Haaveena vauva 2022

Melkein samoissa mennään, mulla tänään kp13 ja en ole ehtiny vielä tänään tikuttamaan ovista, kivut kyllä alkaa jo olla. Viime kierrossa ovisplussat kp14 ja kp15.

Tekis melkein mieli kysyä tätä kaverin puolesta mutta ihan tosissaan omasta puolesta, ootteko te jalat kohti kattoa tovin, tallettelujen jälkeen?
En ole jalat taivasta kohti. Ja itseasiassa nousen melkein heti ylös ja hipsin toiseen huoneeseen missä nukun lasten kanssa (mies nukkuu eri huoneessa kun minä ja lapset) niin että siinähän ne holahtaa paperiin suurin osa. :D Mutta samalla taktiikalla mentiin kuopusta yrittäessäkin ja hyvin tärppäs. ☺ Ensimmäistä yrittäessä taisin vähän nostella välillä jalkoja. :D
 
Tekis melkein mieli kysyä tätä kaverin puolesta mutta ihan tosissaan omasta puolesta, ootteko te jalat kohti kattoa tovin, tallettelujen jälkeen?
Mä oon hetken (5min?) kun jaksan, en siis ihan aina. Sen jälkeen käyn vessassa ja valtaosa silloin tulee pyyhittyä pois tai valuu itsekseen, mutta en vaan pysty nukkumaan kun tavara valuu ja yleensä seksin jälkeen on pissahätäkin, joten tällä on menty. Kaiketi osan pitäis ampaista kyllä niin pitkälle ettei näillä vippaskonsteilla väliä. Ja eihän siihen vauvaan koko lastia tarvita vaan yksi sitkeä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Eimy
Melkein samoissa mennään, mulla tänään kp13 ja en ole ehtiny vielä tänään tikuttamaan ovista, kivut kyllä alkaa jo olla. Viime kierrossa ovisplussat kp14 ja kp15.

Tekis melkein mieli kysyä tätä kaverin puolesta mutta ihan tosissaan omasta puolesta, ootteko te jalat kohti kattoa tovin, tallettelujen jälkeen?
Mä oon ehkä ällöttävä mutta mä jos seksiä on illalla, jään makaamaan yöksi ilman vessakäyntejä jotta varmasti kaikki tarpeellinen pääsee eteenpäin. Aamuisinkin yritän kölliä jonkin aikaa. Mutta tää nyt on eka yrityskierto joten jos yritys pitkittyy niin tuskin kuukausitolkulla jaksan pidätellä iltoja/öitä.
 
Omaanapaa; nyt on kp 15, kierto on yleensä 26-28/29. En oo tuntenu ovisnipistelyä tuttuun tapaan ollenkaan, nyt on maha menkkakiputuntuinen. Voiko tää nyt ollakin vasta ovulaatioo kun tuntuu että tää on vähän myöhäistä eikä normituntuista? Onko kellään kokemusta? Ovistestejä en oo ikinä tehny ja täällä maalla sellassii ei tähän hätään saa...
 
vierailija
Jos seksin jälkeen ei mene suihkuun, ei se lisäö riskiä saada virtsatie-infektio. Vti tulee kun e-coli bakteeri nousee virtsaputkea pitkin. Meillähän kaikilla sitä on suolistossa.

Eri juttu tietenkin jos on taipumus jatkuviin tulehduksiin.
 
Jos seksin jälkeen ei mene suihkuun, ei se lisäö riskiä saada virtsatie-infektio. Vti tulee kun e-coli bakteeri nousee virtsaputkea pitkin. Meillähän kaikilla sitä on suolistossa.

Eri juttu tietenkin jos on taipumus jatkuviin tulehduksiin.
Ei se suihku, mutta suositus on käydä pissalla jälkikäteen, jotta mahdolliset kulkeutuneet bakteerit eivät jää virtsateihin.
 
  • Tykkää
Reactions: daisy01
Tänään testatessa digi näytti raskaana 2-3. Liuskatestit jo pari päivää tasapaksut yhtä vahvat viivat olleet. Josko sitä nyt lopettais jo liuskoilla testaamisen ja testaa ens viikonloppuna mahdollisen 3+ tuloksen.
Laitan liitteeksi mun testisuoran kuvana.

Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä. En edelleenkään vielä oikein usko, että meille olisi tulossa vauva. Yritystä ehti tulla 2.3 vuotta ilman yhtään raskaustestin plussaa. Tämä sitten sai alkunsa inseminaatiota nro 2. Toivon niin kovasti, että tästä syntyisi meille kesäkuinen.
Kävin jo tänään ostamassa äitiyslegginsejä, ettei käy niin, että kohta ei mitään housuja voi pukea päälle kun ahdistaa mahan kohdalta. (vielä tällä hetkellä menee hyvin normaalit housut ilman epämiellyttäviä tunteita jalkaan).

 
Hei - 34v ensimmäisen yrittäjä täällä, vuoden verran seurannut keskustelua sivusta ja odottanut a)oman b)parisuhteen henkistä valmiutta perheen perustamiseen. Tänään jälleen kp2 ja mieli ollut maassa. Kovasti oli jo viikon ajan pahoinvointia ja vaikka-jos-mitä tuntemuksia, mutta taisi olla liian toivomisen tulosta vaan. Hetkisen pötköttely + sit suihkuun mulla tapana... mutta ajattelin että tässä kierrossa täytyy kokeilla pupuiluja ihan perus mä alla asennossa vaan (jostain interwebistä luin että asennollakin voi olla merkitystä).

