultraa varmaan liittyä, mutta varaattehan siellä tilaa meille, ketkä jo ketjun alkuvaiheessa toivovat sinne pääsyä nt-ultran jälkeen :)
  12. P

Marraskuiset 2021

Joo ei ookaan tuttu testi! Ei kannata miettä että olisi haalistunut, ellei oo testannut ihan samaan vuorokaudenaikaan samalla pidätysajalla. Eikä tietenkään tarvi edes testata enää jos tuntuu, että itselle riittää Jos haluat vielä testata, niin tekisin ylihuomenna tuon saman testin uudelleen...
  13. P

Marraskuiset 2021

Voi ei, tämä alkuraskaus on kyllä ihan kauhean epävarmaa aikaa :( Suuret pahoittelut @suhveli ja tsemppiä tulevaan kiertoon! <3 Ja voi @Oliivipuu79 , toivotaan, että vuoto loppuu ja on harmitonta, hurjasti tsemppiä!! <3 Täällä nyt 4+3 tai 4+4 ja digitesti sanoi 2-3. Pregcheckin liuskatesti...
  14. P

Marraskuiset 2021

Ootko ihan varma oviksen ajankohdasta, tikutitko? Vai voiko olla, että tuli myöhemmin ja kierto venyy siksikin ja testit siksi vielä niin hailakoita? Pääasia olisi, että sama testi vahvistuu joka toinen päivä. Testit ovat niin erilaisia, että niiden viivoja on huono vertailla keskenään...
  15. P

Marraskuiset 2021

Kiitos vuotokokemusten jakamisesta! Täällä tulee nyt rusehtavaa ja pelottaa, että muuttuu punaiseksi ja km alkaa :( Ihan sairaan stressaavaa. Mut ei voi muuta kun odotella. Mitään en voi tehdä. @IinesAnkka82 mä sain esikoisesta digiin 3+ just viikoilla 5+2. Liuskaan tuli silloin jo ihan musta...
  16. P

Marraskuiset 2021

Tervetuloa uusille :) Kivaa, että saadaan tänne lisää porukkaa! Täällä menossa 4+2 tai 4+1, en ole ihan varma. Tänään pitäisi menkkojen alkaa ja viiva testissä lähenteli jo tasavahvaa. Äsken kuitenkin pyyhkiessä tuli vähän ehkä beigehtävää valkkaria, ja housuihin oli tullut kaksi ehkä...
  17. P

Marraskuiset 2021

Huomenta! Täällä tosi aikaisessa vaiheessa kirjoitteleva, tänään 3+4 plussannut kakkosesta haaveileva :) LA eri tavoilla laskettuna n. 16.11/17.11. Meillä on ennestään maailman ihanin 1,5-vuotias ja nyt tämä toinen raskaus alkoi jo toivottomalta tuntuneesta yrityskierrosta 7. Saa nähdä, mitä...
  18. P

Toiveissa vauva 2021

Mitäköhän ihmettä, täällä dpo 10 ja yk 7, ei mitään esikoisen alkuraskauden oireita, huvikseen tänään kastoin tikun niinkuin joka kierto, ja täysin, täysin yllättäen tuli plussa!! https://aijaa.com/s3Gf9c Testasin parilla eri testillä, tämä pregcheck-puikko. Kaadoinpa sitten kahvit viemäriin...
  19. P

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 voisiko olla, että dpo:t olisivatkin sulla vasta pienemmät? Ethän ollut varma ovulaation ajankohdasta. Toivotaan että vahvistuu pikkuhiljaa! @IinesAnkka82, toivotaan, ettei menkat ala! Itselläni tuli ruskeaa vuotoa esikoisen raskaudessa dpo 13, ei tarkoittanut mitään. Ja...
  20. P

Toiveissa vauva 2021

Jos on vasta rv 4+6, niin ei pitäisi digissä varmaan vielä 3+ näkyäkään. Itse sain sen esikoisen aikaan rv 5+2.. Mistä lasket raskausviikot ja dpo:t? Dpo 20 sain aamupissasta tasavahvat liuskaan, teitkö nyt liuskatestiä samalla? Hurjasti tsemppiä :love:

Yhteistyössä