vierailija
IinesAnkka82, olen niin pahoillani. Tuli itku puolestasi. Terveisin toinen marraskuisen menettänyt.
Olen todella pahoillani. VoimiaMeidän odotus jälleen keskeytyi, tänään ultrassa oli sydän lakannut lyömästä ja koko vastasi 6+2 eli surkastuminen jo alkanut. Lääkkeelliseen tyhjennykseen jälleen matka käy. Hirveästi tsemppiä kaikille muille, toivottavasti saatte pienet syliin asti!
Olen pahoillaniMeidän odotus jälleen keskeytyi, tänään ultrassa oli sydän lakannut lyömästä ja koko vastasi 6+2 eli surkastuminen jo alkanut. Lääkkeelliseen tyhjennykseen jälleen matka käy. Hirveästi tsemppiä kaikille muille, toivottavasti saatte pienet syliin asti!
Mää yhdyn samoihin pelkoihin, ensviikolla kans ultra@IinesAnkka82 Voimia ja jaksamisia! <3 Kyllä elämä on välillä niin epäreilua!
Itselläkin sama pelko, ettei kohdusta mitään elävää löydy. Ens viikolla ultra.
Näkyikö jo hyvin noilla viikoilla? meillä on tiistaina varhaisultra, silloin menkkojen mukaan 7+0 mutta epäilen edelleen että olen muutaman päivän pidemmällä edit. Siis Näkyikö pikkuinen jo hyvin?Meillä oli vihdoin varhaisulta ja pienellä ainakin vielä kaikki hyvin, 7+1 <3 Vielä muutama erittäin epävarma viikko tietysti tässä kokonaisuudessaan epävarmalla tiellä, mutta yksi etappi jälleen eteenpäin.
Näkyi hyvin! On noin sentin mittainen noina päivinä, kunnolla näkee jo sydämensykkeenkin ruudulta. <3Näkyikö jo hyvin noilla viikoilla? meillä on tiistaina varhaisultra, silloin menkkojen mukaan 7+0 mutta epäilen edelleen että olen muutaman päivän pidemmällä edit. Siis Näkyikö pikkuinen jo hyvin?
Voi että, toivottavasti on vain jokin hiussuoni puhjennut tms! Tsemppiä, onneksi vuodotkin ovat yleisiä. Mulla on tullut pientä vuotoa esikoisen raskaudessa ja tässä myös. Ja ultrasta; tavallaan helpottaa, tavallaan menettämisen pelko kasvaa. Aion mennä 2-3viikon päästä vielä uudelleen katsomaan, onko tilanne edelleen hyväTäälläkin oli varhaisultra ja kaikki näytti olevan kunnossa.
Kuvittelin olevani helpottuneempi varhaisultran jälkeen, mutta viimeiset pari päivää on ollut ihan vähän vuotoa, niin on epävarma ja huolestunut olo. Mutta ei tässä kai muuta kun odottaa mitä tapahtuu.. Mietin että pitääkö varata vielä toinen varhaisultra tähän väliin..