Rohkaistumpa nyt minäkin tuohon listalle mukaan plussaa odotellessa.
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
kp. 2/28
 
Täältä taustalta huutelen, me yritettiin tätä masussa vielä viihtyvää kakkosta 7 kiertoa. Luin silloin viimeisen kierron kohdalla, että raskaus voi olla kiinni ihan vain siitä, ettei makoile tarpeeksi kauaa sängyssä. Olin siis aiemmin juuri VTI-pelossa aika pikaisesti käynyt pesulla ja pissalla. Viimeisimmässä kierrossa päätin, että joka yrityskerran jälkeen makoilen sängyssä ainakin tunnin. Ja niin tein. Ja plussa tuli. En tiedä vaikuttiko (raskaus on kuitenkin sattumien summaa), mutta tuo oli tuossa kierrossa ainoa konkreettinen muutos, mitä tein.
 
Tuli mieleen tästä keskustelusta jäädäkö petipuuhien jälkeen makoilemaan vai mennäkö pesulle, niin hedelmöityskuppi/kuukuppihan olisi siinä tapauksessa oiva apuväline, jos haluaa pitää "tavaran" sisällä, mutta kuitenkin käydä pisulla ja pesulla.
anteeks kun kysyn sillä en oo oikein koskaan ymmärtäny omalla ajatusmaailmalla tätä kuukuppia tässä tarkotuksessa. Pääseekö ne siittiöt sit vai uimaan sieltä kupista vie takas ylös ja kohtuun kun ne sinne kerran jo on ”tippunu” kun ei mulla se ainakaan estä valumista kun tiettyyn pisteeseen saakka ?:unsure:
 
@Mamtobe itsellä ei ole henkilökohtaista kokemusta kummastakaan tässä tarkoituksessa, kuukuppi käytössä kuukautisten aikaan, mutta tuosta hedelmöityskupista sanotaan, että nostaa siemennesteen lähelle kohdunsuuta. Mutta olisi kiva saada jonkun joka tätä käyttänyt, niin kokemuksia tänne.
 
Huomenta. Täällä on vähän ristiriitaiset tunteet:( Haluaisin niin kovin raskaaksi mutta pelottaa miten tuon tyrän kanssa käy..vasta ensi viikolla tosiaan lääkärin soittoaikaa. Hänelle kyllä kerroin raskauden yrittämisestä jo siinä vaiheessa kun passitti minut ultraan.

Minä yleensä jään makoilemaan petipuuhien jälkeen .Välillä valuu heti nesteitä ulos ja välillä vasta seuraavana päivänä:/

Vielä viikko töitä sitten viikon loma :) Lähdetään myös miehen kanssa kahden yöksi hotelliin ❤

Mukavaa viikonloppua kaikille ❤❤
 
I'm back!

Kuten aavistelin ekojen testejen vaaleista viivoista, että näinköhän tässä on kaikki hyvin, niin ei ollut. Viivat eivät tummuneet testeissä, joten kävin eilen hcg-verikokeessa (oli 36, eli matala) ja tänään aamulla alkoi vuoto.

Surut on itketty jo viikolla, nyt on lähinnä helpottunut olo, että keho toimii ja poistaa keskeytyneen raskauden itsestään. Mulla on onneks äitiyspolille keskiviikkona käynti niin ehkä voipi tsekata onko kaikki tullut ulos. Toive olis päästä heti tästä kierrosta yrittämään uudelleen.

Kuka päivittääkään seuraavaksi listaa, niin multa voi napata plussan pois ja lisätä kiertolistalle kp1/25-27.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille ❤
 
Onnea plussasta @KirJoh89 ja pahoittelut @SannuB!
Olen käynyt lukemassa teidän keskusteluja kyllä, mutta jotenkin sitä ei itse tule kirjoitelleeksi.
Nyt kuitenkin taas Kp1. Kierto vain 23 päivää, normaalin 27-28 sijasta, viime kierto oli 25, mutta se meni koronarokotteen piikkiin. Ovista en saanut kiinni, johtuneeko sitten väärään ajankohtaan testaamisesta, kun kierto noin lyhyt. Toki mies sai flunssan odotetun ovisajan aikaan, että en tiedä olisko sen bongaaminen auttanut mitään :)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja SannuB
Tänne on muutama uusi hypännyt mukaan niin samalla voisin itsekkin. Taustalla lukenut näitä viestejä päivittäin. Olen 36- vuotias 4 lapsen äiti. Vanhin jo asuu omillaan. Keskeytynyt keskenmeno takana kesällä ja tässä kierrossa nyt ekaa kertaa elämässäni ovista tikuteltu. Nyt dpo 12 menossa ja testit näyttää negaa. Pieni toivonkipinä kuitenkin on, koska aiemmissa kun raskauksissa istukka hormoni on noussut aika hitaasti. Saa lisätä listalle jos joku viitsii🙂
 
Kiitos @Suikku1 kun kysyit mutta ei tarvitse laittaa vielä listoille. Seurailen vähän vielä sivusta siinä mielessä. Kovasti myös tsemppiä yritykseen! Meillä meni vuosi esikoista yrittäessä. Onhan ne pitkiä kuukausia, kun ei tärppää. Kurjaa kun oot joutunut kokemaan keskenmenon mutta se toisaalta kertoo, että raskautuminen onnistuu. ❤

@Saaga86 Yleensä makoilen sängyssä jonkin aikaa (ehkä 10-20min) mutta en nosta jalkoja ylös. Ja pesulla ja vessassa käyn sen jälkeen.

@petronella09 Tuli mieleen, kun sanoit tyrän huolestuttavan. Mulla on selässä välilevynpullistuma. Se on mietityttänyt, miten sen kanssa selviäisi raskaana. Loma ja hotelli kuulostaa ihanalta.

Onnea @Hulda91! Kiva, kun sait viikot selville.

@SannuB Pahoittelut! ♥
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Hulda91 ja Suikku1

Yhteistyössä